karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-17 20:44:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Pikkuapinan seikkailut!
ViestiLähetetty: 2010-12-22 15:19:49 
Poissa
sintti
sintti

Monen kuukauden kyttäyksen jälkeen rohkaistuin ja sain kuin sainkin tehtyä tänne tunnuksen. Siitä ylpeänä ajattelin nyt aloittaa oman senttien seurantani tänne, ihan vain muistin virkistykseksi ja noin.

Jo pitkään olen ajatellut suht karpisti, sokerihiiri en ole ikinä ollut, mutta viime lokakuussa kärähti (taas..) hermot omaan jokinorsumaiseen profiiliini ja eksyin näille sivustoille. Netissä kun ei viitsi valehdella niin myönnän että minulla on bulimiaa tässä alla, mutta karppauksen myötä olen löytänyt siihenkin järkeä. Helpompi suhtautua ruokaan kun on selkeät säännöt.

Pituutta on noin 170cm, eikä painosta tietoa :) Vyötärö on kapeimmasta kohtaa 84cm ja lantio on leveimmillään 104cm. Lähtö tilanne oli noin 4cm kummastakin suurempi että aika tiukassa tuntuvat sentit olevan. Noh ei tässä kiire.

Itselleni hankalinta on olla koko ajan puputtamatta jotain, koko ajan tylsinä hetkinä kotona käyn tarkastamassa jääkaapin, vaikka minkäänlaista nälkää ei ole. Tässä lienee syy senttieni verrattain hitaaseen katoamistahtiini, sillä nyt kun olen viikon verran juossut ympäriinsä pää kolmantena jalkana (joulu..) paino on tipahtanut enemmän kun kuukauteen. Eli jos vain oppisin kuuntelemaan itseäni ja nälkääni tässähän olisin jo oikein sotjakassa kunnossa.

Toinen kompastuskivi on opiskelijaelämän houkutukset lieveilmiöineen, eli alkomahoolia lähinnä meinaan. Oma valttini on se että harvemmin kännissä tulee näitä "pakko-saada-ruokaa-nyt-heti" -snägärikohtauksia, mutta darrat ovat sitäkin ilkeämpiä. Välillä on tullut sorruttua rehelliseen leipäänkin kun on niin nälättänyt :)

Kommentoida saan ja koitan kunnioittaa mahdollisia lukijoita selkeällä kielellä, mikä tosin on välillä aika haastavaa.. :)
Joulun odotuksia, saas katsoa mitähän joulusyömisistä tulee, kun ei kinkku iske ja aika vähän karppia ruokaa taitaa olla tiedossa.

Viestin otsikko: Re: Pikkuapinan seikkailut!
ViestiLähetetty: 2010-12-23 13:41:14 
Poissa
sintti
sintti

Hmm hämmentävää, nyt nuo olivat vyötärö 82cm ja lantio 103cm. No en valita :)

Eilen menimme parille kavereiden kanssa, vissiin neljä olutta illan mittaan meni. JA kotiin tultuani söin yhden Lapin rieskan.. Hohhoh, noh ei se maailma siihen kaadu. :)

Jouluruoka ongelma on setvitty, itselle kelpaavaa on äsken itse tekemät lihapullat ja mozzissalaatti. Ja voihan sitä lomalla vähän löysäillä syömisten suhteen, mutta ikävä syödä kovin epäterveellistä ruokaa jos sitä ei edes tee mieli.

Tänään voisi mennä lenkille, tuo liikunnan harrastamiseni on hyvin vähäistä.. (jumpat ei kiinnosta ja lenkkeilläkkään ei huvita kun on niin samperin kylmä) Pitää muuten katsoa olisiko kaupungissa jotain höntsy-koris joukkuetta kun tekisi mieli pitkän tauon jälkeen taas palloilla hieman.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00