karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-22 16:24:32

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-09-25 10:13:39 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

snowgrouse kirjoitti:
^Ekana mulla näkyi tuossa proden vähyys ja maito ja lehtileipä, josko ne tekisivät kaikki yhdessä lisää sitä nälkää? Sori jos aina jauhan tuota mutta pisti silmään :oops: Hitto kun mun on hankala pysyä edes siinä kolmessa ateriassa jos olen syönyt jogurttia tai juustoa jonain päivänä; on ihan kamala näläntunne koko ajan. Soturointi ei varmana onnistuisi. Mutta onnea matkaan joka tapauksessa. Ehkä levähdys itsessään jo auttaa jonkin verran :D

No ei mulla nälkä ollut niinä päivinä kun kokeilin... :roll:
Ekan päivän prodet ja lehtileipä...johtuu siitä ettei kaapissa muuta ollut... mutta kyllä mulla prodet noina muina päivinä paukkuu iloisesti... ja lehtileipääkin kohtuudella.

Mutta se siitä... Jatkan elämääni karppina tuolla päiväkirjapuolella.
En vain uskaltanut ottaa sitä riskiä että tää warriointi sekoittais mun aineenvaihdunnan kun kuitenkin tahtotilanani on saada kiloja hittoon... Ois pitänyt ehtiä lukemaan ne "pelottelu" ketjut ennen kun kerkesin tänne postaamaan.
Mutta niinhän siinä aina käy...aloittelijan innokkuutta 8)

ViestiLähetetty: 2011-09-25 17:46:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Salamanca kirjoitti:
En vain uskaltanut ottaa sitä riskiä että tää warriointi sekoittais mun aineenvaihdunnan kun kuitenkin tahtotilanani on saada kiloja hittoon... Ois pitänyt ehtiä lukemaan ne "pelottelu" ketjut ennen kun kerkesin tänne postaamaan.
Mutta niinhän siinä aina käy...aloittelijan innokkuutta 8)

Sen verran vielä pakko kysyä, että jos kerran itsekin olet sitä mieltä että nuo ketjut on "pelottelujetjuja" oikein lainausmerkeissä, miksi uskot niitä niin sokeasti...? Mikään totuus ei ole absoluuttinen, ja mun henk.koht. kokemukseni on juurikin päinvastaiset kuin noilla pelottelijoilla: ikinä ei oo elimistö toiminut niin hyvin kuin pätkäillessä. Ja luulisin, että jos ongelmia olisi tullut, olisin ne huomannut sen puolentoista vuoden aikana. Tai sen jälkeen. Tai vaikka vuosi pätkiksen lopettamisen jälkeen? ...Mutta mitään ongelmia ei ole tullut. Eli mä en siis uskoisi tuollaista pelottelua, mitään ei voi tietää ellei itse kokeile. Yksilökohtaista kaikki.

ViestiLähetetty: 2011-09-25 20:31:39 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

ScarShade kirjoitti:
Sen verran vielä pakko kysyä, että jos kerran itsekin olet sitä mieltä että nuo ketjut on "pelottelujetjuja" oikein lainausmerkeissä, miksi uskot niitä niin sokeasti...?

Eli mä en siis uskoisi tuollaista pelottelua, mitään ei voi tietää ellei itse kokeile. Yksilökohtaista kaikki.

:smt017 Niinpä, sen kun tietäis miks sitä aina toimii niin kuin toimii...
Toisaalta kun jättäis tänne kaiken postaamatta niin sais elää kuten elää ja kokea sen mitä koettavissa on :mrgreen:
Se pointti on varmaan se että koska kaikki pitää kokeilla omalla kropallaan ja toi kilojen kertyminen on tässä nyt päivän polttava kysymys niin pelottaahan se. Ei mulla ole halua ottaa yhtään plussa kiloa enää...nyt kun niitä jo kerkes kolme neljä tulla yllättäen ja pyytämättä :evil:

Yks poinnti tosin se että ne kilot ei tullut warrior tyylillä :idea:

Sen mä tiedän että mä en mitään oppinut sen 8 kuukauden aikana kun junnailin samassa painossa...en sitten mitään. Etenkään sitä että mikään muutos ei näy päivässä...ei ehkä edes viikossa :roll: Tiedä sitten opinko koskaan!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00