karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-17 12:27:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 401 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 113 14 15 16 1721 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pomppiksella pätkii
ViestiLähetetty: 2008-10-17 10:38:51 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Päivee, että pätkähti :D
Herttinen kun en meinannut löytää koko pätkispaikkaa :shock: Täällä on ilmeisesti tehty vähän järjestelyjä :?
Kiitos käynnistä Reetu ja Tumpoliini :smt049
Tänäänpä ei olekaan ollut niin kamalat ruokahalut kuin edellisinä päivinä. Äskettäin vasta söin ensimmäisen aterian. Minuuttisämpy juuston ja makkaran kanssa, kukkis-parsakaalikeittoa ja jälkkäriksi hiukan partista. Ja pähkinöitä!
Mekin olemme nyt saaneet sadetta, yöllä ainakin satoi! Ja viikonlopuksi on sitä sadetta taas tänne luvassa. Kun saisi itsensä liikkeelle ja kuntosalilel :|

Oikein hyvää viikonloppua kalasille - naattikee :smt023

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-17 10:57:29 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

pomppupallo kirjoitti:
Herttinen kun en meinannut löytää koko pätkispaikkaa :shock: Täällä on ilmeisesti tehty vähän järjestelyjä :?

Juu, siirrellään eri karppaustyylien alueita yhteen paikkaan :D Selkeyttää toivottavasti pidemmän päälle.

Avasin palauteketjun muutoksesta tänne: viewtopic.php?f=6&t=36847

ViestiLähetetty: 2008-10-19 16:05:33 
Poissa
kahvikissa
kahvikissa

Pomppis löytyi taas...sä olit täällä jemmassa. Leppoisaa tulevaa viikkoa pätkijälle \:D/ . Mäkin aion koettaa pätkiä, tuun sitten kertomaan kuinka sujuu.!

ViestiLähetetty: 2008-10-19 16:10:39 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Kiva reetu! Onpas mukava saada uusi pätkiskaveri kun oma pätkäilyni on nyt vähän mietintämyssyssä. Kun minä vaan lihon :? Mutta pätkäillään porukalla ja katellaan miten homma sujuu.

Kiitos toivotuksesta - hienoa uutta viikkoa sinullekin :hug:

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-21 16:31:30 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Hyvää tätä viikkoa :smt049
Pätkistely on taas vaihteeksi maistunut ihan mukavalta. Kuntosalillakin kävin ja nyt on mainio olo :smt023 Tunti ja 5 minuuttia siellä olin. Ihmeen hyvin jaksoin vaikka oli kahden viikon tauko.

Eli edelleenkin jatkan pätkistelyä, pysyisi vaan nyt terveenä, että saisi tämän homman taas rullaamaan.

Tsemppiä vaan kaikille lammikkoon :fisu: :fisu: :fisu: :fisu:

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-22 08:06:24 
Poissa
kahvikissa
kahvikissa

Huomenta Pomppis..! Tässä jo mietin kun nämä ketjut vaihtoi paikkaa että minnekäs sitä saa kirjoitella ettei mene väärään osioon, ne kun vaan on lisääntymään päin! #-o Mukavaa että sulla sujuu taas pätkistely, kumpa mullakin! Ei vaan, se on ollut silkkaa saamattomuutta. Liikuntaa en ole harrastanut aikoihin jos haravointia ei lasketa, no, pientä risusavottaa sentään.
Hormonimyrskyistä tässä toivutaan, kaipa se lähtee parempaan suuntaan karppauskin. Toivotaan....! :roll:
Lupsakkaa päivänjatkoa!

ViestiLähetetty: 2008-10-22 08:36:32 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Kiitos Reetu!
Minustakin tuntuu, että täällä ollaan nyt jossain takkuisten takana, mutta kaipa minä olen oikeassa paikassa kun kerran pätkistelen, vaikka nämä minun jutut onkin suuremmaksi osaksi kaikkea muuta kuin pätkistelyä :roll:
Näitä myrskyjä on itse kullakin - yksi päivä on parempi ja toinen huonompi. Minulla vaikuttaa yöunet siihen miten seuraava päivä menee. Eli viime yö oli huono eikä tämä aamukaan sitten ole oikein kivasti lähtenyt käyntiin.
Pätkistele reetu jos siltä tuntuu, mukava kun käyt minulle aina rupattelemassa :hug:

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-22 12:18:53 
Keskiviikkopäivää :smt050
On niillä yöunilla iso vaikutus. Toivottavasti ensi yönä nukut paremmin. Kuva
Minulle tuntuis sopivan kwasnievski tai jotain sinnepäin. Tää päivä nyt on kyllä ollut kaikkea muuta. Joku naposteluvimma iski, onneksi sen kourissa ei ole mennyt kuin yksi iiiiiiihan pieni pala pullaa, jossa hunajaa päällä. :oops: Koko ajan tässä pitäis skarppina olla, ettei mene kaikkien mielitekojen mukaan. Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-23 08:00:15 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Kiitos käynnistä Turre ja oikein hyvää huomenta :smt049
Valitettavasti en voi vieläkään kehua hyvillä yöunilla :( Mutta minulla on näitä kausia ja on minulla unilääkkeitäkin, mutta niitä otan vasta sitten jos muu ei auta. Sama pätee muittenkin lääkkeitten kanssa.
Tämä viikko on mennyt oikein hienosti pätkistelyn osalta ja NAPPI on kilahtanut purkkiin joka päivä. Tänään on tarkoitus mennä kuntosalillekin.

Torstai olkoon toivoa täynnä :smt023

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-26 08:21:26 
Poissa
kahvikissa
kahvikissa

Aamuterveisiä myrskyisestä lounaasta. Yöllä heräsin monta kertaa tuulen ja sateen ääniin, pisarat suorastaan paukkui ikkunaan. Taitaa olla sähkökin poikki jossain, eipä onneksi täällä. Pihamännyt huojuvat tuulessa melkolailla mutta ei pelota, on ne kovempaakin keliä nähneet. Onko mahtanut jo sinne ehtiä..?
Syömiset on vaihteeksi kurissa joskaan ei täysi warrioria, iltapainotteista kuitenkin. Ihanaa että on päässyt hirveästä makeanhimosta, vieroitusoireet on kamalia mutta lopuksi helpottaa aina. Eilen tehtiin iso mureke peura-nauta-sikaa, hyvää tuli. Tänään pitäisi kokeilla lantturanskiksia. Kamalasti väsyttää iltapäivisin, mitä lienee talveen laskeutumista...onneksi kello antoi tunnin lisää.
Leppoisaa sunnuntaita! :hug:

ViestiLähetetty: 2008-10-26 08:41:41 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Huomenta ja kiitos reetnekka :smt049
Täälläkin on kamala myrsky, tuntuu, että katto lähtee lentoon. Saas nähdä saammeko sähköä koko päivän. On vielä pikku pyryharakan synttäritkin.
Pätkistellyt olen paitsi nyt viikonloppuna joutuu 8) vähän joustamaan. Mutta minäpäs olen päättänyt etten ollenkaan nyt ressaile tämän pätkistelyn kanssa. Hiljoo hyvä tulloo!
Minulla on kolme päivää vapaata ja aikaa kokkailla karppisapuskoita. Karppikeittokirja on kovassa käytössä.

Hyvää talviaikaa vaan lammikon asukkaille - voi, minä unohdin käydä ennakkoäänestämässä ja miten nyt tuohon myräkkään :shock:

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-26 09:05:25 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Myrskyä siellä, myrskyä täällä, myrskyä siellätäällä..... no, odotin hiukan pahempaa, joten ei mitään hätää, kunhan ei mene sähköt. Ihanaa syysmyrskysunnuntaita :hug: :hug:

ViestiLähetetty: 2008-10-28 08:30:42 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Heipsan!
Nyt on sitten niin, että olen päättänyt pätkäistä pätkikseni toistaiseksi :) En saanut tällä nyt toivottua tulosta aikaiseksi, joten siirryn 'tavalliseen' ruokailurytmiin. En siis päivitä nyt sitten enää tätä ketjuani.
Kiitos kaikille, jotka olette käyneet ilahduttamassa ja tsemppaamassa minua. Törmäilläänhän me aina jossain varmastikin. Palloilen edelleen tuolla pallokaloissa, täällä 'isolla' puolella ei ole minulle oikein sellaista osiota, jossa voisin päikkyä pitää, koska ruokapäiväkirjaa en halua. Ja liikuntakin on sellaista, ettei siitä päiväkirjaksi!

Oikein hyvää jatkoa kaikille ja vielä kerran kiitos - olette olleet ihania kavereita :hug:

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-28 09:20:35 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Vai niin sinä päätit! Joten samoilla linjoilla ollaan sitten :D . Älä ny meitä tänne ihan kokonaan hylkää, vaikka minä kyllä siellä palliksissakin käyn visiitillä. Tsempit uuteen rytmiin :hug: !

ViestiLähetetty: 2008-10-28 09:33:34 
Poissa
kahvikissa
kahvikissa

Samat sanat, Pomppis. Täytyy sanoa että minunkin pätkäilyni on vähän pätkinyt, tuntuu ettei jaksa juuri nyt keskittyä täysillä asiaan. On ollut mukavaa jutustella, törmäillään vielä toivottavasti! :smt023 (Kaipa se laululeikkikin vielä herää eloon \:D/ )
Kuulumisiin! :smt039

ViestiLähetetty: 2008-10-28 09:55:44 
No voi harmi, on ollut niin kiva jutella. Toivottavasti jossain täällä nähdään jatkossakin. Kuva
Mutta mitä sitä pätkistelystä turhaa stressiä otat, jos se ei toimi niinkuin haluat. Eikös se mene jotenkin niin, että elämän tarkoitus on turhan stressin karkoitus. No, ainakin yksi tarkoitus. :mrgreen:
Tsemppiä siihen tavalliseen ruokarytmiin. :smt050

ViestiLähetetty: 2008-12-18 07:57:04 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Vaikka en nyt pätkäilekään, ajattelin tulla kertomaan kuulumiseni ja toivottamaan hyvät joulut.
Paljon onkin tapahtunut; olen ostamassa itselleni uutta kotia, kaupat tehdään tammikuun alkupuolella. Eilen allekirjoitimme miehen kanssa avioerohakemuksen. Ja minusta tulee ensi kesänä kolminkertainen mummo :D Eikös tässä olekin jo aluksi :?
Järkytyksistä selvittyäni elämä tuntuu kuitenkin olevan mallillaan ja olen hirmuisen onnellinen :smt060

Toivon oikein lämpöistä, suloista, rauhaisaa, onnen täyttämää Joulua kaikille karppikavereille Kuva

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-12-18 12:32:55 
Sinulla onkin isoja muutoksia elämässäsi. Oikeitakin kun olet onnellinen. Mukava, että tunnet niin. Kolminkertaiseksi mummoksi tulohan on melkein kuin saisi yhden mitalin lisää.

Rauhallista Joulua Pomppikselle, toivoo Turre Kuva

ViestiLähetetty: 2008-12-18 12:51:03 
Poissa
kahvikissa
kahvikissa

Pomppu, kiva kuulla sinusta! Viesteistäsi olen päätellyt että jotain suurta elämänmuutosta sinulle tapahtuu.
Paljon onnea uuteen elämään! Ihanaa että olet onnellinen, oikeita ratkaisuja siis teet...
Oikein iloista hyvän mielen Joulua toivottaa reetu :smt041 :smt050

ViestiLähetetty: 2009-01-01 09:51:31 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Kiitos Turre ja Reetnekka :smt049
Tässä sydän ja mieli avoimena aloittelen Uutta Vuotta! Kaikille - kaikille; Oikein Ihanaa, Menestyksellistä, Onnen Täyttämää Uutta Vuotta toivoo Pomppis the happy :mrgreen:

- Aleksis Kivi

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 401 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 113 14 15 16 1721 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00