karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-20 02:15:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-25 18:24:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva lukea juttujasi. Ihan tunsin lämmön tuulahduksen kun kirjoitit että aurinko paistaa ja linnut laulaa. Tuli kesä mieleen. :whistle:

Eikö ole mukavaa kun ei tunnu että ois jostain puutetta kun pätkis sujuu hyvin.

Kivaa viikonloppua sinne Kuva (tässä kynttilöitä polttelen)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-25 21:10:46 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

kiitos tarjamaria ja geri visiiteistä! on niin uskomattoman ihanaa, kun käytte täällä aina morjenstamassa. ei ihan yksin tarvia höpöttää.

ja minä tyttö olen ollut tänään yössä. kello on jo kaksi, ja ekana seurueesta kotona. se leidiboi-show oli tosi kiva. suomennettuna siis transvestiitti-show. aivan mahtava, miten jotkut ihmiset osaa esiintyä ja ovat siinä tosi hyviä. siellä oli yksi aivan ihana pullantuoksuinen tyttöpoika. koko ajan jakso hymyillä ja olla tosi herttanen. shown jälkeen piti antaa pojalle vähän tippiä ja pyytää kuvaan, kun oli niiiin kerta kaikkiaan söötti. miten leidiboissakin voi tuoksua pulla! ja ukko sai pusun yheltä vähän semmoselta pyöreän puoleiselta. serkkupojan kanssa vaan naurettiin, että taittiin saada minikko tähän meidänkin talouteen.

nyt taisi kolistella ukko kotia. ja ihan ollaan oltu kolalaitti linjalla koko ilta. mie oon viimeaikoina ollu jotenkin semmosessa maailmanrauhan tilassa, että ei tässä oo tarvinnu huumaavia aineita. olen semmosessa ihanan autuaallisessa pilvessä ihan itsestään. ihana hörhö-olo ollu jo jonkin aikaa.

ja shown jälkeen mentiin sitten vähän tanssahtamaan diskoteekkiin. ihanat pinkit housut melkein tipahti jalasta kesken menon, kun oli sidottu vyötärölle. viime hetkellä sain housunkauluksesta kiinni ja kiskoin housuja jalkaan päin takas. läheltä piti. ois saattanu kalsarit vilahtaa...

kauniita unia kaikille ja aurinkoista sunnuntaita!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-26 11:14:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihana, että sun elo jatkuu noin kevyesti - sekä painon että mielen suhteen :smt049 Joka kerta sun juttuja lukiessa pääsen hetkeksi itsekin sellaiseen levolliseen olotilaan ja huolet unohtuu :smt051 keräilen siis sun positiivisia energioita ja yritän siirtää niitä omaan elävään elämään :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-27 10:42:21 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Rauli hyvä laitas vähän auringonvaloa tännekin kun on niin pimeetä...ei päivä valkene ulkona... mutta onneksi meill on tää valo sisällä :) niin ihan sama mitä ulkona sataa... :smt045 mut silti vois olla vähän kirkkaampaakin!

kiva lukea et teillä on ollut kivat leidi-boy pirskeet ja housujakin olet joutunut kannattelemaan et jalas pysyvät, jesh, niin sitä pitää!
Minäkin olen käynyt sellaisissa leidi-boy esityksissä silloin joskus viime vuosituhannella Malesian reissullani, siit on kyl ikuisuus :)

Tällä viikolla voit tarkkailla postiasi, saas nähdä onko kusti jaksanut polkea sinne asti!?
Mukavaa maanantaita!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-28 11:44:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä tykkään Rauli kans pinkistä, vaikka vähemmän sen värisiä käytän, mutta niitä aina hiplaan kun on kesämuodissa mukana. Noh, aina jokunen toki tullut ostettuakin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-28 15:41:55 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

helou ögen kaikki kanssakarpit!

pinkki on tosiaankin must. ja new yorkin poikaa näkee pinkkiä!!!! ja minä vielä menin pinkeissäni hänen moottoripyörän kyydissä yöhön, siis oman moottoripyöräni, joka tosin on jo 2/3 hänen. huomenna vissiin maksaa viimesen erän. oli siinä miehellä kestämistä, kun joutu pinkkiä akkaa kulettelemaan kyydissään.

nyt kävi kuulkaas hyvät sisaret ja veljet niin, että ne minun shortsit sitten tippuu jalasta. lahjotin tuolle ukolleni, ja hälle ne just mahtuukin. jouduin siis marssimaan shortsi kauppaan, ja arvaatkaas minkä väriset ostin???? NO PINKIT TIETENKI!!! (täältä puuttuu pinkki väri. sitä on saatava!!!). ja mikä parasta, en edes tarvinnu ostaa isointa kokoa tescosta. jiiiihaaaaaaa!!!!! :mrgreen: otin sovituskoppiin sitten yhet xxl kokoa olevat ja toiset xällät, ja se suurin koko oli aivan liian suuri. tuo xl on aika hyvä. ois voinu olla ällä, mutta siinä välissä oli niin suuri ero, että xl on himpun verran iso ja ällä oli niin pieni, että ei reittä ylemmäs menny. nyt täytyy sitten muistaa, että nää koot on thai-kokoja, mutta en tiedä, mitä kokoa voisivat olla suomessa. on vissiin noin tuhat vuotta siitä, kun ostin sieltä viimeks vaatteita (jos ei rintsikoita lakseta)....

mie oon pienentyny tosi vauhdilla tällä pätkiksellä. aivan mahtavaaa. tuolla kun puhutaan motivaatiofakuista, niin miun motivaatiohamekin on nyt käyttökunnossa. voi taivahan vallat! nyt on sitten kiva ostaa uusia vaatteita bangkokista ennen suomeen tuloa.

laitanpa teille nettisivun, mistä varasin huoneen bangkokista meille ukkelin kanssa.

http://theatlantahotel.bizland.com/

tuolta voitte kattoa, missä ollaan 13.-18.12. meillä on aina jostakin syystä tuo budjetti hyvinkin rajallinen, ja normaalisti suostun maksamaan aivan ehdottoman maksimin 10e per yö, niin nyt otin sitten ilon irti elämästä ja varasin ihka oikean hotellin pitkästä pitkästä aikaa. normaalisti ollaan aina jossakin kapisissakirppusissa guest houseissa, jotka maksavat 3-5 e. tämä hotelli maksaa 14e yö, suurinpiirtein, ja vaikuttaa tosi kivalta. ja mikä parasta, on aivan ytimessä. ja mikä vielä parempaa, siellä on uima-allas!!!!! :smt026 bangkokissa se on ihanaa, kun on niin kuuma ja tunkkasta, niin voi hypätä altaaseen. ja jälleen kerran, kuin ihmeen kaupalla, sain varattua tuon huoneen. hotelli tuntuu olevan kovin suosittu.

pätkis jatkuu. yhdeksättä viikkoa mennään ja on tosi jees. vieraita oli koko viime viikon, ja sanoin heille, että tämä on homman nimi, ja se on minun oma valinta, että syön pätkissä, joten heidän ei siitä kannata vaivautua, ja niin teimme. minä söin kun söin ja vieraat kans. illalla, kun mentiin jonnekkin illalliselle, ja minulle sattui paastoilta, niin menin toki mukaan, ja tilasin teetä. no problem at all! eikä sitä edes ihmetelty. fiksuja ihmisiä. diego lähti jo takas teneriffalle eilen. janek meni ko taolle, mutta tulee takas lauantaina. hän on sitten vielä viikon tässä meillä.

ihana uusi tuttavuus tuo janek. kanadalainen nuori tyttö. ikää taitaa olla 22. aivan mahtava tyyppi. ja kas kummaa, hörhö. kuihkas sattuikaan. ihan odotan, että tulee takas lauantaina, ja päästään taas tyttöjen juttuja tekemään. jee jee!

olen kiitollinen kaikesta. kyllä elämä onkin ihanaa!! miksi ihmeessä en aikaisemmin tajunnut, että tämä eläminen on ruusuilla tanssimista ihan joka päivä. minulla on muuttunu asenne ihan hiljattain ja rajusti. vielä on paljon tehtävää, mutta universumin rauha on koko ajan enempi ja enempi läsnä. olen oppinut elämään paremmin tässä hetkessä, joka on koko kysymyksen ydin. ja luulenpa, että nuo tiibetiläiset tekevät työtään tuolla sisäpuolella ihan itsestään. vai mitä luulette tietävämmät?

on TOOOOOOOOS ihanaa lukea, että voin teille kanssakavereille antaa jotakin positiivista jutuillani: energiaa, iloa, valoa, lämpöä tai vaikka PINKKIÄ. ihan kuin itestään oma hyvä oloni kymmenkertaistuu joka kerta, kun joku teistä enkeleistä kommentoi jotakin mukavata, jakun saan huomata, että olette nauttineet näistä kaikenlaisista mietteistä, mitä ihmisellä saattaa päässä pyöriäkin. ja vieläpä ilman minkäänlaisia huumaavia aineia. pahasuopaisuus pysyköön poissa jatkossakin.

rauhaa, rakkautta ja kynttilän valoa joka karppi ja eikarppi kotoon!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-28 16:10:22 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

tuosta hotellista on mainittava vielä sen verran, että sielläpä on langaton netti kannettavan omistaville asiakkaille. lällälää!!! ettepä vieläkään päässeet raulista eroon!!!! jos vaan jaksan kirjottaa, mutta kaitpa sitä aina sen verran. hyppää sit sinne altaaseen ja sitten kirjottaa sen jälkeen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-30 09:51:49 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Hellou rauli!
Mikäs ihme tuo Pangokin reissu on...vai tuletteko sitä kautta suomeen??? vai olenkos mä mennyt pihalle kuin lumiukko...?

Voisin muutaman sanan sanoa tuosta pinkistä, mitä heti tuli mieleen kun kävin viime talvena sen yhden naisen värikurssilla... se sanoi, että mies ei voi vastustaa pinkkiä ja vaaleanpunaista, että jos nainen haluaa tahtonsa läpi ja pitäis mies saada puhuttua ympäri niin pinkkiä päälle! Varsinkin ylävartaloon! rintsikat ja paita vaaleanpunaista tai pinkkiä! Se toimii miehellä välittömästi, se on sisäänrakennettu mekanismi miehen päässä.... vaaleanpunainen ja pinkki on sille viattomuuden, hoivamisen ja suojelun väri, se on kuin pieni vauva tai sianpossu -vaalenanpunaisen söpöä ja sitä pitää helliä ja ymmärtää... näin mies siis suhtautuu naisee joka on noissa väreissä, mies antaa kaiken periksi kun ei noin söpölle pienelle possulapselle voi sanoa mitään vastaan tai jyrkästi.... :)
Tätä on kokeiltu, hetihän minunkin piti silloin viime kevät-talvena mennä ostamaan elämäni ekat vaaleanpunaiset rintsikat ja pari pinkkiä paitaa, ne ei todellakaan ole olleet koskaan "minun värit"... ja ne tehoaa! Nyt kokeilin muruun yks päivä ja mulla oli mustat trikoot ja yksi ikivanha (yli 20v) pinkki puuvillaneule ja sen alla vaaleanpunaiset rintsikat ja muru oli ihan myyty---- :smt007

Ompa ihanaa että sun sortsit tippu jalasta! Wau! Hyvä sää!

Kohta sun pitäis alkaa jo aukoa joulukalenteriakin ... huomennahan on eka päivä joulukuuta ja teidän suomeen tulossa voi alkaa laskea päiviä :lol:

Voi hyvin! Enkeleitä ja hyviä haltijoita ympärillesi! :smt051 toivoo Punis

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-30 09:57:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toi hotellihan on ihan löytö! Sviititkin vain muutaman kymmenen euroa/pää. Täytynee ens vuonna suunnitella matkaa Thaimaahan omatoimiperiaatteella. Vaikka tietää että hintataso on kohtuullinen, niin silti sitä ei voi kuvitella että pääkaupungissa vois asua noin kohtuuhinnalla noin ihanaisessa hotlassa.

No teillekin sitten tuo euro-totuus iskee kun pääsette Kanarialle asettumaan, on hintataso vähän muuta kuin Thaikkulassa. Mekin pyrähdetään Teneriffalle tammikuussa = välilasku matkalla Afrikkaan.

Nauti viimeisistä ihanista päivistä siellä paratiisissa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-30 16:57:06 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

kiitos ihanat ihmiset vierailuista! matkalla suomeen se on se bangkokin reissu. sieltä lennetään itäisen ihanan naapurivaltiomme koneella sitten helsinkiin ja helsinkiin.

vai tuommosia juttuja pinkistä ja vaalenapunaisesta! on ihan koetettava sitten tuon ukon kanssa, jospa senkin kova pää vähän pehmenis.

jos kenellä on aikaa semmonen kolme viikkoa tai kuukausi, niin tänne kannattaa aina tulla omatoimilomalle. helppo matkustaa ja tosi halpaa. siellä suomessa ja sitten teneriffalla varmaan taas pyörtyilen hintojen kanssa. mutta ei siinä mitään. aikansa sekin huvi varmasti kestää ja sittenpä taas tulee muutos.. mutta mihin suuntaan? siinäpä vasta kysymys.

pätkis jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. ja kohta nautitaan matet ja sitten olenkin jo ihan sänkykamaa. on ollu taas rankka viikko, vaikka ei äkkiseltään uskoskaan.

huomasitteko muuten että 4tonnia on täynnä? wau, yli 4000 visiittiä. eihän siinä vielä mitä, että annetaan kaiken maailman ihmetyyppien, niinkuin minä, tänne kirjottaa, vaan ihme on etenkin se, että joku viittii vielä lukea!!!! hieno homma. kiitos jokikisestä visiitistä. nyt tuli mate. moi moi.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-30 20:23:11 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Hörhönpörhön, kyllähän myönteistä tekstiä on mukava lukea, vaikkei se aurinko ihan aina paistaiskaan, niin alkaa se sitten paistamaan kun on raulin päikkyä lukenut :lol: :lol: :lol:

Lainaa:
olen kiitollinen kaikesta. kyllä elämä onkin ihanaa!! miksi ihmeessä en aikaisemmin tajunnut, että tämä eläminen on ruusuilla tanssimista ihan joka päivä. minulla on muuttunu asenne ihan hiljattain ja rajusti. vielä on paljon tehtävää, mutta universumin rauha on koko ajan enempi ja enempi läsnä. olen oppinut elämään paremmin tässä hetkessä, joka on koko kysymyksen ydin. ja luulenpa, että nuo tiibetiläiset tekevät työtään tuolla sisäpuolella ihan itsestään. vai mitä luulette tietävämmät?

Harjoittelija olen itse, mutta jos uskallan :D sen verran kommentoida tuohon, että kiitollisuus ja kiittämisen aiheiden etsiminen jokaisesta päivästä kyllä muuttaa meitä sisäisesti. Se mihin keskityt, lisääntyy. Tuo on vielä helposti todettavissa, kun alkaa ajattelemaan kaikkea negatiivista mihin päivän mittaan törmää. Ei kestä kauaa, kun mielemme näkee vain mustaa, yhä enemmän ja enemmän.

Mutta annas olla kun ajattelet PINKKIÄ, tai kiität jokaisesta pienestäkin jutusta, vaikka siitä että avain pyörähtää oven lukossa sujuvasti; löydät parkkipaikan; joku suo sinulle hymyn; ihana herrasmies avaa sinulle oven....ihan mitä vaan myönteistä ja kiitettävää. Niin kyllä se vaan lisääntyy elämässä!

Muuten, ilmankos mullakin on ollut ihanaa herraseuran kanssa, kun ostin kesällä vaaleanpunaisen t-paidan! :wink:

Oikein mukavaa ja "pinkkistä" oloa rauli sulle siellä jossakin kaukana!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-30 22:24:10 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

hei naiset ihanaiset, uskomaton juttu toi pinkki! Minä joka aina pukeudun mustaan, korkeintaan vähän valkoisia maripalloja joukossa...Mun tarttee kokeilla! Jos huomenna löytyis jotain kun meen Airin kans kirpparille 8)
Lähden käymään Korpilahdella ja sit viel taidan poiketa Kuusaallakin... \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ :smt060

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-01 07:20:10 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

no niin tarjamaria, äkkiä jotakin vaalenpunaista kehiin!!! niin sieltä se isäntäkin sitten elämääsi astelee. musta on ihan mukava väri, mutta ostelehan vaihteluksi vähän keltasta, vähän oranssia, sinistä, vihreetä, punasta jne., niin varmasti huomaat myös miten värit vaikuttaa mielialaan. kovasti vaan onnea kirpparimatkaan, että löydät jotakin sopivata.

rauli aamukahviaikaan, joka on jo yli puolenpäivän, kun on tuossa taas menny ulkoillessa ja vaikka missä...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-01 19:47:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt039 rauli!

Kiva lukea juttujasi, ovat niin positiivisia. Minäkin tykkään pinkistä mutta ei ole moneen vuoteen ollut sitä väriä. Nyt täytys hankkia joku pusero senvärinen.

Hyvin sulla taitaa pätkis sujuvan, sieltä taitaa saada edullisesti pienempiä uusia vaatteitakin ostaa. Täällä Suomessa tarvitsee vain lämpöisiä vaatteita nyt talvella. Mukavaa tulla täälläpäin käymään kun olet ollut jonkin aikaa muissa lämpimissä maissa.

Toivotan 1.adventtia sinnekin (äsken otin jo sähkökynttilät ikkunoille)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-02 07:06:19 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

kiitos geri-kultainen visiitistä! täällä onneksi vaatteet ovat tosi halpoja. minun täytyy ostaa ihan koko karderoopi, kun olen tässä vuoden viettänyt täyttä hippi-elämää, ja vaatteita on tyyliin 5 toppia, kahdet shortsit ja kahdet hippihousut. ja muutapa en sitten omista. paitsi talvitakin ja talvikengät viime talvelta kun tänne tulin. hippi-elämää jatkan kyllä toki varmaankin loppuelämäni, mutta joudun ostamaan jotakin lämmintä sinne suomeen ja teneriffallakin minä pakastun. olen oikeasti lämpimien vesien karppi.

hyvänä osotuksena tuosta kylmämisestä on se, että mentiin eilen yhden kaverin baariin illalla syömään chikcen wingsejä (olivat muuten tooooooosiiii hyviä, ja sain halvat humalat, kun pyysin ne tulisina, ja minullehan chili sitten kumahti päähän! join vain vettä, mutta ihan täysin päihteessä tulin kotia. ihana chilipäihde!!!) ja siellä oli sitten tuuletin katossa. ja minua parkaa paleli tuulettimen alla!!! ette varmaan voi uskoa, kun lämpötila on kuitenkin lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä ja minua saattaa paleltaa. eli suomessa istun siis kuukauden saunassa ja teneriffalla jäädyn kalikaksi. on siis hankittava villapuseroa, villahousua, villapipoa, ja varmaan villarintiskat- ja kalsaritkin! ite asiassa pitäs tehdä lista, niin tulis ostettua järkikädessä, eikä unohtus puolet.

odotan kyllä tosiaankin innolla sitä suomen visiittiä. tykkään talvesta kovasti. toivotaan, että on lunta. istunpa sitten vaikka uunin päällä kissan kanssa ja katson talvimaisemia ikkunasta tai ihan miten vaan. no, et kai nyt kuitenkaan. ajattelin oikeasti lenkkeillä ja nauttia talvesta niin kuin kuuluukin. ja ihmisistä ja kaikesta.

minäkin päräytin eilen kynttilän tulille, vaikka en muistanutkaan, että on adventti. vaikka tässä on tullut asuttua näissä maissa pitkän aikaa, niin vieläkin on se jonkinlainen sisäinen kello, joka kertoo, että nyt on syksy, nyt on talvi, tarvii laittaa kynttilöitä, täytyy koettaa masentua (en oo antanu otetta! heh!) jne. suomalainen vuodenaikojen rytmi istuu syvällä selkärangassa. ois mukava mennä joskus vaikkapa sinne argentiinaan muutamaksi vuodeksi, niin näkis, mitä sitten sanoo rytmit, kun ilmasto onkin ihan päälaellaan. siellähän on kesä silloin kun meillä talvi ja talvi silloin kun meillä kesä. jospa tässä vielä siihenkin pääsis.

hyvät kanssasirsaret, tällä kissan ketaleella on sitten 9 viikkoa täynnä pätkistä!!!

oon tottunu tosi hienosti harvaan syöntirytmiin, ja se sopii minulle. tuntuu, että jos ahmii ja syö normaalia enemmän, niin eipä ole enää hyvä olo. lenkkeillykkin oon innoissani ja niitä tiibetiläisiä vääntäny. hiljaa hyvä tulee. ja pätkäsen tuossa 12 ja 14 välillä. nyt pitäs olla pätkäämässä, mutta kun ei ole vielä nälkä, niin odotan vähän ja laitan sitten syönnit katkolle huomiseen saakka. joskus pätkisväli on 23h ja toisinaan saattaa mennä 27h. koetan kuunnella oloa, että millon on hyvä syödä.

ja kahvit olen käynyt ryystämään mustana. eihän se niin hyvää ole, mutta en ikinä muista ostaa maitojauhetta, ja siinä kermajauheessa mitä täällä myydään on palmuöljyä, ja en ole ihan täysin varma tuon palmuöljyn terveellisyydestä. ja maitoa en laita, kun sitä menee sitten liikaa. joten temmon toistaiseksi mustana ja sitten aikanaan juonen kerman kanssa, kun sitä helpommin on saatavilla. on se luojan lykky, että tuo kahvi ei valvota. tulee juotua työn lomassa varmasti vähintäänkin 5 isoa mukillista. ja teet päälle ja noin 5 litraa vettä siihen päälle. eli siis täysin olen juoppoutunut!!!

viimeyönä oon sitten nukkunu kuin tukki. sen chili-humalan päälle. kävin nukkumaan joskus ennen puolta yötä ja aamulla kun katoin kelloa, niin näytti yli kymmentä. ihanaa!!! täällä olikin aika rankka viikko, joten lepo tuli tarpeeseen.

mukavaa viikonloppua teille ihanille kanssakarpeille, jotka käytte lukemassa tätä minun tarinaani! ja pätkis jatkuu....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-02 14:11:56 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

piti ihan väkisellä vielä tulla kertomaan tescon viimeiset kuulumiset. eli mentiin tuossa serkkupojan kanssa skootterilla tescoon, niin kuin aina. ja ostamaan ruokaa ja sen semmosta, mitä nyt ihmiset tarvitseekaan jokapäiväisessä elämässään. oltiin siellä sitten vaateosastolla vähän roheltamassa ja yhtä-äkkiä serkkupoika juoksi ja sanoi, että nyt meitä onni potkas; keltaiset t-paidat vain 49 patia. siis suomeksi noin euron. oikea hinta n. 200 patia.

ne keltaset paidat on semmosia tavallisia kirkkaan keltaisia t-paitoja, jotka laitetaan maanantaisin päälle kuninkaan kunniaksi. ostettiin sitten niitä ihan hulluuspäissämme, eli varmaan kymmenkunta yhteensä. ovat hyvälaatuisia ja ihanan keltaisia.

kävi kuulkaas kuhina sillä rekillä. siellä oli kymmeniä ja kymmeniä ihmisiä, kuin stokkan hulluilla päivillä konsanaan, rekin kimpussa. oli paljon thaimaalaisia ja sitten tietenkin meitä ulkomaalaisia käyttämässä hyväkseen hyvää tarjousta. taisin sitten ostaa yhden noin kymmentä numeroa liian pienen itselleni. no vähän jos on tiukka, niin ketä se haittaa?

että oli meillä onnistunut super-shopping-center-reissu!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-02 19:08:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei rauli!

Tulin kauppakierrokselta äsken ja ruuhkaa rupeaa jo olemaan marketeissa. :shock:

Ihan kuin omaa juttuani oisin päikystäsi lukenut. Meneeköhän mullakin chili päähän jos ruuassa on sitä ollut. Ainakin rupeaa lämmittämään syömisen jälkeen ja pitää usein ruveta riisumaan vaatteita vähemmäksi. :lol: Mies jo osaa odottaa vaikutusta ja nauttii kun rupean riisumaan yhtäkkiä. Onneksi tätä vain kotona. :lol:

Eihän se veto ole kivaa vaikka lämmintä oiskin. Hyvä että sulla on talvivarusteet jo valmiina, kyllä sitä pakkasta jo jouluna täällä on.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-02 22:41:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

rauli kirjoitti:
nyt täytyy sitten muistaa, että nää koot on thai-kokoja, mutta en tiedä, mitä kokoa voisivat olla suomessa. on vissiin noin tuhat vuotta siitä, kun ostin sieltä viimeks vaatteita (jos ei rintsikoita lakseta)....

Vajaa viikko sitten palattiin lomalta Thaimaasta, aina ostan sieltä alusvaatteita. Muista nyt hyvä Rauliseni käydä ostamassa kunnon Triumphisatsit sieltä Bangkokin tavarataloista ennen Eurooppaan paluuta. Ne on hyviä ja paaaa-aljon halvempia kuin Suomessa. Tiesitkin kyllä varmaan tämän. Loppuvuoden alet vielä menossa, Patongilla ja Phuket Townissa ainakin oli esim. Triumphit kaikki -15%. :D Oli tuskanhiki päällä kun itse sovittelin, kakarat juoksi ympäri kauppaa ja nyki vaatteita rekeistä ja ukko koitti niitten perässä pysyä. No, sain kuitenkin satsin ostettua ja nyt kauhulla katselen joulumainoksia, joissa neuvotaan ostamaan vaimoille alusvaatteita törkyhintaan kotoisesta Suomesta. Onneksi on varasto taas täynnä. 8)

Ai niin, meinas unohtua mainita, että täällä myös yksi joka lukee huumassa Raulin päiväkirjaa, kun pelkästä lukemisesta tulee niin hyvälle tuulelle. Tänks, ja tsemppiä. Jatka samaa rataa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-03 04:56:28 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

ihanat geri ja cashew!!!!! :smt058 :smt045

vai ihan huumassa luet! oot tainnu ottaa vähän chiliä, kun niin on käynt :wink: kyllä se mukavasti lämmittää ja olo on tosiaankin aikamoisen räyhäkkä, kun chili kohahtaa päähän. tänä iltana marssin taas sinne kaverin kuppilaan ottamaan chili-kännit. mutta tällä kertaa taidan ottaa turkishaalarit mukaan, kun viimeks palelti ihan mahottomasti. ainakin pitkähihasella paidalla on mentävä. muuten ei tule kesää.

tuo alusvaate-asia on kyllä ihan totta. helsingissä on yks semmonen kauppa, josta käyn rintsikoita ostamassa. maksavat vähintäänkin sen sata euroa yhdet, mutta tosin kestävätkin pari vuotta. on pakko käydä sieltä erikoisliikkeestä, kun haluan hyvät ja tuota tissipuolta on siunaantunut ihan riittävästi. nyt on onneksi bangkokiin tullu isoja rintsikoita, eikä laatukaan mikään huono. ja hinta pyörii siinä 20 euron kieppeillä, joten sinne on siis riennettävä. tuossa kesäkuussa ostin jo parit, ihan kokeen vuoksi, ja ovat ihan kohtuu hyviä, joten täytyy mennä uudestaan. ja se triumphin liike on tsekattava. ne on kyllä tosi hyviä, jos vaan kokoja löytyy. ja hauskinta on tietenkin, että kuppikoko on noin 1000, kun taas ympärys ei ole ENÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! jumbo. joten showta tiedossa.

hyvät kanssasisaret, meillä on tänään kaikilla sunnuntai! ja veljillä kans, vaikka ei oo kommentteja näkynytkään, mutta toivottelen teille kaikille jokaista sukupuolta omaavalle leppoisaan rattoisaa sunnuntaita! nyt sitten kaikki ketarat ojossa relax, niin huomenna alkaa uusi viikko ja uudet kujeet ja jopa itseppäisyyspäiväkin tiedossa. täällä ollaankin sitten itseppäisiä ihan luvan kanssa. ollaan kyllä sitä ihan joka päivä, kova päisiä kun ollaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-03 13:09:58 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Moikka rauli :smt039

Mä käyn kans lähes päivittäin lukeen sun juttuja, kun ne saa mut niin hyvälle tuulelle :lol: Mua on väsyttänyt hirveesti tää pimeä syksy ja uuden duunin aloitus. Painokin vain seilaa eestaas. Taidan aloittaa sen selättämisen tosi toimin vuoden alusta, kun jospa silloin ois enempi energiaa ja voimaa siihen... Oikein hyvää sunnuntaita myös sinulle!!

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00