karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-12 20:44:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-01-27 08:00:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heipsistä!

Ilmoittaudun soturiksi. Aloitin karppaamisen ketokarppailulla noin reilu vuosi sitten. Välillä oli kyllä kokeiluja, pieniä sellaisia olla isommilla hiilareilla mutta kaikki turvotukset joista toivoin karppaamalla pääseväni eroon tuli takaisin. Joten mun on hyvä alakarpilla taikka ketokarpilla.
Tätä ketoilua on ollut suurin osa ajasta. Se meni mulla tyyliin niin että söin ekan kerran klo.11-12 välillä paljon kerralla(tuntui sopivan mun elimistölle että vatsa saa pitkän lepoajan) sitten illalla siinä klo.18-19 meni ihan jotain pientä. Paino ei silleen tainnut tippua mitenkään paljoa mutta ei noussutkaan. Sitten jossain vaiheessa tuli loppukesästä ja syksyllä 2011 herkuteltua laivareissujen ja kesälomareissujen ohella ja sitten niitä ryypiskelyjäkin siinä, hyi mua, yöks! No paino nousi syksyn mittaan(liekö herkuttelu ja ryypiskely syynä?) No sitten lähdin myöhemmin syksystä kokeilemaan että voisinko syödä useammin ja enemmän yleensäkin koska ketokarpilla söin niin vähän(kerran päivässä kunnolla)päivän aikana. No paino vaan nousi ja mahan turvotuksetkin siinä tuli takaisin. Sitten tässä parin viikkoa olen ollut hyväkarpilla ja ei tunnu hyvältä :(

Olo oli ihanan kevyt ja ihana muutenkin tolla ketokarpilla sillon että kyllä mä nyt soturiksi lähden sillä ajatuksella aamulla menee 2kuppia kahvia kermalla(1rkl/kuppi)
sitten jos nälkä tulee töissä niin jotain pientä kuten muutama pähkinä mutta sitä kysyn että tuntuuko se kauheen pieneltä jos juo ton 2kuppia kahvia kermalla aamulla ja syö sitten seuraavan kerran illalla klo.18-20 välillä kunnon annoksen hyvää ruokaa???
Meinaan jos sillon päivällä ei tulisi nälkää niin ei kai siinä ole sitten järkeä mitään syödä sillon? Näin luulisi

ViestiLähetetty: 2012-01-27 08:24:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

lisään että en ole koskaan nauttinut töissä syömisestä joten lounasta ei sen puoleen ole vaikeaa jättää väliin ja olen tottunut siihen että työkamut voi välillä ihmetellä kun en syö töissä vaan juon vettä. Sitä vaan mietin että jos mä aamulla vedän ton 2kupillista kahvia kermalla niin pärjäänkö sillä iltaan. Se tietysti selviää kokeilemalla.

ViestiLähetetty: 2012-01-27 18:37:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

tässä olisi ekan päivän soturoimiset!

27.01 perjantai

aamulla klo. 07.32
2kuppia kahvia kermalla(1rkl/kuppi)

lounas klo. 11.07

pähkinävoita 5tl

päivällinen klo.18.10

höyrytettyä paprikaa,parsakaalia ja keltaista porkkanaa, 2tomaattia lohkoina. 2kpl kreikkalaisia jauhelihapihvejä. majoneesia n.6rkl.

ViestiLähetetty: 2012-02-10 09:38:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mä ehdin jo soturoimaan miltei 2viikkoa mutta mutta vastaan tuli sellainen ongelma että nälkä pysyi liikaakin poissa. sitten illalla kun söin niin en saanu meneen tarpeeksi ruokaa siinä illalla koska tulin täyteen niin nopeasti. no nyt eilen pistin warriorin sitten katkolle! eilen söin aamulla klo.06.00 manteli-psylliunleipää voilla, tomaatilla ja kurkulla.jälkkärinä kaksi kuppia kahvia kermalla. sitten söin seuraavan illalla klo. 19.20 kunnolla mutta söin vaikka ei ollut nälkä.
nyt oon vähän niin ja näin että söiskö 1 vai 2 kertaa päivä.
jos oon warriorilla niin helposti pärjään mutta en saa ahdettua sitten illalla itseeni todennäköisesti tarpeeksi kaloreita.
ei varmaan mikään hyvä juttu

ViestiLähetetty: 2012-02-10 11:04:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

vai voiko siihen luottaa että elimistö ottaa tarvitsemansa? eli että jos on kylläinen siihen määrään mitä syö niin riittääkö se sitten? meneekö se näin yksinkertaisesti ettei tarvitse olla huolissaan vaikka pärjää hyvin vähällä. sitä mä vähän mietinki siksi että kauanko voi soturoida.

ViestiLähetetty: 2012-02-15 11:48:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

suhteellisen hyvin on mennyt mitä nyt oon huomannu aamulla juomani kahvin olevan mahdollinen suolen ärsyttäjä. nyt eka aamu kahvitta. päätin sitten kahvin sijasta syödä aamulla leipäjuuston ja calvon tonnaripurkin + tummaa suklaata 4palaa pähkinävoilla. lieneekö illalla enää nälkä. ?näin mä säälin sitten itseäni vaikka ei aamulla ole ees nälkä :(
tarkoitus palata warrioriin huomenna.
aamulla jos oliiviöljyn voimin menisi iltaan.

ViestiLähetetty: 2012-02-16 17:21:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

tänä aamuna meni klo.07.45 oliiviöljyä 2rkl
sitten ihana oikea odottettu ruoka klo.17.00
2tomaattia lohkoina oliiviöljyssä
höyrytettyä kesäkurpitsaa ja paprikaa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00