Olen warrioinut noin kolme vuotta onnellisesti. Painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen (20 muistaakseni), joskin kiitos warriorin ja jumppailun rasva% on nyt alempana kuin koskaan. Muistelen, että alussa paino tippui 69kg -> 55kg pienessä hetkessä, sitten paino lähti hitaasti nousuun siitä. Nyt painan 62kg mutta olen silti paljon hoikempi kuin olin 55kg.
Olen voinut todella hyvin koko ajan. Edes ainuttakaan flunssan poikastakaan ei ole tullut koko aikana. Mikä on outoa sillä olen ollut helposti sairastuva. En laske kaloreita, enkä rajoita mitään makroravinnetta. Rasva on ruokavalioni kulmakivi ja suurin energianlähteeni, hiilari taitaa olla pienin osa. Vaiston varassa olen warrioinut koko ajan. Hienosti tuntuu toimivan ja olen vielä kolmen vuoden jälkeenkin ihan innoissani.
Syy miksi aikoinaan aloitin paaston taisi olla vain kyllästyminen jatkuvaan ateriointiin pisin päivää sekä kokeilun halu. Mutta muistan, että varsinainen laukaiseva tekijä oli se, että en saanut koskaan ruokailla silloisessa tyopaikallani rauhassa. Aina joku häiritsemässä ja kyttäämässä ruokaani.