Moikka
Eihän mulla ole kuin muutama kilo tässä, mutta kun ei lähde niin millään konstilla... Malttamaton olen luonteenladultani, mutta toisaalta... Kun kaikki muut vain laihtuvat karpatessa ja pätkistellessä ja mulla ei tehoa kumpikaan. Eikä mitkään. Ja mitä mieltä on siinä, että pätkiksellä paino vaan nousee?
Onneksi eilen kuulin kommentin kavenneesta lantiostani, eli sain hitusen lisää motivaatiota! Ajattelin, että pätkistelen vielä viikonlopun ja ensi viikosta jatkan ihan normaalia säännöllisrytmistä karppausta.
Ja juu, karppibodari olen. Nyt en pätkiksellä ole ottanut mitään erillistä palautusta treenien jälkeen, mutta toisaalta mun syömisjaksot ovat osuneet aika hyvin treenien kanssa yksiin

En kyllä ole ihan varma palarin tarpeellisuudesta noin muutenkaan, jos tässä karpatessa vaikka uskoisi kehonsa rasvapolttoisuuteen. Mutta oman hyvän olon mukaan tietysti!
Kuitulisiä en käytä, eikä normaalisti karpatessa ole mitään valtakunnan ongelmia suolen toiminnan kanssa! Nyt tämä pätkis on vaan tehnyt tepposensa.
Kiva kun kävit mun ketjussa, tervetuloa vaan uudestaan (vaikka tonne bodaripuolelle!) Nyt pitää lähteä reissuun, mutta varmaan sunnuntaina/maanantaina taas raporttia!
Mukavaa viikonloppua kaikille!