Olipas omituista. Ruokatunti meinasi unohtua kokonaan, kun ei ollu sitten yhtään nälkä

. Vähän jälkeen 12 hoksasin, että pitäs kai tässä jotain syödäkki ja lähin ruokalaan... Hmph... Perunoita ja nakkikastiketta

. Pyysin keittiön tätiä keittämään mulle pari munaa ja söin sitte ne + salaattia.
Vähän pätkismietteitä yleisesti:
Tuntuu, että pätkis on nyt alkanu ajautuun uomaansa mun kohalla. Paastopäivät ei oo enää yhtä kitumista, niinku alussa. Vähän nälkä on vieläki loppuajasta, mutta ihan siedettävää. Syöntipäivinä taas mulla ei oikeestaan kauheesti haluta syödä, mutta syön kuitenki 3-4 kertaa jakson aikana. Joskus en ehi syömään tarpeeksi ennen kuutta, kun olis paaston alku, mutta ilman paniikkia venytän sitte paaston alkua tunnin pari, että ehin syödä kunnolla enkä vaan jotain nopeeta. Koska kuitenkaan en siirrä samassa suhteessa paaston lopetusta, paastojaksot on mulla 22-24 tunnin mittasia, mutta en kato, että sillä ois suurtakaan merkitystä kokonaisuuden kannalta.
Hiilareita menee vähän enemmän ku aikasemmin (joitain hedelmiä ja näkkäriä lähinnä) ja oonpa syöny vähän niitä kiellettyjä sokereita ja valkosia jauhojaki

. Ne on ollu suunniteltuja poikkeuksia ja oon ajottanu ne syöntijakson alkupäähän. Mun logiigalla, olis tärkeetä syödä syömisjakson loppupäässä rasvaista karppiruokaa (vähähiilarista), että elimistö pääsis sitten helpommin rasvapoltolle paaston aikana. En tiiä miten paikkansa pitävää se on

, mutta ihan hyvin tää on toiminu. Iho on hiukkasen kuivempi kuin viikko sitten, mutta edelleen parempi kuin normikarppauksella.
Että tämmöstä... Jatkan pätkistelyä ainaki tän kokeilujakson loppuun, jos en vähän pitempäänki. Ens viikonloppuna tulee pikku poikkeus, kun on tarkotus lähteä juhlimaan siskon synttäreitä, mutta siitä taas sitte jatketaan niinku ennenki

.