Juon tässä Samarinia kun niin närästää viimeiset hiilarihötöt joita söin eilen.

Kunnolla karpatessa ei koskaan närästä, eikä ole ilmavaivoja eikä näin vetämätön olo kuin nyt repsuillessa on ollut.
Tuossa puoli yhdentoista aikaan söin kaksi keitettyä munaa voin kanssa, jos olisi ollut manteleita niin olisin syönyt niitä kourallisen sen voin kanssa. Juomana join vettä. Tämän kahden viikon aikana en aio juoda ollenkaan maitoa, jota olen kyllä muutenkin hyvin vähän juonut viime aikoina. Lähinnä sitä on mennyt suklaan kanssa.

Partaäijänkin laitan nyt kokonaan pannaan kahdeksi viikoksi, tosin senkin syöminen on ollut tosi satunnaista jo kauan.
Tänään teen ruokaa naudan jauhelihasta (ostin kun oli tarjouksessa, vaikka siinä on liian vähän rasvaa enkä edes juurikaan pidä sen mausta), keräkaalista, smetanasta, juustosta ja tomaattipyreestä. Eli sellaista laiskan miehen kaalilaatikkoa, pannulla (runsaassa voissa) paistaen vain. Salaattina varmaankin se tavallinen tomaatti-kurkku-salaatti. (Lisäys. Ruoassa smetanan tilalla kermaa, ei juustoa. Salaattiin myös paprikaa. Ruoka maistui ihan ok:lle mutta parempaa olisi tullut sikanaudasta.)
Muutaman viikon olen nyt syönyt ravintolisiä: sinkkiä, magnesiumia ja B-vitamiinivalmistetta jossa on myös foolihappoa ja biotiinia. Biotiinia ja sinkkiä aloin testaamaan, jos auttaisi hiusten kasvatuksessa. Magnesiumia syön kovaan vatsaan ja varovaisen arvion mukaan juuri se on auttanutkin asiaan. Mutta onko se hyvä asia sitten syödä magnesiumia, jos se auttaa vain sen takia että sillä on laksatiivinen vaikutus? Vai auttaakohan se siksi että mulla on magnesiumin puutosta? Kunhan tässä olen jonkin aikaa karpannut kunnolla niin aion käydä otattamassa verikokeita että näkee onko mulla jotain puutoksia. Samalla mittautan kolesteroliarvotkin, ihan huvin vuoksi. Lähinnä kiinnostaa triglyt.