karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-03 10:32:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 191 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-21 00:23:01 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

terve taas sirutar, oothan siekii vielä hereillä... missä lie se masa taas tänä yönä viipyy kun ei kuulu kolkuttelemaan uniportteja... eikun pitäis kömpiä petiin ja peiton alle, tulee vaan jäätyä niin helposti tähän roikuskelemaan lukemaan vaikka mitä nettijuttuja, enkeleistä ja muusta hörhöilystä... :)

Teetäkin täs tulee lipiteltyä joutessaan, se on ainaskin hyvä juttu :)

Kyllä tuo hymppilinkki mulla toimii hyvin ja nopeesti, ei mitään ongelmaa, mut siel blogissa on tänään ollut ongelmaa eikä toimi kuten pitäis :( kuten ei ne kommentitkaan :(

Mutta nyt hyvää yötä ja oman kulla kuvia! Nuku hyvin! Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-21 00:29:19 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Jep, masa taas vähän lintsaa hommistaan... Kuva

:lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-23 18:40:20 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Tervehdys kanssakarpit!

Olin pari päivää reissussa, eikä tarvii kertoa missä, kun te arvaatte kuiteskii... :wink: Olihan sielläkin toki nettiyhteydet, mutta läppärin käyttö tuottaa mulle harmaita hiuksia. Aina kun olen saanut kirjoitettua viestin, niin onnistun jostain kumman syystä painamaan jotain ihme näppäintä , mikä poistaa kaiken! Hmm, jokin "tarkoitus tälläkin on" ....:wink:

Kotiintullessain eksyin sattumalta kivikauppaan!!! Niin, no, eihän "sattumaa" ole. Tällaisia tarttui mukaani. Ongelma on vain siinä, etten tunne niitä kaikkia.

Onko täällä kivi-ihmisiä? Voin ottaa toisen kuvan, jossa numeroin nuo kivet, jos voisitte sitten kertoa mitä ne ovat? Siis jos en löydä netistä kaikkien nimiä...

Kuva

Lämpöä, iloa ja rakkautta sydämiinne! Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-23 20:08:28 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

No aloitan noista helpoista ;
-vaaleanpunaiset (2kpl) on ruusukvartseja
-violetin värinen voisi olla ametisti
-iso ruskea on tiikerinsilmä
-ylhäällä oleva ruskea voisi olla savukvartsi
-pienempi väritön vuorikristallia / ehkä isompikin...?
-vihreä raidallinen malakiittia
-puna(ruskea) voi olla karneolia tai punaista jasperia
-siniset joissa vaaleaa ovat lapis lazulia tai sodaliittia...?

...muita täytyy vähän miettiä...

:smt017

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-23 20:36:36 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Kyl määki noista sanoisin vaaleanpunaisen ruusukvartsiksi ja vihreän malakiitiksi... ne on mullakin, muita en tunnistakaan :)

Ota käteen, pidä lämpöisessä kämmenen pohjassa ja kuulostele hiljaksiin jos se kivi itse kertoisi nimensä :)

Kauniitahan nuo ovat ja virtaa niissä on hirveesti, olkoon minkä nimisiä hyvänsä... sanoo kivihörhö jolla on kiviä eteisen rapulla, ikkunalaudoilla, lasipurkeissa jne... joka reissussa pitää päästä rantaan keräämään kiviä :)

Eikä arvella mistä oot kotiutunut, toivottavasti autosi pelasi ongelmitta :)

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-24 02:24:28 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Huii, Elimäellä oli tapahtunut raju kolari......samaa tietä tulin..

Enkeleitä hälle....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-24 06:09:52 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

ihania kiviä!

itse en kertakaikkiaan tunne kiviä, mutta otan jonkusen aina mukaani, kun jossakin näen semmosen, mikä tarttuu käteen. kauniita kiviä on maailma pullollaan.

mukavaa perjantaita ja viikonloppua uusien kivien parissa!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-24 12:50:27 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kiitos Muinaismuija! Nyt tiedän vähän suuntaa, niin voin etsiä netistä kuvia varmistukseksi sekä myös vaikutuksista ois kiva tietää. Punis, tuo on hyvä neuvo, eiköhän se kivi anna jotakin vinkkiä. :wink:

Mie oon myös kova keräilemään kiviä rannoilta ja mistä vaan, kun näkee sellaisen kivan niin mukaanhan se on otettava.

Syömiset on edelleen yhden aterian luokkaa. Nyt on jokin kumma vaihe taas päällä, yhtään ei maistuisi mikään. :-k Ihan pakko on jotakin syödä, ettei ala heikottamaan.

Terkkuja kävijöille!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-24 13:03:08 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Hyvää viikonloppua sirutar! Minä lähen tästä Puniksen kanssa uimaan!
tm

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-24 15:47:05 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Hih, voi teitä, tyttelit!!! KuvaKuvaKuva

Ootte te "kylmiä" naisia, en mie vaan uskaltais! Mutta hyvää viikonloppua sulle ja teille ja kaikille!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-25 03:32:22 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

voisit sirutar tulla minun kanssa uimaan. olen tässä aamutuimaan lähdössä uimahommaan, eikä täällä onneksi tarvia olla ihan noin kylmä tyyppi. en tiedä itekkään, menisinkö avantoon. no, mereen menen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-25 18:33:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei, kauniita kiviä olet löytänyt.

Avantouinnista nautin vain uimahallin kylmäaltaassa kerran viikossa. Nyt jo pystyn hetken olemaan pohjassa seisten. :lol:

Pätkin sujuu mulla tosi hyvin taas.

Mukavaa jatkoa sinne. Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-27 10:04:56 
Poissa
landekarppi
landekarppi

8) Nii, Sirutar... eipä kait miul ois aihetta pätkistelläkkää... :oops: Mut kyl miul on kesästä "vähän" tullu lisää... :shock: Mut aiheesta... :oops: :oops: :oops: :oops: :shock: :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-27 13:49:36 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Terreys taas kanssakulkijat!

On mukavaa, että käytte lukemassa ja kommentoimassa päikkyäni. Itsekin luen teidän, vaikka harvemmin kommentoin - uskokaa pois, olen ujo :oops: Vaikka tässäkin pitää tietysti ajatella, että Minä Olen Se Joka Minä Olen. :lol:

Syömäpuolella ja painossa ei tapahdu juuri mitään muutoksia. Aamupunnitus oli edelleen 72,5 kg. Tosin viikonlopun syömiset eivät olleet karppeja, kun siihen ei ollut mahdollisuutta. Vatsani kyllä myös ilmoitti sen rutkuttaen ja päästellen töräyksiä silloin tällöin :oops: :lol:

Olin viikonlopun kurssilla ja nyt on paljon sulattelemista silläkin puolella, siis henkisellä. Menomatkalla bussissa sain kuulla suru-uutisen Juicesta. Oli käsinkostelteltava tunnelma, kun eri-ikäiset ihmiset autossa rupesivat laulamaan radiosta soivan musiikin mukana. Juicen laulut liittyvät omaan elämänkertaani niin monin eri säikein. Enkeleitä hänen kotimatkalleen.

Laitanpa tähän runon, jonka sain sähköpostissa ystävältäni. Iloksi ja tueksi meille kaikille urheille naisille, kuin myös miehille.

Nukkumaan käydessä ajattelen:
Huomenna minä lämmitän saunan,
pidän itseäni hyvänä,
kävelytän, uitan, pesen,
kutsun itseni iltateelle,
puhuttelen ystävällisesti ja ihaillen,
kehun;
Sinä urhea nainen,
minä luotan sinuun.

Eeva Kilpi

Rakkautta ja Valoa päiviinne, tähtientuiketta sieluihinne!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-27 17:46:44 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Surku juttu Juicella, mutta minusta tuntuu että hän oli valmis lähtemään ja uudelle matkalleen... Muutamia biisejä minäkin olen soitellut, vessamme seinällä on se ikuvanha kuva Juicesta istumassa huivi päässä nojatuolissa ja vieressä teksti, "En ilosta itke, en surusta itke, jos itken - itken muuten vaan." ja minusta tuo on niin osuva juttu ja sopii minulle!
Likka on tehnyt joskus taidepajassa kivistä askartelemalla Juicen, joka onkin uskomattoman "näköinen", se tuossa pöydällä eilenkin kökötti kynttilöiden vieressä. Kyllähän se Juice on meitä monia kovasti koskettanut lauluillaan ja varmasti monet meistä pitävät häntä yhtenä musiikin suurlähettiläänä, sen verran tutuiksi on monet sanoitukset tulleet.

Tuo Eeva Kilven runo on myös mulle erityisen tärkeä, olen sen saanut synttärikortissa joskus ja sitä pitää joskus myös itselleen ääneen lukea!
Olempa sen joskus kirjonut ompelukoneella kankaalle jonkun ystäväni synttirikorttiin. Osuva on!

Kovasti kiinnostaa sinun henkinen kasvusi viikonlopun kurssilta... taidan meilillä kysellä...
voi hyvin ja mukavaa viikkoa!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-28 16:19:18 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

voi yhen kerran, miten miule tuli mukava olo, kun luin näitä teijän juttuja. oikein lämmittää mukavasti- ja rämmäytimpä tuossa kynttilän tulilleen laittamaan teille valoenergiaa. lupasi liekin valo mukanaan teille tuoda myös matkalta auringon terveiset.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-28 17:17:51 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kiitos rauli!

Nyt just on niin pimmeetä, että kyllä valoenergia on tervetullutta ja varsinkin sieltä lämpimästä sitä ihanaa aurinkoenergiaa vastaanotetaan kynttilän liekin tuomana. Kiitos, kiitos, kiitos!!!

Rakkautta ja Valoa! :smt054 :smt055 :smt054

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-29 18:30:14 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Vähän pitää kiirettä kun ompeluttaa ihan hirviästi, niin nyt ei voi vauhtia hidastaa. Mutta sen verran tulin tänne kertomaan, että tänään klo 19 Bellassa on jottain tietoa esim. migreenin hoidosta Reikin avulla. Yhtään en tiedä mitä tuleman pitää, valaistutaan yhdessä :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-01 12:08:58 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Ja taas perjantai :shock: Ihanaa!!! :lol: :lol: :lol:

Viikko hurahti taas ohitse, paino pysyy YHÄKIN samassa! On tämä omituista. Ja ärsyttävää. Hitsi kun tuo selkä antaisi periksi, niin hölkkäisin vaikka korttelin ympäri tuntitolkulla että jotain alkaisi tapahtumaan. :evil: On kai aloitettava se uintijutska, ainoa mikä ei tuota kipua :-k

Huomenna siivouspäivä kun jälkeläinen kotiutuu. Hän on kutsunut "äijäporukkaa" kylään sunnuntaiksi, kun on peräti jo 17-vuotispäivänsä. Siksi aikaa täältä on kyllä lähettävä karkuun, että saavat viettää juhliansa rauhassa.

Ja nyt kauppaan ja sitten väsäämään sitä Puniksen kaalilootaa!

Kaikille juuri sellaista 1. adventtia kuin tahtovat! Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-02 14:17:10 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

mukavaa viikonloppua sinulle sirutar! toivottavasti et tarvia olla kauan maanpaossa. tuo 17 vuoden ikä on niin makia. kyllä varmasti äijäporukassa kelpaa. ja eihän me vanhat akat edes samaan taloon mahduta!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 191 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00