Joo ei se selkäkipu ole mihinkään kadonnut, nukuin yön lattialla jos olisi vaikka auttanut. Lopputulos: aivan yhtä kipeä alaselkä.
Jos se kipu johtuisi tästä pätkäilystä niin eikö sen olisi pitänyt kadota tänä yönä kun olen eilen syönyt iltapäivästä saakka? Eli voinko todeta että se johtuu jostain muusta?
Paino oli noussut eilisestä vaan 300g, aika outoa, luulin että olisi tullut enemmän. Senttejä on kadonnut vyötäröltä myös, kolme tarkalleen ottaen mikä saa aikaan sen että olen hyvän matkaa jo alle 90 sentin (heh, no on 3 senttiä jo pitkä matka

) Koska olen laiska niin en muita mittoja ottanutkaan ennen pätkäilyn aloittamista joten niiden kutistumisista/laajenemisista en ole tietoinen.
Huimauskaan ei ole mihinkään laantunut, aina ylös noustessa ja äkkinäisissä liikkeissä maapallo pyörii aivan liian kovaa (tai niin, ehkä minä olenkin itse niin hidas että sen takia vain huomaan maapallon pyörimisen tällä tapaa.. noh, ehkä ei kuitenkaan). Kaipa sekin menee ohi eikä ole vaarallista.
Nälän puute on aika omituinen juttu, ei yhtään ole nälkä nytkään vaikka illalla menin nukkumaan varmaan jo seitseämältä enkä sen jälkeen ole syönyt vaikka siis saisin. Täytyy nyt ootella että nälkä tulis niin saa syötyä kunnolla ennen seuraavan paastojakson aloittamista.
Ai niin, piti heti kommentoida tuota misukisun juttua, eli tosiaan niin mäkin olen päätellyt että terveiden munuaisten kanssa ei pitäisi tulla mitään ongelmia, mutta entäpä jos ne eivät olekaan terveet enkä ole sitä vain ennen havainnut? Mistä ylipäätään voi tietää onko munuaiset kunnossa paitsi juuri tällaisissa kokeiluissa. Ja jos kyseessä nyt on joku munuaishäiriö niin sehän on vain hyvä saada tietää nyt eikä joskus 10 vuoden päästä kun saattaisi olla jo isompaakin vauriota tapahtunut