|
No kun nyt on niin, että ruokailut alkaa olla harvassa meikäläisellä. Ei vaan jotenkin maistu, vaikka en kai ainakaan tietoisesti missään ketoosissa kokoaikaa olekaan.
Siis esim. tämä päiävän ruoat ovat täss':
aamulla iso kuppi kahvia kermalla. Puolenpäivän aikaan kaalisaatti(viipurilainenkaalisalaatti ala' heikkilä) hotwinnssejä, sienisalaattia ihan pikkuisen ja tomaatti,
nyt illalla jotain wokkipöperöä siis kasviksia vokattuna ja lihaa ja lisäksi ihan vähän täysjyvänuudeleita, lasi kaks punkkua ja nyt sitten ei ole tarkoitus syödä tämän jälken mitään.
Onko esim. liian vähän ruokaa öljyä kyllä käytän surutta, mutta nyt oon parin viikon aikan vähentänyt kerman ja voin käyttöä- olen käyttänyt oliiviöljyä paistamiseen tai sallaattiin.
No joktapauksessa paino ei tahdo siltikään pudota?? Omasta mielestä en voi syödä liikaa, mutta oonko syönyt liian vähän. Liikun kohtalaisen paljon päivässä n. tunti lastenvaunuja lykkien ja lisäksi 1krt pilates/vko ja 1krt kuntosali/vko.
Karppauksen aloitin toisen kerran elokuun lopussa ja painoa on nyt tippunut jotain 13 kiloa, onhan se ihan hyvin, muta kun painoa pitäisi saada tippumnaan vielä noin 15 kiloa, jotta oisin normaalipainoinen, joten "ahistusta pukkaa"
JOten siis summasummarum, olenko jo säästöliekillä vai pyrkiiikö elimistö vaan tasottamaan tätä painonpudotusrumbaa?? Jatkanko näin,? Hyvin jaksan kyllä liikkua ja lisäksi olen tullut siihen tulokseen., että näin ei ainaakaan tuu mitään makeannälkähimoja.
Kiitollisena vastauksia odottaen.
|