karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-24 11:31:35

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 122 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Eleisonin taistelu
ViestiLähetetty: 2008-03-17 15:48:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eleison kirjoitti:
koko päivän kalorisaldo n.1200 ja liikuntaa 1,5h treenit ja 3x60min kävely

Siis kävelit kolme tuntia (eikä ilmeisesti edes mitään sunnuntaipäiväkävelyä?) ja kävit 1,5 h treeneissä ja söit silti alle lepoaineenvaihduntasi kulutuksen :smt104 Eihän noiden kaloreiden kanssa tietenkään ole pakko pelailla, ts. voi syödä nälkänsä mukaan eikä ahtaa väkisin lisäkaloreita, mutta hirvittävän vähäiseltä tuo kuulostaa silti.

Mutta jokatapauksessa tervetuloa tauolta takaisin :)

Viestin otsikko: Re: Eleisonin taistelu
ViestiLähetetty: 2008-03-17 17:31:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tauostani ei ollut mitään hyötyä :lol: Eilen oli outo päivä, ei ollut nälkä :mrgreen: Lupasin käyttää tutun koiraa lenkillä joten kävelyt vähän venyivät.

Tänään olenkin sitten syönyt taukoamatta: jogurttia, kahvia, hedelmiä ja linssikeittoa: kaloreita jo 1250 ja hiilareitakin jogurtin ansiosta yli sata #-o Jokin noista aiheutti minulle aivan järkyttävän vatsakivun :x Syylliseksi olen päättänyt aspartaamin, jotta saan lisämotivaatiota pysytellä erossa siitä :lol: Tässä kunnossa tästä tulee taas yksi liikunnaton päivä... Olin edes töissä (siivoan taloja), tylsäähän se on, mutta päässä on kaksi ajatusta:raha ja hyötyliikunta.

Muuten voisin hyvällä omallatunnolla syödä illalla, mutta nyt mietin että jos en pääse lenkille ja olen kuitenkin syönyt noin paljon sokeria, varastoituuko ylimääräinen energia rasvaksi? Loppuiltaa ei haluttaisi nälässä olla, joten kannaatako tällainen päivä vetää loppuun vähillä kaloreilla (kasvikset), vai rasvaisella ruualla ja suuremmalla energiamäärällä?

Nyt kun ajattelee asiaa, olisin voinut syödä 'oikein' heti alusta asti enkä joutuisi miettimään mitä hiilihydraateille tapahtuu kun ne joutuvat elimistööni rasvan kanssa :roll:

Edit. Nyt riitti :smt013 Ketoosi alkaa huomenna, maha on pinkeä pallo ja olo surkea. Ruokavalioni tällaisena on aivan naurettava :smt011 Tuli taas syötyä kohtuuhiilarisia ja vähärasvaisia tuotteita. Vaaka lähtee, se ei muuta kanssani uuteen kotiin. Mittanauhan otan, luvut ovat minulle täysin neutraaleja kun en niistä mitään ymmärrä. Aloitan huomenna uuden päikyn, ehkä ketooso ja kolmas kerta tuo minulle mielenrauhan... Karpatessa paras olo on kyllä ollut hiilarit alle 20 grammassa. Silti lopetin :smt019

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 122 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7

Kaikki ajat ovat UTC+02:00