Heipsistä!
Ilmoittaudun soturiksi. Aloitin karppaamisen ketokarppailulla noin reilu vuosi sitten. Välillä oli kyllä kokeiluja, pieniä sellaisia olla isommilla hiilareilla mutta kaikki turvotukset joista toivoin karppaamalla pääseväni eroon tuli takaisin. Joten mun on hyvä alakarpilla taikka ketokarpilla.
Tätä ketoilua on ollut suurin osa ajasta. Se meni mulla tyyliin niin että söin ekan kerran klo.11-12 välillä paljon kerralla(tuntui sopivan mun elimistölle että vatsa saa pitkän lepoajan) sitten illalla siinä klo.18-19 meni ihan jotain pientä. Paino ei silleen tainnut tippua mitenkään paljoa mutta ei noussutkaan. Sitten jossain vaiheessa tuli loppukesästä ja syksyllä 2011 herkuteltua laivareissujen ja kesälomareissujen ohella ja sitten niitä ryypiskelyjäkin siinä, hyi mua, yöks! No paino nousi syksyn mittaan(liekö herkuttelu ja ryypiskely syynä?) No sitten lähdin myöhemmin syksystä kokeilemaan että voisinko syödä useammin ja enemmän yleensäkin koska ketokarpilla söin niin vähän(kerran päivässä kunnolla)päivän aikana. No paino vaan nousi ja mahan turvotuksetkin siinä tuli takaisin. Sitten tässä parin viikkoa olen ollut hyväkarpilla ja ei tunnu hyvältä
Olo oli ihanan kevyt ja ihana muutenkin tolla ketokarpilla sillon että kyllä mä nyt soturiksi lähden sillä ajatuksella aamulla menee 2kuppia kahvia kermalla(1rkl/kuppi)
sitten jos nälkä tulee töissä niin jotain pientä kuten muutama pähkinä mutta sitä kysyn että tuntuuko se kauheen pieneltä jos juo ton 2kuppia kahvia kermalla aamulla ja syö sitten seuraavan kerran illalla klo.18-20 välillä kunnon annoksen hyvää ruokaa???
Meinaan jos sillon päivällä ei tulisi nälkää niin ei kai siinä ole sitten järkeä mitään syödä sillon? Näin luulisi