Punikselle!
Sori vähän kesti, mutta piti miettiä....
Punapää kirjoitti:
Ompas ihana lukea että olette uskaltaneet unelmoida tulevaisuudesta ihan "ääneen"... sitä se tekee kun ensin vähän levitoi
Tuo on ihan totta, tosin minä meditoin aika usein (tuo levitointi oli jo hieman asioitten edelle menemistä, hih) ja tuo maadoittajamies tasapainottaa minun lentelyitäni. Ollaan vielä niin alkutaipaleella, että hiljakseen eteenpäin...mutta tuntui tosi hyvältä sanoa asioita ääneen!!! Niin se on!
Lainaa:
Eiks olekin hauska vähän käydä välillä entisissäkin elämissään, mä olen muutamat pätkät kans käynyt katsomassa muutamassa elämässäni ja ompas kiva tietää mikä ja missä on ennen ollutkaan, tosin vaatii rohkeutta käydä, eihän ne kaikki mitään ruusuilla tanssimista ole olleet ja laittavat mietiskelemään pitkiksi ajoiksi... Mutta silti suositeltavaa henkistä kasvua!
Olen ollut hiukan skeptinen noitten asioitten suhteen - siis uskon kyllä, mutten ole kokenut niitä omalle kohdalleni aiheellisiksi käydä läpi. Ja niinhän se on edettävä, mitä se oma sisäinen viisaus sanoo. Vaan nyt jouduin sellaiseen tilanteeseen, että jotakin oli tehtävä...
Kurssikaverin kanssa naureskeltiin menomatkalla, että "toiset vaan näkevät itsensä pyhimyksinä, kuningattarina ym. korkeina ja kehittyneinä persoonina, mutta mehän ollaan varmaan oltu huoria entisessä elämässä, kun niin hauskaa on olt!"
Eli jalat maassa ja melkoisen syvällä vielä eteenpäin mennään *nauruhymiö* Vähän niinkuin ihmisillä, jotka aloitettuaan sukututkimuksen tekemisen, löytävät suvustaan vain rikkaita, kuninkaita ja herroja. Vaikein pointtihan tässä on löytää itsestään se pyyteetön rakkaus...
No asiaan, eli nyt uskaltauduin kuitenkin kyselemään, miksi pelkään korkeita paikkoja. Tulihan sieltä "filmiä" - eikä mitään miellyttävää katseltavaa. Mutta ihan rauhallisena sitä katselin, onneksi osaavan opastajan johdolla. Yksin ei kyllä kenenkään kannata ryhtyä noihin puuhiin, siksikin järkyttävää sieltä saattaa putkahtaa esiin. Mutta paljon sellaista, mikä voi auttaa ymmärtämään itseään tässä elämässä.
Lainaa:
Nyt taas elät karpisti ja syöt sitä RASVAA että laihdut ja voit hyvin. Unohdat tuollaiset hairahtavat puheet jostain ihmeen "vähärasvaisuudesta". Otappa oikee rasvakuuri että saat siihen rasvanpolttoosi vähän bensaa niin se alkaa toimia!
Voi hyvin ja nauti viikonloppuna saamastasi energiapläjäyksestä!
Totta puhut, taasen. Kiitos siitä! Olet ihana!
Eli sitten vähän tätä pätkisasiaakin.
Aamukymmeneltä join siis pari kupposta kahvetta, mustana. Mustana siitä syystä, että poika pentele oli juonut kaiken maidon!
Kolmeen mennessä olin syönyt kaksi keitettyä kananmunaa majoneesilla, parsakaalilisäyksellä ja kourallisen maapähkinöitä. Ajattelin, että katkaisen paaston tuohon klo 15, eli huomisen tällä on pärjättävä.
Vähän laihanlaisesti söin, mutta tuostakin tuli jo ähky.
-------> lähtee miettimään, mikäköhän nyt sai näin avautumaan näissä hengen asioissa........