pitäiskö mun jatkaa täällä vai siirtyä taas tonne tavalliseen päikkyyn?
no, pysyn täällä niin kauan että joku heittää mut pihalle!

No, niin. Olotila on edes hiukan parantunut tuon edellisen viestin jälkeen. Nyt vkl meni jo iloisemmin mielin. Huomasin sen siitä kun kaikki tekeminen ei ollutkaan enää niin vastenmielistä vaan kaikki kotityöt sujui ahdistelematta. JA LISÄKSI sain itseni vesi-juoksuun SEKÄ lenkille eilen!

45min molempia!

kylläpä tuli liikuttua ja ulkoiltuakin. oon ihan ylpeä itsestäni! on se kiva että ilamt alkaa lämmetä. En tuosta valoisuudest aja kellojen siirrosta niinkään välitä. On vaan vaikeampi taas nukkua illalla ja aamulla ei pääse ylös sängystä. Mikähän tuohon auttais? Mä olen tullut siihen tulokseen että MÄ NUKUN HUONOSTI!! Vielä pari kuukautta sitten nukuin kuin tukki; illalla kellistin sänkyyn ja aamulla nousin ylös. Nyt pyörin, kierin ja kääntyilen koko ajan. Niskat on jumissa, päätä särkee! Ja siis tottakai tuo mun yläselkä on edelleen kaiken pahan alku ja juuri! En saa kunnon asentoa kun sitä kivistää. Mä olen paljon nukkunut MAHALLANI, mikä on nyt sit alkanut kostautua, ja joka yö pitää oikein keskittyä siihen etten mene mahalleni! Täytyy ostaa sellainen tyny, jonka kanssa ei voi nukkua kuin kyljellään tai sellään. Sellainen mulla olikin vähän aikaa lainassa vuosi sitten, ja kun siihen tottui niin hyvältä se tuntui. miten oon niin vaikeeta mennä ostamaan sellainenkin, jos se kerran auttaa?!?!? (no, rahat on finito ja jossain täytyy säästää - eli TERVEYDESSÄ??!?!?)
Syömisistä: lauantaina otin taas laskuria käyttöön. Muuten olen kyllä sisäistänyt tän karppauksen, mutta kyllä sitä rasvaa edelleen täytyy oikein lisäämällä lisätä että tulee tarpeeksi. Tai no kai 60% energiasta riittää, mutta mä haluaisin 70%... En tiedä mikä pakkomielle mulla on tohon lukuun?!?!?!? Hiilarit pysyy hyvin siinä 30-40g:ssa, vaikka en laskiskaan. Ja jos en jois greippi-mehua niin ne olis 20g. Tarviiko ne nyt noin alhaalla ollakaan? no, ei kai ihan. ja tuleehan tuohonkin sitten joskus vaihtelua. eli keskimäärin 30-40 joka tapauksessa, mikä on hyvä mulle.
Paino oli taas yli kilon enemmän uimahallissa kuin viimeksi käydessä.... vai olenkohan katsonut oikein? 61,jotain näytti. Nyt olin kyllä syönyt muna-metukka aterian ennen sinne menoa. ja poistumaakaan ei ollut vielä siihen mennessä tapahtunut..

Eiliset muut syömingit: 3krt oliiviöljyä, sika-nauta jauhelihapihviä(itsetehtyä, nam), parsakaalia, kukkakaali-muusia, tomaattia, kurkkua, tummaa suklaata, oltermannia, paprikaa, sipulia ja himpusti kookosöljyä sekä 3dl GREIPPI-mehua (

). Mulle tuli reiluksi viikoksi ällö-olo kookosöljystä, joten en saanut sitä viikkoon alas. eilen sit otin hiukan .... Odottelen cocovilta sitä uuta makeampaa versiota. Voikohan sitä kookosöljyäkin ottaa terveydelle haitallisesti liikaa??!?! *pähkäilee*
KOHTA TULEE VUOSI TÄYTEEN KARPPIA. Täytyy oikein tsekata että koska...
Etanainen - taas mä istun tässä koneella yöpaitasillani ja mietin mitä tekis - tekiskö mitään. aurinko paistaa eikä mua taas kiinnosta se.
viewtopic.php?f=11&t=266252. pvkirja:
viewtopic.php?f=11&t=27408