karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-16 11:58:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 81 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-15 18:35:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

15.10. ja 2.Ateriaa

Teetä ja vettä aamusta tohon 13.30 jolloin katkaisin paastojakson tänään.
Söin pienen vakioaterian eli jugurtti-kermavaahto-pähkinärouhe sekoituksen. Sitten läksin 3 tunniksi sieniretkelle, mukana puoli litraa vettä pullossa.

Kotia kun tulin niin äkkiä tein karppipitsan ja neljäsosan siitä söin. Nyt on vatsa täynnä. Iltamyöhällä ajattelin syödä iltapalaksi loput tuosta jugurttisekoituksesta. Tuli niin paljon kulutusta tolla retkellä että pitää panostaa tän illan syömiseen. :)

Aamulla otin mitan vyötäröltä ja parissa viikossa on kaventunut -4cm. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-15 19:31:55 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Geri, sulla menee hienosti, kun sentit pienenee tuollaista vauhtia!!

Mä kans tykkään käydä sieniretkillä. Olin viime viikonloppuna mökillä sienessä monta tuntia. Syksyisessä metsässä kävely on ihanaa ja vielä mukavampaa on jos saa jotain saalista...

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 18:43:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kirrimirri, kiva kun kommentoit. :)

16.10. ja 1.Ateria

Aluksi pitää tunnustaa hiilarirepsusta viime yönä kun ei uni tullut. Korvapuusteja tuhosin suuhuni useamman. :oops: No pistin ne ja eilisen suuren liikunnalla saamani kulutuksen vastakkain ja jospa energiaylijäämää ei tullut niin paljon. Ei mulle sovi tuo itteni fyysisesti "sippiin" vetäminen, kostautuu yleensä jollakin mässyillä. No se siitä..

Aamusta vedätin vedellä tonne 13.30 jonka jälkeen tein juustomunakkaan ja söin. Paasto alkoi klo 14.00
Teetä ja vettä on mennyt, pari dl luomu kasvislientä lisäksi iltaruuan aikoihin. Vielä juon teetä pippurilla terästettynä myöhemmin kun tuntuu jotenkin paleltavan tänään taas. :roll:

Ylimääräistä siivoamista on ollut tän aamupäivän ohjelmassa niin eiköhän hiilarit kulunut kehon varastoista. Mulle tulee normaalisti paasto-syömävrk:den kaloreita laskurin mukaan n.2500 eli ei tuntus liikaa jäävän päivää kohti. Painonpudotusta tällä haen ja tuntus paremmin tulosta tulevan kuin monesti päivässä karpisti syövänä.
Tarkotus olisi jatkaa tätä kuun loppuun ainakin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-17 18:56:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

17.10. ja 2.Ateriaa

Aamusta teetä ja vettä tohon 12.30. Piti lähteä ennen yhtä useamman tunnin asioille niin lyhensin paastovrk:ta kun olisi tullut liian pitkä paasto.
1. ruoka vakio jugurtti-kermavaahto-pähkinärouhe sekoitus.
2. ruoka klo 18.30 grillattua broileria ja wokkivihanneksia. Vielä täytyy syödä myöhällä vähän jugurttia kun kalorit jäävät kumman pieniksi tänään. :roll: :lol:

Olo hyvä eikä tee oikein mieli paljon syödä ruoka-aikanakaan. Vaatteet käyneet löysiksi ja senttejä tuntuu vähenevän kehonmitoista hyvää vauhtia. :shock:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-18 20:55:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

18.10. ja 1.Ateria

Aamusta vettä ja klo 13.30 juustomunakas ja naurisraastetta nautittu.
Jotenkin oli näläntunnetta klo 15.00 ja otin jonkun hasselpähkinän voisipaisulla. Sitten alkoi paastojakso.

Toinen ilta pätkiksen aikana kun tuntunut nälkää ja vähän jaksamattomuutta. Mistähän johtuu? Eilenkin vielä myöhällä söin broiskua niin kaloreitakin on tullut tarpeeksi näitten parin päivän aikana yhteensä.
Tein mukiin luomu kasvislientä ja join sen tossa alkuillasta ja teetä pippurilla maustettuna paleluun. Juomaa on mennyt tänään jo 4litraa. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-19 20:33:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

19.10. ja 2.Ateriaa

Aamusta teetä ja vettä klo 14.30 jonka jälkeen söin vakio rahka-kermavaahto-pähkinärouhes. Pieniä nakkeja söin nälkääni tossa 16.30 ja paistoin muikkuja voissa ja niitä + wokkivihanneksia klo 18. jälkeen.Paljon tuli syötyä mutta tuntu uppoavan ruokaa tänä iltana. :shock:

Energian tarve on varmaan ollut suurempaa tänään noitten pakkaamisten ja muuttopuuhien takia. Fyysistä työtä ainakin ollut ja olen jo tähän aikaan tosi väsynyt. :o :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-24 17:30:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Useamman vuorokauden nettipimento päättyi tänään iltapäivällä. Oli jo vierotusoireita nettiriippuvuudesta mutta tekemistä riitti kun kaikki tavarat muutti osoitetta vkl:na. Yritin pätkiä koko ajan mitä katkot vaihteli parin tunnin välillä jonain päivinä. Nyt taas katkot tossa klo 13.-15. välillä menoista riippuen. Kolme viikkoa taisi tulla täyteen eilen maanantaina pätkistä. :)

24.10. ja 1.Ateria

Aamulla vettä ja vähän myöhemmin puolikas avokadoa. Klo 13.15 juustomunakas ja paasto alkoi sen jälkeen.

Vesijumpassa oltu ja melkein tunti kävelty kotia paaston alettua. Sykkeet ovat korkeammalla kun kuntoilee paaston aikana ja jotenkin tuntuu ettei jaksa normaalia kuntoilua niin hyvin kuin aikasemmin karpatessa. :?

Nyt on olotila hyvä eikä nälkä vaivaa. Join melkein litran kivenn.+vettä kun kotia tulin. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-24 19:31:13 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Mä oon jaksanut kuntoilla ihan entiseen malliin nyt, kun elimistö on tottunut tähän pätkistelyyn. Pätkistelyn alussa oli vähän käynnistysvaikeuksia liikuntaa aloittaessa, kesti usein ekan vartin mutta sit ois tehnyt vaikka kuin... Sykkeistä en osaa sanoa, kun en omista mittaria.

Mä tykkään kans vesijumpasta ja olin tänään myös. :P Just vesijumpassa mä alussa huomasin tuon käynnistysvaikeuden selviten ja sauvakävellessä myös. Salilla en niinkään.

Mulla tuli maanantaina täyteen neljä viikkoa ja tosi hyvin on tähän asti mennyt!! :D

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-25 19:44:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva kun moikkasit Kirrimirri!

25.10. ja 2.Ateriaa

Aamukuudelta oli nälkä niin otin nokareen voita suuhun sulamaan ja helpotti. Teetä ja vettä tohon klo 14.00 ja sit jugurtti-kermavaahto-p.rouhe sekoitus. Pari kot. pientä omenaa puoli neljän aikaan ja iltaruoka klo 19. jälkeen jauhelihapötkylöitä 8 kpl + kiinankaalia muhitettuna rasvassa. :lol: Majoneesin ja sinappi-kurkkusalaatin kera nautittuna.

Olotila hyvä ja tuntuu tämä pätkis tehoavan jumituksiin. Ajattelen jatkaa tätä vielä viikkoja kun näkyy senttejä mitoista häviävän ja eiköhän tuo painokin laske sillon tällöin. En ole koskaan pudottanut painoani tasaisesti joka viikko vaan keho näkyy miettivän jonkin aikaa ja sit putoaa enempi kerralla. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-26 09:48:10 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Tervehdys Geri!
Tulin moikkaamaan sua, vaikka mulla onkin nyt paastovrk - eli vähän vaarallista lukea toisten päikkyjä, hih. Noh, ehkä kestän sen teen voimin, eikä nyt ainakaan vielä nälkäiseltä tunnu.

Kivasti sulla lähtee senttejä! Vau! Kuva

Mulla on ainoastaan nämä paastoaamut, kun tuntuu housujen vyötärö vähän löystyneen. Vaan kun alan syömään niin se kuroo takasin. En silti anna periksi vielä, kun olo on muuten ok.

Kivoja pätkisfiilareita sulle!!! Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-26 20:12:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva kun vierailit päikyssäni Sirutar!

26.10. ja 1.Ateria

Aamusta aikasin on taas herätty vaikka kello tais mennä kahta aamyöllä kun viimein nukahdin. Kummaa pirteyttä :shock:

Vettä ja kahvia juotuna tohon klo 14.00 jonka jälkeen juustomunakas+naurisraastetta nautittu. Ei ollut nälkä aiemmin aamusta.

Paasto alkoi klo 14.30 ja vettä juotu paljon ed. asunnon loppusiivouksen lomassa. Kotia tulin puoli kuudeksi illalla ja tein Enkelin unelma teetä(vihreää teelehtiä ja mausteita irtotee sekoitus). Tein puoli litraa teetä ja kattelin saippuasarjoja samalla. Olo on kevyt kuin enkelillä todella. :lol:
Kivennäisvettä 1,5 litraa on menossa yöhön mennessä vielä kitusiin.

Ihmetyttää kun ei tummakaan suklaa ole maistunut enää pitkään aikaan. Joku kuukausi aiemmin vielä tykkäsin joka viikko ottaa jonkun palan suklaata ja Heikkilän suklaata tein vielä keväällä. Oliskohan muuttunut makuaisti. :?:

Olotila on hyvä jos ei ota huomioon pientä palelua. Laitoin villavaatteita päälle niin helpotti vähän. Tuleekohan joskus syötyä liian vähän syömäjaksoilla mutta kun ei ole oikein nälkä. Rasvaa tulee mielestäni tarpeeksi kumminkin ja pitäs kuluttaa noita omia rasvavarastoja kun on tuota ylipainoa vielä rutkasti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-26 22:53:11 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Geri kirjoitti:
Tuleekohan joskus syötyä liian vähän syömäjaksoilla mutta kun ei ole oikein nälkä. Rasvaa tulee mielestäni tarpeeksi kumminkin ja pitäs kuluttaa noita omia rasvavarastoja kun on tuota ylipainoa vielä rutkasti.

Kyllä rasvaa pitää syödä, että se rasvanpoltto pysyy vauhdissa, jos se ei toimi ei ne omatkaan rasvat sula...joten eikun voita vaan ja oliiviöljyä vähän joka rakoon :) ja pekonia ja metukkaa ja rasvaisia juustoja ja ja ja :)

Hyvä että juot paljon! Se on tärkeetä myös!
Tsemppiä, hyvin menee mutt menkööt nyt :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-27 19:07:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei Punapää, mukavaa kun kommentoit :smt039

27.10. ja 2.Ateriaa

Taas yksi päivä mennyt rutiinilla. :) Aamusta kukonlaulun aikaan taas herätty ja teetä nautittu. Paasto katkaistu klo 14.30 syömällä partaäijää + pähkinärouhe sekoitusta. Otin tämän rasiassa mukaan tonne siivouspaikkaan ja imuroinnin jälkeen pidin ruokatauon. Taisi vähän nukkuminen yöllä ja syöminen viedä tehot musta kun tunnin päästä tuntu että ei jaksa tehdä enempää ja kävelin kotia. Rentouduin jonkin aikaa ja sit tein karppipitsaa iltaruuaksi kun sitä oli toivottu. Tossa klo 19. jälkeen söin sitä kaali-ananasraasteen kera.

Nyt on olo mainio ja viikonloppu nautintoineen edessä :lol:

(aamulla vaaka vähän palkitsi mua) :D

Rentoa vkl muillekin pätkisläisille :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-28 21:15:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

28.10. ja 1.Ateria

Aamulla juotu kahvia ja joku hasselpähkinä voisipaisulla. Klo 13.30 jälkeen söin annoksen eilistä karppipitsaa kaaliraasteen kera.

Paastojakso alkoi syömisen jälkeen ja vettä on juotu ja illan tee on hautumassa jonka nautin vielä.

Oikein hyvin on mennyt ilta tänään, ei tunnu siltä että olisi tyhjä vatsa ja ei ollenkaan ole pientäkään palelua. Huomenna paastoa vielä tonne klo 14.00 suunnilleen. Tsekkaan hu. aamulla mitä vaaka sanoo taas. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-29 21:34:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

29.10. ja 2.Ateriaa

Aamulla teetä ja vettä juotuna. Työpaikalla söin jugurtti-pähkinärouhe sekoituksen tossa klo 14.00 jälkeen(talviaikaa). Tuli reilusti paastojaksoa, mutta nälkä oli vasta tohon aikaan. :lol:

Iltaruoka klo 19.00 aikaan broilerin rintafilettä ja vihannessekoitusta 250g+80g koskenkorvajuustoa seassa. :)
Pari palaa ecuador suklaata kahvin kanssa jälkkäriksi. Vielä pitää ottaa vähän rasvalisää kun köykäseksi rupeaa jäämään syömiset.

Tällä viikolla on paino laskenut -700g ja olo on todella hyvä. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-29 22:56:58 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Lainaa:
Tällä viikolla on paino laskenut -700g ja olo on todella hyvä. Very Happy

Hienoa! Kiva kuulla näistä saavutuksista! Tsempein mukana! =D>

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-30 07:45:26 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

hyvä geri!

hienoa, että alkaa tuloksia näkymään. tsemppiä jatkoonkin!!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-30 19:00:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitti vierailusta Sirutar ja rauli :smt039

30.10. ja 1.Ateria

Aamulla teetä herätykseksi ja vähän myöhemmin juustomunakas + paprikasuikaleita. Pähkinöitä ja vettä pulloon laukkuun kun asiointireissulle läksin.
Paasto alkoi jotain 13.30 aikaan ja sitten on juotu vain vettä ja tässä samalla nautin pippuriteestä. :lol:

Olo on hyvä mitä vähän viluista mutta johtuu asunnon viileästä ilmasta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-31 11:37:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

31.10. ja 2.Ateriaa

Paastojakso päällä vielä tohon klo 14.00 ja teetä ja vettä olen juonut.

Huomenna tulee kuukausi täyteen pätkistä minulla ja yhteenvetoa vähän pistän tähän:

- Alussa nälkä vaivasi jonkin kerran, muttei enää ole kuulunut muuta kuin mahan kurinaa.
- Paino on pudonnut tähän aamuun 4.2kg
- Vyötäröltä hävinnyt senttejä 6 ja alavatsalta 10
- Syömäjakson kaloreita jakamalla paremmin molemmille päiville niin paastojakson illat ovat sujuneet helpommin eli ei ole heikottanut.
- Olotila on parantunut alusta ja tämä tuntuu sopivan minulle hyvin ja tulostakin tulee :D

( Tänään pääsin kaksinumeroisiin kolmen vuoden jälkeen. Vähänkö olen onnellinen) :smt045 \:D/

Pätkiksen pistän tauolle pe - su kun olen matkoilla ja toteutus ei taida onnistua niin helposti. Aikomus jatkaa ensi ma. taas pätkistä. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-31 14:30:07 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

ihanaa Geri!!! tosi hyviä saavutuksia oot saanu. minulle sopii myös kuin nyrkki silmään. ja koko ajan on paastojaksot helpottunu.

tästä on hyvä jatkaa.

oikein paljon lykkyä jatkoon!!!!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 81 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00