karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-22 10:02:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-02-05 12:51:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mun ei tee mieli syyä ees karkkia tai suklaata :shock:

Ja yleensä oon heti kaiken sokerisen kimpusa kun sitä kymmenenmetrin säteelle tulee.

Suklaat hapettuu kaappiin ja mies saa pitää karkkinsa ihan itse.

Kasvikset... meneehän ne mut ei maistu tai houkuta...

Viccykin menee vähän tökkien... vettä menee kyllä ja kahvia ihan ilman yökkimmistä mutta muut...

Voiko olla syömättä jos ei ole nälkä tai syyä vähemmän kuin mit lskennallinen puoli osottaa??

ViestiLähetetty: 2009-02-05 12:58:50 
Poissa
Leijona
Leijona

NanaKiu kirjoitti:
mun ei tee mieli syyä ees karkkia tai suklaata :shock:

Ja yleensä oon heti kaiken sokerisen kimpusa kun sitä kymmenenmetrin säteelle tulee.

Suklaat hapettuu kaappiin ja mies saa pitää karkkinsa ihan itse.

Kasvikset... meneehän ne mut ei maistu tai houkuta...

Viccykin menee vähän tökkien... vettä menee kyllä ja kahvia ihan ilman yökkimmistä mutta muut...

Voiko olla syömättä jos ei ole nälkä tai syyä vähemmän kuin mit lskennallinen puoli osottaa??

Voi olla. Se ei vaan oo kovin tervellistä. Meitä karppeja on aina syytetty jos jonkilnaisesta vääräuskosta. Terveisin yli 5Mcal. Olemme kuitenkin ainoa porukka jossa terveydestä ihan oikeesti ollaan kiinnostuneita.

ViestiLähetetty: 2009-02-05 17:03:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Karppiwokki on vienyt mut mukanaan. Tulee aina duunattua älyttömiä annoksia ja herkuteltua pitkän kaavan mukaan. Onneksi paino ei nouse.
Wokki rokkaa: lihaa, rasvaa, mausteita ja rehuja pannulle.
Helppoa, hyvää

Third, it becomes self-evident.
— Arthur Schopenhauer

ViestiLähetetty: 2009-02-24 11:16:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hmm.. olin jo tänään aloittamassa 24/24 pätkää. kun aamulla ei mene mitään alas. Minulla menisi todennäköisesti karpilla paino alas, mutta en halua syödä. Herään tavallisesti siinä 3-4 aamulla, enkä saa alas muuta kuin 15g kookosöljyä veteen sekoitettuna + kahvi kermalla, ja kalanmaksaöljy. Kun sitten tulee nälkä tai on vihdoin ruokatauko, en ehkä ole lähelläkään mitään sellaista ruokapaikkaa, jossa voisin käydä syömässä. Muutaman viikon karppauksen jälkeen huomasin, että kylmät eväät lähinnä puistattaa.. :smt078

Jos tuo pätkäpaasto ei sellaisenaan ole kovin hyvä, niin miten jos vaihtaisin 24/24 systeemin vaikka muutaman tunnin iltasyömiseen? Aamulla voisin latkuttaa hyi(!) kookosta ja kermakahvia.. onko tuo sitten terveellistä, en tiedä, mutta voisiko se toimia? :roll:

ViestiLähetetty: 2009-02-24 11:53:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

^eli warrior :)
Mä en syö aamulla. Ikinä.
Päivällä syön jos siltä tuntuu, yleensä ei.
Illalla voin sitten vetästä kunnon annoksen hyvää ruokaa. Ruokaikkunana n. 3-4 tuntia eli aloitan vähän pienemmällä ja kasvispitoisemmalla annoksella, käytän koirat lenkillä ja sitten syön kunnon ruuan.
Nyt menee kyllä lähinnä ketoiluna, kun kaapeissa ei ole kasviksia ja rahat loppu. Onneksi lihaa ja kalaa + sen semmoista pakkasesta löytyy.

http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wbENI6Y/
Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-24 15:01:28 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Miekää en saa aamul mitää alas... pelkkä kahvi joskus voilla terästettynä, mut syömiset painottuu iltapäivää ja kesäsin vasta iltaan, kun ei ole nälkä ja vähemmälläkin pärjää... :wink:

ViestiLähetetty: 2009-02-25 04:05:53 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

terhiha kirjoitti:
^eli warrior :)
Mä en syö aamulla. Ikinä.
Päivällä syön jos siltä tuntuu, yleensä ei.
Illalla voin sitten vetästä kunnon annoksen hyvää ruokaa. Ruokaikkunana n. 3-4 tuntia eli aloitan vähän pienemmällä ja kasvispitoisemmalla annoksella, käytän koirat lenkillä ja sitten syön kunnon ruuan.
Nyt menee kyllä lähinnä ketoiluna, kun kaapeissa ei ole kasviksia ja rahat loppu. Onneksi lihaa ja kalaa + sen semmoista pakkasesta löytyy.

Kiitos vastauksesta.
Kuinka tarkkaan sä katselet prodet päivässä? Kasvisten määrän on oltava melkoinen illalla, joten mihin väliin sä valkuaiset saat mahtumaan..?
:wink:

Ai, niin. Oletko saanut painon putoamaan?

ViestiLähetetty: 2009-02-25 08:00:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tää loppukuu on varsinkin vähän tällaista. Nyt on kasvikset niiiiin minimissä kun vaan voi. Eli lähinnä parsakaalta (jota on pakkasessa aina ) ja hapankaalta jota on kaapissa myös aina.
Tuoretta ei ole vara ostaa, mutta uskon ettei yksi viikko saa mitään major-puutteita aikaan.
(ennen karppausta en välttämättä nähnyt minkäänlaista tuoretta kasvista viikkoihin..)
Prodet pidän aikalailla 1g/tavoitepainokilo, korkeintaan 1,5g/tavoitepainokilo, rasvaa yritän kaapia kasaan väh. 120g/pv mielellään enemmän, hiilareita loput (mutta reilusti alle 50 kuitenkin, miel. lähemmäs sitä 20g).
Tosin mulla on se hankaluus, että mun täytyy vahdata myös kaloreita.. Eli menen siinä -400-500kcal vajeella, joka tietenkin asettaa omat haasteensa..
Kiloja ei ole lähtenyt kuin n. 8, mutta onhan tässä aikaa.

http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wbENI6Y/
Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-25 15:52:12 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Minusta warrioria kokeiltuani sen paras puoli oli etta voi paivan aikana keskittya muihin hommiin eika tarvi miettia mitaan syomisia. Se oli ainakin mulle tavallaan terapeuttista koska olen karsinyt ylipainosta siita lahtien kun aloitin hormoniehkaisyn.

Tanaan kavin pitkasta aikaa vaa'alla ja naytti 70kg eli paino on pysynyt samana karpaten kuin warriorilla. :?

Minusta warriorilla paivan kalorit jai alhaiseksi, itse en ainakaan jaksanut syoda kovin paljoa illalla, mutta toisaalta ketoillessakin menee ruokahalu :roll: :lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00