Joo minä siis asun kotona. Ja muu perhe syö ranskalaisia ja jauhomakkaraa rasvattomalla maidolla, kukaan muu ei syö vihanneksia kuin minä, yritä siinä lonia ruokia kun pöydässä ei ole mitään syötävää... Vaikeaa... Sen takia ruuissa ei ole kuin satunnaisesti kermaa ym. Niitä ei vain osteta meille. Kyllä sitä rasvaa on vihanneksissa, ärsyttää vain kun kaikki ruoka pitäisi ostaa ja tehdä itse

Ilmeisesti pitää hieman laajentaa kaloreita, 100g rasvaa on jo 900kcal ja 70g proteeinia 280kcal ja vielä hiilarit... Tarvisin jotain konkreettisia esimerkkejä mitä syödä? Ainakin voin vetää kaiken kerralla

Nyt on työtä 6h päivässä, siivousta. Toivon senkin nostavan peruskulutusta jottei tarvitse stressata jokaisesta suupalasta

Ei tule myöskään mitään syötyä mitään päivisin, aika ei riitä. Ensimmäisen palkan tullessa lähden shoppailemaan kirjoja, vartalonhoitotuotteita ja muuta mukavaa. Tulee hyvä mieli kun saa tehdä jotain ulkonäkönsä eteen. En pidä meikeistä ym, mutta mielestäni kaunis ihminen on siisti ja terveen oloinen. Sellainen toivon myös itse olevani.
Tämän päivän syömiset menee kyllä penkin alle, ensin pitää syödä hiilariruokia ja sen jälkeen kalorisaldo onkin kulutettu loppuun ja saan nauttia loppupäivän vihanneksia...
Ja fineliä en osaa edelleenkään käyttää yrityksistä huolimatta, kalorit lasken pakkausten tuoteselostuksista.
Sain sittenkin lähetteen kilpirauhaskokeisiin, viimeinen toivo jottei tarvitse ottaa täyttä vastuuta painonhallinnassa

Kukaan ei oikein innostu laihdutusprojektistani, olisi kiva jos jollekkin ihmiselle voisi kertoa syömisistä ja liikkumisista. Ystävät kertoivat minulla olevan syömishäiriö, normaalipainoisen paino ei putoa jne. Bmi on edelleen yli 26

Onneksi netti toimii

Edit: muokkasin tekstiä.