Olen syvästi kiitollinen vaa'alleni, josta loppuui paristot juuri siinä 65 kilon tietämillä. Plus pari valokuvaa viime viikolta, joissa totuus iski silmiin karmeana ja hälyttävänä. Miten peilikuva voi valehdella niin paljon? Mä olen VALTAVA! No okei, on ne vaatteetkin kiristäneet jo viikkoja enemmän ja enemmän, mutta silti, totuus oli kyllä jotain niin järkyttävää, että se herätti.
Tarkoituksella olen kyllä syönyt ihan kamalasti, koska taustalla syömisongelmaa, mutta meninköhän pikkuisen yli? Syömättömyydestä ahmimiseen, kenties?
Aloin sitten laskea mututuntumalla kaloreita, pidän ne 1300:ssa plus päivittäisestä liikunnasta "saadut" kalorit päälle. Eli 2x kunnon reilu 500kcal ateria päivässä ja illalla jotain pientä, mitä nyt vielä maittaa.
Eilen aamulla mittasin itseni todistaakseni valokuvat tosiksi ja joo, isontunut olen
RINNAT: 96cm
VYÖTÄRÖ: 81cm
NAPA: 98cm
LANTIO: 97cm
Mittasin lähinnä huvikseni myös:
KAULA: 35cm
KÄSIVARSI: 31cm
YLÄREISI: 58cm
ALAREISI: 40cm
Sitten söin eilen ensimmäistä kertaa kaloreita laskemalla, eli vähemmän kuin normaalisti. Toivottavasti hyvä putki jatkuu, koska tämän aamun mittaustulokset järkyttivät - päinvastaisessa merkityksessä kuin valokuvat:
Rinnat: 96cm (+/- 0)
Vyötärö: 79cm (
-2cm)
Napa: 94cm (
-4cm)
Lantio: 95cm (
-2cm)
Kaula: 35cm (+/- 0)
Käsivarsi: 29cm (
-2cm)
Yläreisi: 56cm (
-2cm)
Alareisi: 40cm (+/- 0)
Eli en aio enää päivittää ruokapäikkyä enkä seurata painoa, vaan senttejäni tästedes. Joka aamu varmaan tulee mitattua, mutta pidän kotona erillistä päiväkirjaa, tänne merkkailen pari-kolme kertaa viikossa tai jos tapahtuu jotain mullistavia muutoksia. Pistän tuon alun täysin nesteiden lähtemisen piikkiin, mutta toivon silti, että kutistuminen jatkuisi <3
Mitään tarkkoja tavotteita ei ole, en muista entisistä mitoistani muuta kuin että jossain vaiheessa lantio oli jotain 85cm ja vyötärö 68cm, mutta pääasiassa tavoitteena toimii muutama vaatekappale kaapin perukoilla, joita oon säästellyt.
Kyllä mä vaa'allakin varmaan jossain vaiheessa pyörähdän uteliaisuuttani, mutta omaani en aio hankkia paristoja. Ehkä sitten porukoiden luona noin kuukauden-puolentoista päästä.