karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-08 11:40:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-10 13:13:29 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

hyvät sisaret, voin tosiaankin suositella tätä pätkimistä ihan kaikille. tuntuu, että ihan kaaressa on läskit lentäny menemään. eikä ole tarvinnut kärvistellä paljon yhtään, kun muistaa vaan juoda tarpeeksi. ei kun vaan mukaan joulun jälkeen kaikki! ainakin kannattaa pari viikkoa kokeilla. mitään muuta siinä ei toivottavasti menetä, kuin ylimäärästä ihraa.

minäkin pätkistelen vielä huomiseen saakka ainakin. söin tuossa puolilta päivin ja huomisiltana grillataan, joten meen syömättä varmaan sinne grillaukseen saakka. saa nähä sitten huomenna mitkä on fiilarit. on tässä tekemistä sen verran, että ei ehdi paljoa syöminkejä ajattelemaan. huomenna on kuitenkin ne grillipileet, ja minun on käytävä siihen tarpeet, joten muitten hommien lisäksi puuhaa riittää. onneksi on serkkupojan mopo käytössä.

tiistaina ois tarkotus mennä porukalla jonnekkin syömään. mennään varmaan semmoseen hotpottiin, jossa voi ite pienessä grillissä tehdä lihoja, keittää keittoa ja tietenkin syödä salaatteja yms. se on seurassa tosi kivaa. tulee serkkupojan vanhemmat tänne tänään, joten lystiä luvassa!!!! siis minun setä ja täti.

keskiviikko-aamuna ennen ylösnousua on sitten sinne bangkokiin lähtö. ja viikon päästä maanantaina kohti kotimaan kamaraa.....

mitähän tuostakin ois oikeesti mieltä?

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-10 13:24:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

rauli kirjoitti:
no niin emännät ja isännät!

kattokaapa näitä. näkyykö mitään eroa?

:smt045 :smt038 :smt038 :smt038 upeeta! Pitaa tutustua pätkikseen tosiaan joulun jälkeen, mulla vois onnistua esim yövuoron aikana.... hmmm adioooos!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-10 14:21:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

tarjamaria kirjoitti:
Minoon kans tuota pätkäilyä ruvennu rankasti harkitsemaan, kun olen huomannut, että menee muutenkin syömisen kanssa helposti pitkäks, eli ei tuu nälkä sillai kuin ennen: muistan kauhulla viel kun en ollut syönyt aikanaan ja tuli vapina...Taitaisi sen aika joulun jälkeen koittaa, niinkuin Heidikin suunnittelee.

Päätinkin jo, että kun joulu menee kunnialla karpaten läpi ja uus vuos koittaa niin tämä tyttö alkaa pätkälle 3.1.2007 (kun sisko on lähteny suomesta) ja klo.15 vois olla kans hyvä. (mun pitää suunnitella kaikki kunnolla niin sitten luulis toimivan :))

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-10 21:47:17 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Vaude, rauli!!! Onnea!!!

Upeita muutoksia!

Taatusti laitan esille, jos ja kun joskus saan tuollaisia tuloksia aikaiseksi. :lol: :lol: :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-10 21:55:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vautsi rauli! Kyllä näkyy huomattava ero koko kropassa. Käsivarretki on pienentyny reilusti :).

=D>

Millonkahan mie uskallan pistää kuvia...? Pitää vissiin vielä ootella vähän aikaa...

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-11 05:32:32 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

reippaasti vaan kuvat kehiin!!! niitä on aina mukava katella.

hulluutta on, että ite en huomaa hirveetä eroa noissa kuvissa. pieni ero vain, mielestäni. mutta ittensä kanssa kun joutuu elämään, niin eihän sitä huomaakkaan. olen ihan sama ihminen kiloineni tai ilman, joten....ainoastaan vähemmillä kiloilla voin paremmin, jaksan liikkua, eikä ole niin öklö olo monesti.

no niin, nyt on aamulenkit taas käyty ja tiibetiläiset tehty. ovat hyviä ja helppoja liikkeitä. täytyy lähteä lihan ja salaatin ostoon, kun on ne grillaukset tänä iltana. pitänee antikarpeille ostaa pari patonkiakin :lol: itsekkäänä ihmisenä monesti unohdan, ja tokihan muut ihmiset mielellään leipää syövät.....

mukavaa viikonalkua karppilammikkoon!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-11 07:33:40 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Wautsi wau rauli! -Hieno on muutos! Vai näkyykö... no näkyy!
Kasvoista ja käsivarsista on myös paljon pois... ja mahasta :smt045 HYVÄ SÄÄ!!!

Siellä on varmaan suihketta ja sutinaa ja pakkausta ja vaikka mitä lähtötohinaa... joulu tulla jolkottaa, 2 vk päästä on aatto jo ohi!!!
Aika menee ihan sikanopeeta!

Pätkistelyä suosittelen kyl minäkin kaikille, tammikuun alusta taas itsellenikin! Tässä tosi helposti "lipsahtaa" herkuttelemaan tuon murun kanssa, niin vois ottaa tammikuussa silleen että arkisin pätkäilis ja olis vaikka ma-ke-pe syömättä.
Multa on jäänyt vedenjuontikin aikas vähiin, eikun niskasta kii, sen huomaa heti miten se on tehokasta kun paljon juo...
Mutta nyt aamukahvia ja paljon kermaa!

Voikaa hyvin karppinaiset ja tomppa :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-11 11:31:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joo, piti vielä tulla tännekin kommentoimaan, että katopa vaikka kasvojasi. Mieletön muutos, vuosia pois varmaan kymmenen!
Itteäni tässä lähinnä harmittaa se, ettei kukaan silloin teininä kertonut että näin vain helposti syömällä jaksais sitä koulua käydä jne. Kun hiilarimömmöjä vedellessä oli niin väsy ja vetämätön olo jatkuvasti. Mutta tarkasti meillä kotona eleltiin virallisterveellistä noudattaen... ja voitiin sen mukaisesti. :(
On vointi nimittäin tuhat kertaa parempi ollut tän karppausvuoden aikana, että ikinä en tästä luovu. Eri asia ehkä kokeilla jotain extremeä kuten tuo pätkäily. En vaan tiedä miten sitten selittelisi tenaville, että äiti ei nyt syö... en halua niille mitään vääristymiä. Pienet on niin herkkiä kaikille vaikutteille, kun eivät vielä osaa ajatella "isosti".

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-12 11:36:48 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Heipä hei rauli!
Ompäs likka kaventunu pätkiksen aikan! IHQUUUUUU!!!!!
Noi -jälkeen kuvat ei kyl kauheesti vakuuttanu :wink:
Nyt-kuvat, verrattuna ennen-kuviin, on aikas komiaa kateltavaa. Sullahan noissa kuvissa pöksyt aivan lököttää. Tosi upeeta! Joo, ja pinkkiä sen olla pitää. Samaa mieltä. Mun mielestä se vaan on niin ihana väri ja sopii mulle kun nenä päähän :lol: Mä tonne siruttaren päikkyyn kerroinkin kuin mä oon tääl jaksellu. Pakollinen netti-katko, muuton takia, on nyt lusittu (huh-huh),joten homma jatkuu taas. Paasto alkaa mulla pian uudelleen, kunhan joulut ja uudet vuodet on ensin vietetty. Uusi vuosi ja uudet kujeet, nääs :lol:
See ya!

Viestin otsikko: Hei rauli
ViestiLähetetty: 2006-12-12 12:11:54 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Punapää kirjoitti:

2 kg piparitaikinaa on tehty pipareiksi ja linnanraunioiksi, lasten kanssa pidetty talkoita ja koristeita on kulunut rutkasti...

Vielä piti kiittää raulia auringosta

Hei minakin olen sita mielta etta sun viesteista tulee Thaimaan elaman maku mita on kiva lukea taalla tylsista tylsimmassa maassa....

Kerro sitten mita sun porukat Suomessa sanoi sun muutoksesta, kun naamakin on niin kaventunut?!

Ootsa mitaan sentteja mitannut esimerkiski paljon kadonnut vyotarolta?

Sa oot tosi houkuttava esimerkki etta minakin aloittasin kokeilla patkapaastoa. Mutta eiko siina jaa aivan kauheesti vapaa-aikaa kun syo niin harvoin???? :shock:

Mun pitais kuitenkin pesueelle kokata.

Riittaakohan toi 2 kg pipareita jouluun asti, menenkin tasta piparitaikinan tekoon....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-12 13:06:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ei voi muuta sanoa kuin WOW. Mahtavaa, upeeta!
Onnittelut kadonneista kiloista!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-23 20:22:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt039 :smt049 :smt114 raulittooo! toiv loma menee kivasti, omani oli onnistunut vaikka ei lunta ollutkaan. Felices Fiestas de Barcelona!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-24 10:03:14 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kuva

Valoisaa Joulun juhlaa ja Onnellista Uutta Vuotta Rauli sulle ja perheellesi! Lämpöä sydämiin ja Tähtientuiketta sieluun....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-27 09:31:45 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

hei taas karppikaverit!

jouluja ja uusia vuosia kaikille teillekkin, ja eriytisen hyviä ja onnellisia tietenkin!

olen tässä kotosalla, ja täytyy nyt käydä kattomaan, minne käyn kirjottamaan jatkojorinoita, kun en ole toistaiseksi pätkiksellä. taidan siirtyä tuonne ruokapäiväkirjaosiolle, kun en oikein tuota painonkaan seurantaa harrasta. jospa sitten tulisitte sinne kattomaan....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-27 13:43:04 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

varmasti tullaan! Hyvää Uutta Vuotta!
tm

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-27 16:38:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toki, toki tullaan :D. Kiva kun kävit taas piipahtamassa. Mitenkäs joulu meni?

Hyvää uutta vuotta sinnekkipäin!

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00