karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-30 18:21:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 191 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-12 11:08:45 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Syömävuorokausi menossa. Ei nälätä, mutta jotainhan sitä on masuun laitettava ennen viittä.

Niin, ja taisi Puniksen puhalluksilla olla tehoa: menin nukkumaan puolen yön maissa - ja nukuin ainakin neljä tuntia!!!

Vautsi mikä tunne. Heräsin neljältä ja ajattelin että näen näkyjä, kun tavallisesti nukun unenikin pätkinä (jäänyt tämä pätkis nyt ihan totaalisesti päälle, hihii). Neljän tunnin pätkä yöunissa on mulla jo hyvä. No, vastaavasti sitten näin kyllä erikoisia unia, muttei niistä nyt sen enempää.

Vaaka näytti aamulla edelleen 71.8, joten se mahtavat 200 grammaa on edelleen poissa.

Jatketaan!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-15 13:47:09 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

moi sirutar!

tulinpa vähän tervehtimään. hyvin näyttää paasto menevän. toivottavasti kirjoitat pian uutisiasi.

hyvää energiaa sinne lähetellen,

rauli :smt048 :smt045 :smt049

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 08:25:16 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Ai kun kiva, täällä on käynyt vierailijoita, kiitos rauli kommenteista ja energioista!!! Hyviä energioita sulle myös!

Reikienergiaa ja kaikkia muitakin positiivisia energioita saapi tosiaan lähetellä, mutta mieluusti aamusella :mrgreen: Tuppaavat minua piristämään vähän liikaa. Kuulun eräällä foorumilla kaukolähetysryhmään, mutta jouduin vähäksi aikaa vetäytymään sieltä pois, kun iltaenergiat piristää minua hiukkasen liikaa. Pitänee siirtyä aamulähetyksiin, niin saa ees päiväksi ylimääräisiä energiatujauksia!

Kuva

No niin ja sitten asiaan. Viikonloppuna olen onnistuneesti nukkunut vähän pitempiä rupeamia ja hermot jälleen kasassa. Paaston suhteen kävi vähän kepposesti. Eli lauantai olisi vielä ollut syömäpäivä, mutta tuli loikoiltua sängyssä puolillepäivin :smt054 ja aamupalakin siirtyi kello 16:sta - kun ei jääkaapissa ollut sopivaa syötävää...

Ei hätiä mitiä, siirryin sitten viikonloppuna syömään aterian per päivä - ja nyt viikolla taas normaalisysteemiin. Sitä minä vaan ihmettelen, että mikä :smt091 siinä on, kun ei nuo kilot ota lähteäkseen? Sokeri pitäisi mitata, mutta liuskat on loppu enkä ole saanut aikaiseksi lähteä niitä hakemaan.

Nyt on kaksi viikkoa pätkäpaastoa takana. Tämä systeemi (ruokailulrytmi ja aterioiden määrä) tuntuu kuitenkin sopivan minulle, joten jatkanpa edelleen ainakin tämän kuun loppuun.

Keskitetään ajatuksemme hyviin asioihin tälläkin viikolla!!!

Tsemppiä, siskot ja veljet!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 09:00:58 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Hei naapuri! :wink:
Mullakin on välillä ollu päiviä, ettei ole ruoka maistunu kun kerta päivässä. Toisaalta on remppahommissa menny niin hyvin aika, etten ole muistanu, että on jotain sellaista olemassa kun ruoka. Kilojen karisemista odotan minäkin, mutta kaipa ne siitä joskus katoaa. Ei oteta ressii niiden takia vaan nautiskellaan elämästä ja voidaan muuten hyvin. Hyviä paaston jatkoja sinulle! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 14:11:50 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kiitosta vuan tuijakoo!

Ja kovasti tsemppejä sulle sinne remppahommiin! Eikö ookkin ihanaa, kun saapi kunnostaa sellaista omaa juttua!? Onnea ja vahvistusta (ja jos tahot niin energiaakin lähetän tai välitän - tuo "välitän" lienee oikea sana siinä...)

Ei oteta ressii, se on oikea suunta. Ja eikös se mene niinkin, että kun hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, niin siitä se tie aukenee...

Että me ollaan ihania!!! Tsemppiä meille!!! Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 14:33:45 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Hei taas naapuri :lol:
Kiitos kauniista sanoistasi! Piristi kivasti!
Nyt tarvii talolla tehdä kovin hommia, että saa pesuhuoneen valmiiksi. Sen jälkeen pääsee vasta muuttamaan. Juu, lähetä vaan hiukan energiaa tänne, sitä tarvii töitä tehdessä. Kyllä me ollaan hyviä :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-17 00:57:16 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Pitää nyt tääkin tänne laittaa, kun tässä valvoskelen:

Lainaa:
Pätkät pitkiksi
KIINAN hallitus on varoittanut kitukasvuisia kansalaisia venyttämästä itseään keskiaikaisella kidutuslaitteella. Monet kiinalaiset yritykset suosivat työhönotossa isokokoisia yksilöitä ja lisäpituuden hankkimiseksi ihmiset ovat turvautuneet omatekoisiin venytyspenkkeihin. Viime vuoden aikana ainakin kymmenen pituusrajoitteista kansalaista onnistui murtamaan näillä rakkineilla jalkansa.

Lainaus Iltalehti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 10:06:44 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Nyt on Siruttaren pätkis mennyt pyllylleen! Syöty on miten sattuu, ja syömättä oltu milloin ei ole sattunut. :evil:

Paastojaksot olleet ehkä 15-20 tuntia, mikään ruoka ei maistu. Ihan on väkisinsyömiseksi mennyt. No, eilen illalla vielä kymmenen aikaan paistoin lihakääryleitä (niitä Lidlin) ja majoneesin kera sain ne menemään alas. Tuntuvat olevan ainoat, jotka nyt uppoavat.

Vaaka näyttää entisiä lukemia. Onkohan se hajonnut? Mittahousut kiristävät edelleen. Miksei mulla mikään toimi? :cry:

Ruotuun yritän takaisin, vaikka viikonloput on vähän hankalia. Tänään olis tarkoitus paastota viiteen, että huomenna saisi syödä, kun on kurssipäiväkin klo 10-19.

Vettä ja teetä kehiin, ja mutinat pois! Kuva

Mukavaa viikonloppua!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 10:34:35 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Hei naapuri!
Mä vähän ounastelin, että sulla nyt mättää joku, kun et ole muutamaan päivään kirjoitellu mitään. Ihme intuitioita :shock:
Ethän vaan ole tulossa kipeeksi? Tee vaik jotain sellaista karppiruokaa joka on susta ylihyvää, jos se edes maistuisi. Helli itseäs, josko se mieli siitä paranisi. Mä tsemppaan sua täältä!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 10:57:48 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Voi kiitos tuijakoo, tsempeistä!!! Hyvin toimii telepatia ja intuitiot :lol:
Mieltä lämmittää, kun huomaa ettei ole ihan yksin näine ongelmineen.

Mua on tuo unettomuus vaivannut niin hirveästi, että kävin sitten terppakeskuksessa hakemassa nukahtamispillerit alkuviikosta. En tiedä vaikuttavatko ne myös ruokahaluihin, eivät ainakaan lisäävästi. Meinaa vaan tosiaan mennä hermot, kun ei saa nukutuksi. No nyt olen jotenkuten pari yötä mennyt hyvin noitten pilpereitten avulla. Unet menee kyllä aina vaan järjettömämmiksi :shock:

Eilen tosiaan mietin, että mikäköhän maistuisi, ja ainoat oli ne Lidlin "pökäleet". Täksi illaksi on varattuna parsakaalia, että sais edes noita vihreitä jotenkin menemään alas. Majoa pitää hakea kaupasta. Ja huomiseksi miettiä evästä. Manteleita?

Vähän huono mesta, kun siellä ei ole kuin jääkaappi. Edellisellä kerralla minulla oli salaatinlehteen kääräistynä juustoa ja metukkaa, yllättävän hyvin pitivät nälän. Ja pari kananmunaa. Muut kurssilaiset on sellaisia valotyöntekijöitä, että katselevat mun syömistäni aina vähän oudoksuen, hih. Muttei mulle oikein maistu ne karjalanpiirakat, pasteijat ja piparit, mitä siellä on tarjolla tauoilla.

No nyt vähän piristyin! Taidankin lähteä kauppaan. Ja ulkoillakin pitäisi....

Moi moi Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 11:03:39 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

elä heitä toivoa kaivoon!!!

Kyllä se ahven vielä syöpi ja lyyti rupevaa kirjottammaan!!!!

koeta vaan kovasti, niin varmasti onnistut. ei kaikki päivät ole helppoja minullekkaan, vaikka niin äkkiseltään luulis. teetä on hörpittävä koko ajan ja piettävä kuppi kuumana, muuten on semmonen nälkä, että hevosen söis. ja yhtenä päivänä melkein ajoin mäkkäriin tuskissani!!!!! :smt119

sinnikkäästi vaan, niin kyllä onnistuu. :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-20 12:16:17 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kiitos rauli! Kuva Sulla on sentäs alkanut tuloksia näkyä!

Sen verran tuossa piristyin, että käväisin kaupassa hakemassa purtavaa ja evästarpehia huomiseksi. Teepannu on "tulella", eli vedenkeitin siis päällä. Lapsi kotiutuu iltapäivästä, joten illaksi on kehiteltävä jotain syötävää. Niin, ja pitäähän sille jotain huomiseksikin tänne värkätä, kun minä olen päivän pois.

En anna periksi, en!!! Jollakin konstilla nämä vyötärörenkaat on sulatettava, enkä vähärasvaisellekaan halua ruveta.... :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-21 06:24:17 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

joo, ei sitten millään vähärasvaiselle. kyllä ne renkaat siitä sulaa. liikuntaa jonkin verran ja kunnon ruokaa.

anna mennä vaan. hiljaa hyvä tulee!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-21 08:30:35 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Älä vaan ala missään nimessä vähärasvaiselle!! Mä en oo koko karppausaikana syönyt niin paljon rasvaa, kun nyt pätkiksellä ja paino on pudonnut 4kg!! Käypä katsomassa mun laskelmia jos kiinnostaa.

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 10:37:10 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

No niin, taas ruudun äärellä! Kuva

Kiitoksia vierailijoille, ja Kirrimirri, käväisenpäs lukemassa sinunkin ketjuasi! :lol: Se vähärasvaisuus ei tosiaan yhtään viehätä...

Lauantaipäivä meni hyvin, kurssianti oli mielenkiintoista ja myöskin Thairavintolan ruoka, nam!!! Kurssilla käsiteltiin menneitä elämiä ja puhuttiin myös Atlantiksesta, mielenkiintoinen, mielikuvitusta ravitseva aihe. Ja tehtiin tietysti meditaatioita. Miekin kävin kurkkaamassa yhtä mennyttä elämääni....no ei siitä sen enempää tällä kertaa...

Viikonloppuna en ole virallisesti pätkistellyt, syömiseni ovat olleet 1 ateria per päivä -systeemillä. Olo alkaa taas olla kevyt. Vaikkei se kyllä vaakassa aamulla näkynyt.

Jälkikasvu lähtee kavereilleen syysloman alkupäiviksi, joten ruoanlaitosta ei tule ongelmaa. Voin siis jatkaa joko yksi ateria per päivä systeemiä tai sitten ihan tuota alkuperäistäkin. Nyt olen herättyäni juonut pari kuppia kahvia, mustana.

Viikonloppu oli harmoninen. No se lauantai meni levitoidessa, mutta sunnuntaina sitten touhuttiin miesystävän kanssa kaikenlaista tavallista. Hän vaihtoi autooni talvirenkaat ja kaiken lisäksi vielä imuroi sen sisältä!!! :smt055 Laitettiin ruokaa, katsottiin televisiota ja etteikö ihan pikkiriikkisen unelmoitu tulevaisuudestakin...hmm, aika näyttää...mutta hyvältä tuntuu nyt! 8)

Viettäkäähän hyvä päivä tänäänkin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 10:55:57 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Ompas ihana lukea että olette uskaltaneet unelmoida tulevaisuudesta ihan "ääneen"... sitä se tekee kun ensin vähän levitoi :smt045

Eiks olekin hauska vähän käydä välillä entisissäkin elämissään, mä olen muutamat pätkät kans käynyt katsomassa muutamassa elämässäni ja ompas kiva tietää mikä ja missä on ennen ollutkaan, tosin vaatii rohkeutta käydä, eihän ne kaikki mitään ruusuilla tanssimista ole olleet ja laittavat mietiskelemään pitkiksi ajoiksi... Mutta silti suositeltavaa henkistä kasvua!
Nyt taas elät karpisti ja syöt sitä RASVAA että laihdut ja voit hyvin. Unohdat tuollaiset hairahtavat puheet jostain ihmeen "vähärasvaisuudesta". Otappa oikee rasvakuuri että saat siihen rasvanpolttoosi vähän bensaa niin se alkaa toimia!

Voi hyvin ja nauti viikonloppuna saamastasi energiapläjäyksestä!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 12:10:43 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Heips naapuri!
Kiva juttu, että sulla on ollu oikein antoisa viikonloppu :wink:
Ja mukavaa on myös se, että nyt sulla on jo parempi olo, kuin mitä oli viime viikolla. Tästä on hyvä jatkaa!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 13:33:59 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kiitos, tuijakoo, olo ja mieliala on nyt todella parempi!
En aio antaa periksi, vaikka tietysti voisin ehkä olla hieman
tarkempi noitten syömisten kanssa. Vaikka, sunnuntaisen
pizzapuolikkaan lisäksi en ole kyllä mitään muuta hh-pitoista
syönytkään. (Unohtaa autuaasti ne illalla syödyt
suklaanamut.....:oops: )

Pitää vissiin uskoa Punista ja teitä kaikkia muitakin, ja LISÄTÄ
sitä rasvaa (sen veden lisäksi) ihan reilusti ruokavalioon.
Kyllä minä vielä opin.....Kuva

Jatkuu...........

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 15:36:16 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Punikselle!

Sori vähän kesti, mutta piti miettiä....

Punapää kirjoitti:
Ompas ihana lukea että olette uskaltaneet unelmoida tulevaisuudesta ihan "ääneen"... sitä se tekee kun ensin vähän levitoi :smt045

Tuo on ihan totta, tosin minä meditoin aika usein (tuo levitointi oli jo hieman asioitten edelle menemistä, hih) ja tuo maadoittajamies tasapainottaa minun lentelyitäni. Ollaan vielä niin alkutaipaleella, että hiljakseen eteenpäin...mutta tuntui tosi hyvältä sanoa asioita ääneen!!! Niin se on!

Lainaa:
Eiks olekin hauska vähän käydä välillä entisissäkin elämissään, mä olen muutamat pätkät kans käynyt katsomassa muutamassa elämässäni ja ompas kiva tietää mikä ja missä on ennen ollutkaan, tosin vaatii rohkeutta käydä, eihän ne kaikki mitään ruusuilla tanssimista ole olleet ja laittavat mietiskelemään pitkiksi ajoiksi... Mutta silti suositeltavaa henkistä kasvua!

Olen ollut hiukan skeptinen noitten asioitten suhteen - siis uskon kyllä, mutten ole kokenut niitä omalle kohdalleni aiheellisiksi käydä läpi. Ja niinhän se on edettävä, mitä se oma sisäinen viisaus sanoo. Vaan nyt jouduin sellaiseen tilanteeseen, että jotakin oli tehtävä...

Kurssikaverin kanssa naureskeltiin menomatkalla, että "toiset vaan näkevät itsensä pyhimyksinä, kuningattarina ym. korkeina ja kehittyneinä persoonina, mutta mehän ollaan varmaan oltu huoria entisessä elämässä, kun niin hauskaa on olt!"

Eli jalat maassa ja melkoisen syvällä vielä eteenpäin mennään *nauruhymiö* Vähän niinkuin ihmisillä, jotka aloitettuaan sukututkimuksen tekemisen, löytävät suvustaan vain rikkaita, kuninkaita ja herroja. Vaikein pointtihan tässä on löytää itsestään se pyyteetön rakkaus...

No asiaan, eli nyt uskaltauduin kuitenkin kyselemään, miksi pelkään korkeita paikkoja. Tulihan sieltä "filmiä" - eikä mitään miellyttävää katseltavaa. Mutta ihan rauhallisena sitä katselin, onneksi osaavan opastajan johdolla. Yksin ei kyllä kenenkään kannata ryhtyä noihin puuhiin, siksikin järkyttävää sieltä saattaa putkahtaa esiin. Mutta paljon sellaista, mikä voi auttaa ymmärtämään itseään tässä elämässä.

Lainaa:
Nyt taas elät karpisti ja syöt sitä RASVAA että laihdut ja voit hyvin. Unohdat tuollaiset hairahtavat puheet jostain ihmeen "vähärasvaisuudesta". Otappa oikee rasvakuuri että saat siihen rasvanpolttoosi vähän bensaa niin se alkaa toimia!

Voi hyvin ja nauti viikonloppuna saamastasi energiapläjäyksestä!

Totta puhut, taasen. Kiitos siitä! Olet ihana!

Eli sitten vähän tätä pätkisasiaakin.

Aamukymmeneltä join siis pari kupposta kahvetta, mustana. Mustana siitä syystä, että poika pentele oli juonut kaiken maidon!

Kolmeen mennessä olin syönyt kaksi keitettyä kananmunaa majoneesilla, parsakaalilisäyksellä ja kourallisen maapähkinöitä. Ajattelin, että katkaisen paaston tuohon klo 15, eli huomisen tällä on pärjättävä.

Vähän laihanlaisesti söin, mutta tuostakin tuli jo ähky.

-------> lähtee miettimään, mikäköhän nyt sai näin avautumaan näissä hengen asioissa........ Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-23 16:18:44 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

niin, täälläkin on kokemusta noista entisistä elämistä. siitä on jo puolitoista vuotta aikaa, ja vieläkin mietityttää moni juttu. ja vastauksia tippuu pikkuhiljaa.

mikään ei ole niin selvää kuin epäselvää.

täytys löytää se oma tie, joka on pahasti hakusessa. mutta kai se sieltä aikanaan.

paluu teneriffalle on esissä.... joulunpyhinä mennään...en tiedä miten suhtautua.

ihanaa, että olet löytänyt ihanan miehen, joka pitelee sinua maassa. minullakin on juuri samantyyppinen kaveri, tosi maallinen, ja koettaaa pitää minut maassa, mutta eipä taida onnistua. kyllä kaksi täysin erilaistakin voi rakastaa sydämensä pohjasta ja elää yhdessä. siinä sitä on täyttä myrskyä ja täyttä auringonpaistetta. välitiloja ei juuri ollenkaan....ja rakkaus roihuaa joka tilassa.

ihana lukea sinun juttujasi, sirutar, ihan kuin myös punapään. pitäsköhän meille perustaa oma suljettu henkikarppiklubi? voitas avoimesti kertoa kaikkea, mutta toisaaalta, on hyvä, että kaikki saavat lukea. ehkäpä laittaa jonkun uuden tyypin miettimään.

lykkyä kovasti!!!juellaan taas.

:smt051 :smt049 :smt051

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 191 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00