Tauostani ei ollut mitään hyötyä

Eilen oli outo päivä, ei ollut nälkä

Lupasin käyttää tutun koiraa lenkillä joten kävelyt vähän venyivät.
Tänään olenkin sitten syönyt taukoamatta: jogurttia, kahvia, hedelmiä ja linssikeittoa: kaloreita jo 1250 ja hiilareitakin jogurtin ansiosta yli sata

Jokin noista aiheutti minulle aivan järkyttävän vatsakivun

Syylliseksi olen päättänyt aspartaamin, jotta saan lisämotivaatiota pysytellä erossa siitä

Tässä kunnossa tästä tulee taas yksi liikunnaton päivä... Olin edes töissä (siivoan taloja), tylsäähän se on, mutta päässä on kaksi ajatusta:raha ja hyötyliikunta.
Muuten voisin hyvällä omallatunnolla syödä illalla, mutta nyt mietin että jos en pääse lenkille ja olen kuitenkin syönyt noin paljon sokeria, varastoituuko ylimääräinen energia rasvaksi? Loppuiltaa ei haluttaisi nälässä olla, joten kannaatako tällainen päivä vetää loppuun vähillä kaloreilla (kasvikset), vai rasvaisella ruualla ja suuremmalla energiamäärällä?
Nyt kun ajattelee asiaa, olisin voinut syödä 'oikein' heti alusta asti enkä joutuisi miettimään mitä hiilihydraateille tapahtuu kun ne joutuvat elimistööni rasvan kanssa

Edit. Nyt riitti

Ketoosi alkaa huomenna, maha on pinkeä pallo ja olo surkea. Ruokavalioni tällaisena on aivan naurettava

Tuli taas syötyä kohtuuhiilarisia ja vähärasvaisia tuotteita. Vaaka lähtee, se ei muuta kanssani uuteen kotiin. Mittanauhan otan, luvut ovat minulle täysin neutraaleja kun en niistä mitään ymmärrä. Aloitan huomenna uuden päikyn, ehkä ketooso ja kolmas kerta tuo minulle mielenrauhan... Karpatessa paras olo on kyllä ollut hiilarit alle 20 grammassa. Silti lopetin