Jopas täällä on käynyt vieraita! Kiitos teille, ihanaiset

Olette mahtavia, Dumpo, MarZoo, noway, Milkkis, Mickee ja Faunatar (ja kaikki joita en mahdollisesti muistanut mainita). Mukavaa, että minua on kaivattu

Yritän käydä täällä nyt säännöllisemmin, jos vain terveys antaa periksi. Jatkuvaa makaamista, lepäämistä ja nukkumista en henkisesti enää jaksaisi tuollaista samanlaista putkea kuin missä olin muutaman viikon, joten aion sinnitellä hyvin pitkään vähintään istuma-asennossa tässä koneen ääressä

Sitten syömisiin:
Perjantai 16. toukokuuta 200808:
00 kalkkunaa, kookosöljyä, tomaattia, kurkkua, paprikaa, jääsalaattia
10:
00 kananmunaa, kookosöljyä, naurista, porkkanaa
14:
00 broileria, kookosöljyä, parsakaalia, tomaattia, persiljaa
Aika surkea ruokapäivä siinä mielessä, että oliiviöljy oli loppu (en ymmärrä, miten niin pääsi käymään, sillä eihän hyvänen aika ilman oliiviöljyä ole elämää). Toisekseen ateriat olivat aivan säälittävän pieniä ja niitä oli yksi liikaa, mutta maha ei vetänyt kuin miniannoksia ja minimunakkaan jälkeen oli vielä nälkä. Muistanpahan taas vähintään seuraavat pari vuotta, ettei mun maha oikeasti kestä sipulia. Torstaina söin sitä ihan innoissani voissa paistettuna, se on ehkä yksi parhaista lisukkeista mitä on olemassa, mutta mikään ei ole niin hyvää, että mahaansa kannattaa pahoinpidellä tuolla tavalla. Eli ei kiitos sipulia enää minulle.
Lisäksi hikoilua crosstrainerin muodossa kera jääkiekko-ottelun, avaavan astmalääkkeen ja valkoisen teen (lämmin pitää jostain syystä hengittämisen hieman helpompana). Venäjä voitti, mutta ansaitsi voittonsa, olihan se Suomea parempi. Tänään sitten Suomi-Ruotsi-ottelu, jos jaksan valvoa. Jos en, nautin sen heti huomenaamulla kera kahvin. (En tiedä, miten kestän, kun MM-kisat ovat ihan pian ohi. Onneksi ne ilostuttavat meitä jälleen ensi vuonna.)
Lauantai 17. toukokuuta 200808:
00 kaksi keitettyä munaa, porkkanaa, tomaattia, kurkkua
(Tässä välissä oliiviöljy- yms. ostoksilla. Kaupassa ei ollut Kalamataa! Ostin sitten jotain muuta, joka onneksi osoittautui hyvänmakuiseksi, ts. se ei maistu juurikaan oliivilta
)12:
00 tonnikalaa,
oliiviöljyä 
, naurisraastetta, villirucolaa, herneenversoja, kurkkua, persiljaa, tilliä; vatajaa sinapilla; vadelmia ja mustikoita
EDIT:
18:
00 loput lounaasta
(Oli taas pakko syödä kolmas ateria, sillä maha ei vetänyt lounaalla juuri mitään... Nyt mahassa tuntuu sata kertaa paremmalta, joten pääsen varmaan huomenna kahden aterian rytmiin
)Ostin aikamoiset varastot vadelmia ja mustikoita pakastimeen, joten saattaa olla, että tuo "Marjojen määrää olen vähentänyt tuntuvasti ja niitä tulee syötyä ehkä kerran viikossa jos sitäkään" ei pidä enää kovin pitkään paikkaansa

Ihastuttavaa loppupäivää ja jännittävää jääkiekkoiltaa kaikille!