No terreys teille!
Kurssipäivä meni upeasti ja nopeasti, päivällä käytiin muutaman kurssikaverin kanssa thaimaalaista ruokaa syömässä, hyvin upposi! Tietopuolella tuli taas paljon ajateltavaa ja sulateltavaa - etenkin henkisesti. Heille jotka tahtovat tietää lisää, niin tässä
linkki Maitreyan sivuille Täytyy tutustua itsekin tarkemmin, tuntuu että tuli nyt sellaista tietoa, jota joutuu sulattelemaan oikein kunnolla! Mutta avoimin mielin ja uteliaana olen liikkeellä.
Sunnuntaipäivä meni sateisen sumuisessa säässä. Raulille tiedoksi, että lumi on vähentynyt ja alkaa taas näyttää oudon kesäiseltä

Silti innokkaana ripustimme niin etuovelle kuin puutarhan kaariporttiinkin havuköynnöksen. Ohikulkeville naapureille ilmoitin, että nyt on tämäkin "joulukatu" avattu, hihii!
Ja olen sitä mieltä, että joulu on sydämissä ja se on suuri rakkauden tunne - eikä sitä sateet ja harmaus minnekään vie! Keittiön ikkunaan ripustin "valoverhon", elikkäs ellokselta tilatun verhon jossa on valot. Se on aika pitkä, joten jouduin sen taittelemaan - se on oikein nätti, ihan kuin huntu!

Valot heijastuvat kauniisti ikkunan kautta.... tuli ihan harras olo niitä katsellessa...
Ajattelin, että kaikki olisi ihan hyvin, jos selkä olisi kondiksessa, raha-asiat järjestyksessä ja vararengas vyötäröltä kadoksissa---kulta voisi kyllä pysyä kainalossa, eikä kadota aina viikoksi...
...mutta olen kiitollinen kaikesta siitä, mitä olen saanut vastaanottaa! Niin paljon kaunista ja hyvää! Kiitos, kiitos, kiitos!