Moikka Rauli, kiva ku kävit kylässä

.
Mie tässä vähän laskeskelin tuota tavotetta... Oikeesti jos katotaan, niin tuo kymppi pois jouluun mennessä oli aika kova tavote (16 viikkoa aikaa, yli puoli kiloa viikossa), mutta näyttäis siltä, että se vois toteutua, joten...

Seuraavan tavotteen täytyy olla pienempi, koska mitä lähemmäs normaalipainoa päästään, sitä hitaampaa on pudotus. Tuolla kybällä mukana-ryhmässä mietittiin, että seuraava jakso vois olla pääsiäiseen mennessä (16 vk) ja mie ajattelin, että jos laittaisin tavotteeksi vaikka 6 kg. Se vois olla realistista saavuttaa, vai mitä? Toivottavasti saahaan aikaan seuraavaki ryhmä, koska siitä on ainaki mulle ollu aivan mieletön apu (kuten myös tästä pätkiksestä). Motivaation kannalta nää projektit on olleet välttämättömiä.
Lunta...??!!? Mitä se on...?

Tai no, onhan täällä vissiin pikkusen parempi tilanne kuin etelässä. Äsken just kävelin tänne äitin luo ja voi luoja siellä on liukasta

. Eilen oli vielä lunta, tänään vain siellä täällä + kasoissa ja satoi vettä

. Katoin matkalla kaupungilla vähän säälien noita turisteja (Italialaisia, Ranskalaisia, Venäläisiä, nyt enemmän ku mitä mie oon aikasemmin nähny) kelkkahaalareissaan. Tulivat hakemaan täältä joulumaata ja saivat vesisateen... Vaikka olihan sitä lunta tosiaan eilen. Oli hauska kattella illalla ku kävin kaupassa, ku joku italialainen perhe nautti lumesta, lapset ja aikuset...

. Ja näyttää tuolla kaupungilla kuitenki paremmalta ku vuosiin, täällä on nyt tosissaan panostettu joulusysteemeihin kaupungin puolesta. Eiköhän sitä luntaki kohta tule, alkuviikosta pitäs taas kylmentyä ja keskiviikkoon mennessä tulla jo luntaki... Lets hope so

. En oo kyllä vielä koskaan mustaa joulua nähny... Yleensä on parikymmentä astetta pakkasta.
Mikä se olikaan se sun kotipaikkakunta? Toivotaan, että sinnekki tulee vielä lunta ennen joulua, että ukkoski saa nähä sen ihmeen

. Itä-Suomella on kuitenki aika hyvät mahollisuudet Länsi-Suomeen verrattuna. Millos te muuten ootte tulossa Suomeen?
Hauskaa joulunodotusta sinnekki ja kaikille pätkisläisille
.