Heippa!
3,5 kk tiukkaa karppia takana. Lähtöpaino 75 kg, pituus 166 cm, ikä 30 v. Itselleni toimii ketoosi parhaiten, olo on hyvä ja energinen.
Ekan kuukauden aikana ravasin vaa´alla ja tuskastuin kun kilot ei laskenut sitten grammaakaan. Päätin lopettaa painon vahtaamisen ja rupesin seuraamaan senttejä.
Tulos:
Vyötärö 79cm-> 73cm (-6 cm)
alavatsa 93 cm-> 88 cm (-5 cm)
reidet 64 cm-> 58 cm (-6 cm)
takapuoli 108 cm -> 98 cm ( -10cm!!)
Ja tänään sitten hyppäsin vaakaan ja sehän näytti iloiset 74 kg

! Eli 1 vaivainen kilo pudonnut tänä keväänä.
Aina olen vaakaan ja kaikkiin mahollisiin painoindekseihin kyttäillyt ja pitänyt itseäni ylipainoisena. Nytkin se indeksi näyttää ylipainoa, mutta itse alan olla sitä mieltä että olemus on kavennut niin paljon, etten enää pidä itseäni niin ylipainoisena kuin ennen

. Ja jännä on ollut huomata, miten kroppa tasapainottuu. Olen aina ollut päärynän mallinen, niin nyt takapuoli on suhteessa kroppaan paljon "tasapainoisempi"

. Vaatteet istuu hyvin päällä, ja mahdun farkkuihin mihin en ole mahtunut vuosiin!
Halusin vaan tämän tänne kirjoittaa, ja taas minäkin painottaa että mittailkaa ihmiset niitä senttejä

!
Joskus tuntuu että tämä ruokavalio on juuri se oikea kropalle ja luonnollinen. Ja jopa mietin että olisiko se 74 kg kuitenkin se minun luonnollinen paino? Mitä mieltä ootte tyypit? Tarkotan siis, että VHH:lla kroppa hakeutuu siihen parhaaseen näkemäänsä muotoon

, kiloista viis

.
Ihanaa Pääsiäisen aikaa kaikille!!!