Mulla on kohta kaksi viikkoa aika tiukkaa induktiota takana ja olo on loistava. Ketostixeillä olen pari kertaa testaillut ja syvässä ketoosissa ollaan.
Olen lueskellut lähinnä tuota aloittelevien karppien osastoa, mutta tänään tajusin että minähän kuulun myös tänne! Olen aina syönyt pätkäpaastoillen, sillä en osaa syödä lounasta tai aamiaista. Hiilariaikoina kotiin mentäessä oli hirveä nälkä ja ruokaa kului sen verran, että nyt on ympärillä 22 kg ylimääräistä.
Mutta nyt ongelma on se, että en saa syötyä illalla tarpeeksi. Syön vihreitä kasviksia, paljon kalaa ja lihaa, käytän öljyä ja voita jne., mutta silti laskin että mun koko päivän syömiset tuppaa jäämään n. 1200 kcaliin. Joskus on myös vaikeaa pitää proteiinin ja rasvan suhde kunnossa, sillä helposti tulee protskuja liikaa.
Tähän asti on tippunut 5 kg tässä kahden viikon aikana ja vyötäröstä on hävinnyt n. 4 cm. Verenpaine tippui lääkkeiden ja karppailun ansiosta 60 yksikköä (alapaine) viikossa.
Eli uskon vakaasti, että olen oikealla tiellä, mutta pitäisikö tuota ruokaa yrittää mahduttaa enemmän vai olenko tyytyväinen näin?
Kiva on ollut lukea muiden pätkäilijöiden kuulumisia. Sitä ei tunne olevansa ainoa kummajainen, kuten töissä välillä tuntuu, kun en pidä ruokatuntia.

[/url]