karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-26 02:02:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-02-07 13:26:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Eli löytyykö pätkäpaastolaisista normaalipainossa/tavoitepainossa, tai jopa ihan siellä normaalipainon alarajoilla olevia, todella hoikkia pätkijöitä? Jos löytyy, niin miltä pätkäpaasto on tuntunut? Onko paino muuttunut pätkäpaaston aikana(tai tavoitepaino saavutettu juuri pätkiksen avulla) suuntaan tai toiseen? Minkä takia aloit pätkäpaastolle? Minkälaisia terveysvaikutuksia olet paaston aikana saavuttaanut?

Kyselen, koska tämä kiinnostaisi kokeilla. On kiinnostanut jo pidempään, mutta en ole varsinaisesti paastoilemaan alkanut vielä. :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-03-19 15:51:45 
Poissa
landekarppi
landekarppi

8) Mie voin nyt sanoa, et kuulun näihi pätkijöihi... Warriorin aloitin "erään ihanan ihmisen" suosiollisella avustuksella... :wink: Ja jo nyt olen huomannu tän sopivan miule paljon paremmin, pitempääki noudatettavana... :wink:

Sanotaa näi, et eräänlaisena kurinpalautuksena talvesta päätin tähä ryhtyä... :wink: Laihuttamaa en pyri, mut jos laihtusin, ni sille en mitää voi... kiinteytyä ain saa... :roll: :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-10 07:30:45 
Poissa
sintti
sintti

Olen warrioinut noin kolme vuotta onnellisesti. Painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen (20 muistaakseni), joskin kiitos warriorin ja jumppailun rasva% on nyt alempana kuin koskaan. Muistelen, että alussa paino tippui 69kg -> 55kg pienessä hetkessä, sitten paino lähti hitaasti nousuun siitä. Nyt painan 62kg mutta olen silti paljon hoikempi kuin olin 55kg.

Olen voinut todella hyvin koko ajan. Edes ainuttakaan flunssan poikastakaan ei ole tullut koko aikana. Mikä on outoa sillä olen ollut helposti sairastuva. En laske kaloreita, enkä rajoita mitään makroravinnetta. Rasva on ruokavalioni kulmakivi ja suurin energianlähteeni, hiilari taitaa olla pienin osa. Vaiston varassa olen warrioinut koko ajan. Hienosti tuntuu toimivan ja olen vielä kolmen vuoden jälkeenkin ihan innoissani.

Syy miksi aikoinaan aloitin paaston taisi olla vain kyllästyminen jatkuvaan ateriointiin pisin päivää sekä kokeilun halu. Mutta muistan, että varsinainen laukaiseva tekijä oli se, että en saanut koskaan ruokailla silloisessa tyopaikallani rauhassa. Aina joku häiritsemässä ja kyttäämässä ruokaani. :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00