karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-26 20:16:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Naturally Born Warrior
ViestiLähetetty: 2008-02-26 21:18:19 
Poissa
susikarppi
susikarppi

..ei sillä mitenkään että meitä neilikan kanssa vaivaisi naapurikateus 8) Ihan vilpittömän onnellisia ollaan karbun laihtumisesta,vaikka se onkin vaan sitä nestehukkaa ja sepelvaltimoiden tukkeutumista mihin tämä atkinsson johtaa...eiks joo!? :mrgreen:

Kampanjasivuni

se hetki ennen aamun valoa
suden hetki
ja minun
-diesel-

iHerb alekoodi DOZ228 tällä saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ alennusta

ViestiLähetetty: 2008-02-26 22:06:27 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Karbureettori kirjoitti:
RASVAA, PRODEA ja KALOREITA!!! =D>

Mieluiten tuplasti. :mrgreen:

Joku ihan selvästi osaa atkinssinsa! :respect:

ViestiLähetetty: 2008-02-27 07:18:54 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

els kirjoitti:
Karbureettori kirjoitti:
RASVAA, PRODEA ja KALOREITA!!! =D>

Mieluiten tuplasti. :mrgreen:

Joku ihan selvästi osaa atkinssinsa! :respect:

Voi kun se olisi mullakin noin helppoa!

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-02-27 09:26:09 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Urheilijatyttö kirjoitti:
(On nyt vain pakko mainita, että tittelisi ei todellakaan ole turhaan "gourmetkarppi". Aivan käsittämättömän ihania reseptejä olet tänne laitellut ja ruokapäiväkirjasi on ihanaa luettavaa. Kiitoksia olemassaolostasi ja näiden lukuisten superherkkujen kehittelystä! ;))

juu! minä jo aikojen alussa muutin karbun luo syömään 8)

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher

ViestiLähetetty: 2008-02-27 09:28:00 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

tota noinii...

pakko kysyä: mitä ruoka-aineita välttelet? (hiilariruokien lisäksi)
siis mä en tajua sun laihtumista.... omasta puolestani en valita, mut toi ukko alkaa olla helisemässä. MITÄ MÄ SYÖTTÄISIN TOLLE UKOLLE???

2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408

ViestiLähetetty: 2008-03-02 10:23:11 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

En tietoisesti välttele mitään ruoka-aineita. Mitään nopeahkoja hiilareita ei kuitenkaan mene ollenkaan... eikä muutenkaan mitään aineita missä on paljon hiilareita. Eli ei suklaata, hunajaa, ei mitään makeita missään tapauksessa. Maustesilli on siinä rajoilla luulen ma. Ei makeutusaineita -paitsi joskus reseptikokeiluissa kun jelppaan vaimoa.

Viljaa ei mene käytännössä lainkaan, pari hapankorppua on tullut tänä vuonna maistettua. Rehuja ja öljyjä ja voita ja kaikenlaista lihaa ja kalaa ja munia ja... ihan kaikki hyvä putoo -ja hyvin. Rasvaa paljon... sanoinko jo että rasvaa paljon? :wink:

Ja niitä rehuja ja salaatteja ja vihanneksia menee tosiaan päivittäin, kuitenkin tomaatti ja vaikka paprika ovat hieman vähäisemmässä roolissa. Sipulista tulee enimmät hiilarit mun salaatteihin, makuasioita. Selleri on myös hyvää salaatissa.

Pari öljyhuikkaa päivän mittaan, samoin chilivoikerma(valkosipuli)kahvia aika runsaasti siinä samalla. Chilejä ja valkosipulia kuluupi muutenkin. Nuo huikat ja voikahvit voi tietysti laskea aterioiksikin jos haluaa, samapa tuo. Ajoittuvat yleensä aamuun ja aamupäivään , nälkää ei ole oikeastaan ollenkaan mutta kiva silti illalla on herkutella.

Olutta ei tietenkään lainkaan, viiniä vähän liikaakin, useampi pullo viikossa. Punaviiniä tahi taatusti kuivaa valkoviiniä. Juustojakaan en rajoita mutta ei niitä nykyisin ihan hirveästi mene, makkaroita ja vaikka kinkkua menee paljon enemmän.

Eilen syötiin taas hyvin: Simpukka-katkarapusalaattia chili-valkosipuli-kermaviilikastikkeen kera (ravut kävivät ensin valkosipulivoissa pannulla). Sitten tomaattista aurajuustokanakeittoa (resepteissä). Lopuksi ylikypsää porsaspataa, nam nam.

Suolapähkinöitä syön viimeiseksi iltapalaksi pienen kourallisen kutakuinkin joka ilta. Vettä ja vissyä menee varmaan kolme litraa päivässä. Päivällä ainoat hiilarit on kahvikermassa, vajaa desi tai jotain sinnepäin. Illalla aloitan yleensä salaatilla ja pidän sitten vähän taukoa ennen seuraavia ruokia.

Näin äkkiseltään hahmotettu kuvioni. Otan aika rennosti, kävin tuossa kaverin luona kylässä yks päivä ja tarjotut lihapadat meni sujuvasti keskellä päivääkin alas, en nipota tästä rytmistäkään ryppyotsaisesti. Mutta hiilarit on matalat, siinä olen tarkkana. Tuntuis toimivan.

Joku aika sitten mulla ilmeisesti nousi hiilarit vähän yli ( oli paljon pähkinöitä parissakin ruoassa) ja sen tunsin kolme päivää, ainakin. Pudotus ketolle on ihan OK olotila mutta mieluummin pysyn täällä koko ajan, se siirtymävaihe paleluineen ja nälkineen on ihan turha hankkia.

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-03-02 11:24:42 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

aivan. niinpä nii. hyvältä kuulostaa. ja tiedän kyllä mikä tolla mun ukolla (ja ehkä minullakin) on vikana... meillä tai varsinkin miehellä katkeaa ketoosi pari-kolmekin kertaa viikossa; ei vaa voida olla syömättä jäätelöä VAIKKA mikään pakko sitä ei olis syödä. MUUTEN meillä on aika samoja ruoka-aineita ja vältellään hiilareita. Mutta mä syön jädeä yleensä kerran viikos, mut ny meni pe ja la illalla. mies on tainnu syödä muinakin iltoina. (saa kyllä kuulla siitä... [-X itseäni silti pitäis syyttää ku mä oon ne tänne saanu.... :^o #-o ) eli jos niitä ei osteta niin ei niitä tarvitakaan. kyllä sitä muullakin tavalla voi herkutella; mulle esim leipäjuusto ja kermavaahto käy herkuttelusta - tai mikä tahansa muu rasvainen ruoka ... MUTKU.. .joskus tulee vaan himo. ööh. sori pitkä marmatukseni tänne sun päikkyyn. (mut en mitenkään nyt voi omaankaan mennä perkautumaan. ... :mrgreen: )

2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408

ViestiLähetetty: 2008-03-05 21:01:37 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

Saattaapi olla vaan se hilarijuttu. Siitähän tässä kuitenkin on kymysys, hiilareiden rajoittamisesta.Pitäis vaan löytää se oma balanssi.

Muutama päivä on mulla mennyt "epäwarriorilla" eli olen syönyt aamulla vaikka häränsilmän ja/ tai päivällä Bratwurstin etc... ei hätää. Öljyä ja voita joka tapauksssa koko ajan varmuuden vuoksi.

Pidin tänään viime syksynä jalassa olleita farkkuja koko päivän, tiukat vanhan mallin Lewikset. Meinas tulla kaupan kassaneiti päälle. :shock:

Ans kattoo mitä tapahtuu kun vedän nahkahousut jalkaan. Nekin mahtuu taas. :mrgreen: Saatan jopa kokeilla, näin Saunan jälkeen on aina ohkainen olo.

Jaa jooo, hirvipihvit pitää paistaa vielä, eilisestä jäi pari yli. Eiköhän ne noiden Saunawilhelmien sekaan mahdu, juustowilhelmit on muuten mainioita kiukaalla. Valkkaria tietty kans.

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-03-20 13:58:00 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Olenko oikeassa ettet kayta muita maitotuotteita kuin juustoa ja kermaa? Ei lainkaan esim parta-aijaa?

Onko sun vaimo siis samalla warriorilla luin sina, vai miten sen syomiset eroaa sun syomisista? Varmaan maarallisesti vahemman mutta samaa????

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00