Tätä ketjua lueskelleena koin juuri ison

-elämyksen. Viime keväänä aloitin pätkistelyn niin, että söin 2krt/päivä, aamupalan ja iltaruuan, siitä sitten rytmi muuttui luonnollisesti 1krt (iltaruoka) päivässä syömiseen. Se sopi mulle hyvin, oli helppoa, ainoastaan viikonloppuina kotona olisi tehnyt mieli tai vanhasta tottumuksesta syödä päivälläkin.
Well, loppujen lopuksi kuitenkin päätin lopettaa kerran päivässä syömisen, kun tuli päähän ajatuksia että ei tämä voi olla terveellistä, ei kannata kerralla syödä näin paljon jne. jne. eikä se tuntunut vaikuttavan painoonkaan, vaikka kun nyt lueskelin vanhoja juttujani tuohon aikaan kuin maagisesti paino oli kyllä tippunut..!
Nyt olen syönyt taas 2krt päivässä (aamupala, iltaruoka) ja huutava nälkä vaivaa aina päivällä. Siitä johtuen "ilta"ruokakin on jo 17-18 maissa kun ennen se saattoi helposti olla vasta klo 20 aikaan. Ja mitä olen tästä oppinut? En mitään! Ennen kuin nyt tajusin asiayhteyden, eli tuo aamupala sotkee koko systeemin.
Täällä siis lähdetään tänään lujaa pätkistelemään vanhaan kunnon 1krt illassa -tyyliin ja toivottavasti tulevaisuudessa raportoidaan hyviä tuloksia (tänään siis vielä syöty aamupala mutta huomenna ei enää!). En muista tarkkaan miten kauan viime keväänä näin söin, mutta voisi nyt testata ainakin vuoden loppuun että näkisi vähän pidemmältä ajalta tämän tyylin vaikutukset.