karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-11 06:17:12

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-18 03:49:22 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

7 weeks in pätkis!!!

eikö tuo kuulosta jo vähän samalta kuin 7 years in tibet?

piti ihan plärätä esiin tuo viime viikon merkintä, kun en enää tulevana altsmanhaimerina muistanut, että monesko viikko on takana. seittämän viikkoa. se on aika mukavasti.

tuossa äsken kokeilin noita shortseja, jotka oli syyskuun alussa meleko sopivat, siis niin sopivat, että vetoketju aukeili itestään..... :shock: ja nyt ne tippuu päältä. ne ei siis kestä enää jalassa. onneksi siinä sivussa on semmoset kiristysnauhat, joten voin niitä vielä vedellä jalkaan, jos on tarvis. olen testamentannut ne ukolle, kun täältä jatketaan matkaa. siinä vaiheessa varmaan hänelle mahtuvat. kuihtuu raukkaparka.... :roll:

tää on kyllä melekosta meininkiä. nyt en sitten nukkunu silimäntäyttä. no, elleissään sitten. jospa sitä siellä suomessa hyvin saunoneena ja syöneenä joulunaikaan tulis nukuttua. no panic!!!

ja hytinäkin jatkuu. sanokaa nyt, hytiseekö teillä, vai oonko ihan mielenvikainen?

naatinnollista lauantaita koko lammikolle!!!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-18 11:50:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onpas siellä todenteolla tuo rasva ropasta sulanut -ihan hieno homma! Ja joo, täällä pimeässä varmaan uni maittaa. Tervetuloa vaan. Nyt on kyllä kökkö keli, sumuista ja sateista ja lämpöasteitakin 7. Lumet sulaa kohinalla.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-18 13:47:31 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

3 tonnia täynnä!!!!

tää tonnipa täytty vauhdilla. kiitos kaunis kaikille kävijöille ja lukioille!!!! hurja on tahti joo.

kiitos juustis. otin tuossa päiväunet, mutta se oli semmosta omituista. latailin jostakin uutta energiaa hirveesti, ja sitten kun ei enää mahtunut, niin pyysin kahden litran tyhjään kokispulloon mukaan, että voin myöhemmin energiat ottaa, kun taas mahtuu. olin vissiin vähän sfääreissä. suomessa nukun varmasti. ja voit uskoo, kun jouluna vedän navan täyteen suklaata, niin hiilarihumalassa nukahdan sikäli sohvalle. täytyykin olla vähän varovainen sitten joulunaikaan, tai menee koko joulu pöllyssä sohvalla nukkuessa. ajatelkaa, rauli painaa kotiin kahden ja puolen vuoden jälkeen ja nukkuu hiilaripöllyssä sohvalla tiedottomassa tilassa koko joulun!!!! :lol:

ja vieraitakin ramppaa ja rauli vaan kuorsaa..... ja sitten siitä viikon jälkeen herääkin, että aha, kohta onkin jatkettava matkaa. mihinkäs tässä jäätiinkään? munia ja juustoa ja rasvaa naamaan ja menoks. niin taas löytyy energiaa, eikä nukuta yhtään.

tää pätkis on menny mainiosti nämä sen seittämän viikkoa. eilen oli paastoilta ja tänään paastoaamu. söin puolenpäivän kieppeillä munasalaattia runsaalla majoneesilla, ja katkasin uudestaan. pidän siis toisen paastoillan perään, kun huomenna on tulossa iltapäivällä vieraita grillaamaan ja illalla on vielä yhden ystävän synttärit ja sanoi tekevänsä aivan ihania saksalaisia lihapullia. niin vaihdan pari päivää päikkäin. joten pätkis jatkuu ihan hyvällä mallilla, vaikka poikkeustilanne onkin.

meillä on sitten kolme ja puoli viikkoa elämää jäljellä täällä samuilla. sen ajan meinasin vielä pätkistellä. bangkokissa ollaan muutama päivä ja sitten katon siellä mikä on syöminki tilanne. nyt oon tottunu onneks syömään harvakseltaan, joten ei varmaan sielläkään paljoa tarvia. vaikka kerran päivässä tai kaks tai jotakin. sitten nähdään. onkin niin paljon tekemistä siellä, että eipä paljoa ennätä syömisiä ajattelemaan.

turistaan taas.
[size=12]
naatinnollista lauvantai-iltoo koko köörille!!!
[/size]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-19 03:23:53 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

rakastettavaa sunnuntai-huomenta ihmiset!!!!

nyt se sitten tapahtui: minä olen nukkunut!!!!!! olipa ihana herätä aamulla, kun yöllä oli saanut nukuttua. nyt kun vielä uskaltas suihkun palveluja mennä käyttämään, niin johan ois onni. täällä on nimittäin vain kylmää vettä, ja se tuntuu näin aamusta, ja muulloinkin, aika karmealta. pakko on.

mutta vihdoinkin olen nukkunut...... :smt015

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-19 10:54:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Varmasti on ihana olo hyvin nukutun yön jäljiltä :smt051 Mullakin oli viime yö ihan hyväuninen vaikka myöhään menikin kun huolet päässä pyöri taas. Mulla on suunnitelma, jonka toteuttamista olen miettinyt jo neljä vuotta, mutta aina olen viimehetkellä jänistänyt kun pelkään, että en pysty, osaa tai jaksa... Mutta nyt on sellanen it's now or never -olo, vaikka pelottaa ja huolettaa aika pirusti :twisted: En vielä kehtaa täsmentää, kun mikään ei ole varmaa, mutta parin kuukauden päästä sen sitten näkkee :wink:

Ihanaa päivää sulle! Kuva vai alkaako siellä jo kohta ilta olemaan :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-19 12:00:16 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

kiitos amstella. iltaa kohdenhan tässä jo mennään, mutta päivä on ollut varsin ihana. on ollut tuttuja kylässä ja kaksi heistä tulee olemaan koko viikon, ja on grillattu ja kohta lähdetään yhden kaverin synttäreille. että eipä tässä valittamista.

ihan hyvässä putkessa siis.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-19 17:49:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niinhän se on, että kun on tarpeeksi väsynyt niin kyllä se unikin sieltä tulee -hyvä, hyvä.

Amstella, ihan on pakko tässä Raulin päikyssä ottaa kantaa. Vaikka hirvittää ja epäilyttää, niin ei kun menoksi! Jos haluaa jotain uutta tavoitella, pitää vanhasta uskaltaa luopua. Rohkeutta ja draivia yrityksellesi, mikä se ikinä lieneekin :P - osaat, jaksat jos motivaatiota riittää.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 06:30:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos rohkaisusta Juustis! Kuva Kyllä mä nyt olen päättänyt, että enää en peräänny, vaikka kuinka hirvittäisi. Täyttä höyryä vaan eteenpäin! 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 07:13:22 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

joo amstella, ei kun vaan menoks!!!! mitään ei saakaan, jos ei uskalla yrittää. hienosti se menee varmasti.

t. rauli riskilläeläjä 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 15:31:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa. Tulin tänne sun päikkyyn antamaan noita tiibetiläisohjeita. En ole ihan varma ovatko nämä liikkeet oikeasti tiibetistä kotoisin mutta ovat tosi mahtava ja tehokas nopea jumppa ja samalla rentoutushetki.

Nämä ohjeet ovat hyvät
http://www.mkprojects.com/pf_TibetanRites.htm

Täältä löytyy hyvät kuvat
http://www.lifeevents.org/5-tibetans-en ... rcises.htm

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 16:01:23 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

kiitos tuhannesti välipala. en vielä ennättäny lukemaan ihan kaikkea tekstiä, mutta katon tässä vielä illanvilakalla ja huomenna alan varmasti harjottamaan pikkuhiljaa. näyttävät tosi hyviltä ja aika helpoiltakin liikkeiltä. tuli ihan hytinä käydä jo nyt kokeilemaan, mutta ootetaanpa ihan rauhassa huomisaamuun. menee viimesetkin unet muuten kankkulan kaivoon.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 18:17:34 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Hei, nyt miekin kiinnostuin noista tiibettiläisistä jutuista. Oliko tuossa välipalan linkissä kyse tästä ? Vuosia sitten luin tästä liikesarjasta Voi Hyvin lehdestä ja harjoitinkin niitä sitten pitkään. Nyt näyttivät tälle rautakankiselälle melkoisen hurjilta....mutta jos pikkuhiljaa... :wink:

Viestin otsikko: Falun Dafa
ViestiLähetetty: 2006-11-20 18:39:56 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

Tässäpä lisää mielenkiintoisia harjoituksia:

http://www.falundafa.org/eng/exercises.htm

Uskonnollisuudet sikseen mutta mainioita liikesarjoja nuo ovat. Falun Gongilla nyt vaan on tietynlainen kaiku, olkoon.[/quote]

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 22:30:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

moikka rauli

sun päikkäriä on mukava käydä lukemassa, tulee hyvälle mielelle itsekin kun oot noin pirtsakka. :D

itsekin aloitin pätkiksen tänään, saa nähdä miten passaa mulle, nälkä on ainakin nyt nukkumaan mennessa (pätkäsin klo 15). jospa se tästä. :wink:

aurinkoa ja hymyjä! :D

Karppina 4.9.06 --->

-2kg = 60kg 25.11. / +2kg = 62kg jouluna / -1kg = 61kg 12.1. / -2kg = 60kg 16.2.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 23:26:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei rauli!

Tulin vastavierailulle päikkyysi. Johan sulla on pieni koko vaatteissa (12).
Vähänkö olen utelias että mistä koosta aloitit kun pätkikselle rupesit. Ei tarvitse vastata jos et halua. :)

Hyvin tuntuu sulla menevän mutta menköön :lol:

Mulla on ruvennut reisissä hytisemään. Säikähdin oikein kun istuin ja reidet rupes kummasti elämään omaa liikettä. Tämän huomasin jo vkl:na.

Tsemppiä jatkoonkin :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-21 13:40:59 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

tänä aamuna tein ensimmäisen sarjan tiibetiläisiä. näyttävät äkkiseltään ihan lunkeilta, mutta hyvin tehtyinä ovat tosi tehokkaita. ei kun ohjelmaan vaan.

mihinköhän oon laittanu, että kokoa 12? nyt pätkii muisti. en oikein tiedä, mikä koko se oli se alotuskoko, mutta varmaan jotakin ainakin 46. en tosiaankaan tiedä. täytys kattoa housuista onko niissä sitä kokoa tallella. tosin nää kootkin on miten sattuu. että mene niistä sitten tietämään. mutta äkkiseltään tuntus, että nyt on painoa varmaan semmonen joku 80kg tietämissä. en osaa tarkkaan sanoa, kun en o käyny vaakassa. mutta on jo lähteny, ja matkaa on vielä ja rajusti.

kyllähän me tästä....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-22 12:18:15 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

moi rauli! Eilen vast tajusin et kämppis oli alkuvuodesta just Koh Samuilla...upeita kuvia!
Kaikkea hyvää ja iloista Sinulle, mää lähen koiranhoitajan virkaa toimittamaan Sysmään!

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-24 05:48:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt039 :smt001 rauli, löysinpäs tän sunkin ketjun, oon mietiskellyt että, minne kirjoitat ~ muualle kuin exfattiin :wink: Mulla on päikky tuolla pallokalojen puolella. Vielä tunti töitä ja sitten kotiin nukkumaan, ja viettämään 2 vapaata :smt045

Kivaa viikonloppua sinne täältä Barcelonan kupeesta!

:smt049 Lillie

PS. voi olla että, joulukuussa mennään 4 pväks Teneriffalle minilomalle!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-25 03:41:34 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

8 viikkoa elämää pätkistellessä!!!
täähän on ihan mahotonta. en taaskaan huomannut viikkoa olevankaan, ja nyt ollaan jo lauantaissa. ja pätkis vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu, ja ilman onglemia.

nyt marssin rantaan. aurinko paistaa ja linnut laulaa. tänään illalla sitten vielä bbqtä essissä ja ladyboyshow. ostin muuten kaheskytluku-tyylisen puseron. taustatiedoksi, että en voi sietää sen vuosikymmenen tyyliä, musiikkiia tms. ja nyt mie sitten ihan hulluuspäissään menin ostamaan semmosen dynastia/dallas puseron!!!! ruuvit löystyy, ruuvit löystyy, ruuvit löystyy....

se amerikkalainen enkeli, joka osti sen miun mopon, tulee sitten myös bbqlle. ja hän ei voi sietää pinkkiä väriä. no, minun back to eitiiis -paita on tietenkin pinkki ja housut kans, kun minä niin pinkistä tykkään. siinä saa ameriiiiikan poika kärsivällisyyttään koetella. riivaakohan minua jokin? pinkki vaan on niiiiiin ihanaa.

no, kanssakarpit, minun on oikeasti tehtävä tässä tiibetiläiset ja mentävä sinne rantaan. minua odotetaan jo. jospa tässä vielä turisisin sitten joskus.

naatinnollista viikonloppua tiätlä melekein savonmualta!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-25 08:29:39 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Huomenta rauli, ihana kuulla että teet tiibetiläisiä! Mä varmasti aloitan ne uudestaan, oon joskus ennen tehny...nyt koira odottaa ulos ja äiti 87 vee tulee kohta vierailulle!
iloinen tervehdys marraskuun pimeydestä
tm

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00