Hyvät uudet vuodet

Loma meni lomaillessa. Suurin muutos lomalla
mme oli miehen paluu

Omat kuviot olivat jo ehtineet kahden kuukauden käytännön yksinhuoltajuusaikanani muodostua ja muutoinkin piti ns.
särmiä hioa, mutta sulassa sovussa arkeen olemme palanneet. Poika kapinoi päivähoitoon palaamistaan raivoamalla ensimmäisen päivän iltana vanhemmilleen
- muille hän ei raivoaan näytä
Joulun aikaan tuli syötyä: luomukinkkua, itse tehtyjä maksa-, porkkana- ja lanttulaatikoita, marmori- ja taatelikakkua, suklaata, ruisleipää, maitosuklaata, riisipuuroa yms. Eli en ole mitään tiukkapipoista vhh:ta noudattanut eikä omatuntoni siitä minua soimaa

Tyylini on ollut näihin päiviin asti oma, fiilispohjainen (lukuunottamatta aattoa): tavallisesti olen syönyt aamupäivällä munavoin/turkkilaisen jogurtin pähkinä-siemen-kookoslihan kera, mutta mahtuu aikaan myös jokunen
warrior-päiväkin lihaliemellä; päivällinen on poikkeuksetta syöty vasta illalla. Painossa ei tänä aikana tapahtunut muutoksia
Suunnitelmani ruokavalion suhteen
nyt ovat ainakin osittain fiilispohjaisia, mutta paastopäiviä tahtoisin lisää, jotta saisin jälleen ketoosin hehkun poskilleni. Paastoilua olen toistaiseksi siirtänyt erilaisilla (teko)syillä: uuden vuoden jälkeen, ja nyt odottelen menkkojen loppumista voidakseni aloittaa...