karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-09 05:10:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 610 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-27 06:52:00 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

huomenna täyttyy neljä viikkoa!

uskomatonta, että tämä viikko on ollut kaikkein kivuttomin paaston kannalta. muissa asioissa ei sitten niinkään...

eli jatkan paastoa toistaiseksi, kun ei ole mitään syytä olla jatkamattakaan.

tuossa soppa kiehuu. täytynee mennä lisäämään kookokosmaitoa, kun kymmenen minuutin kuluttua alkaa syömävuorokausi. ja huomenna rajalle kokopäivä reissu.

mukavata perjantaita ja viikonloppua koko sakille!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-27 19:27:21 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kiitos toivotuksista ja oikein mukavaa viikonloppua myös sinulle, rauli!!!

Täällä sataa ja huomiselle odotetaan mahtavaa myrskyä. Mökkireissukin piti peruuttaa sen takia. Tarkoitus oli laittaa mökki talviteloille mutta siirtyy nyt sit viikolla.

Toivottavasti mökillä ei kuuset kaadu mökin päälle tai muuta vastaavaa... Kerran myrskyllä yks rojahti nurin ja oli aika lähellä ettei kaatunut saunan päälle! Ei paljoa ohi mennyt...

Syöntiperjantai-ilta meneillään saunan päälle...

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-29 06:22:02 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

aurinkoista sunnuntaita kaikelle kansalle!

tuo mökkeily on just se asia, joka jää ihan liian vähälle, kun asuu missä milloinkin ja ei voi mökille mennä ees joka kesä. ihan kateeksi (melkein) käy sinua kirrimirri, kun pääset noin vaan mökille. välillä aina mietin, että täytyykö minun oikeasti suomeen muuttaa, että saan viettää aikaani mökillä. loppupelissä en sitten tiedä olisiko se sen arvoista. saattaisi ollakkin, tai sitten en kestäisi suomen talvea ollenkaan. tai siis kestäisin kyllä, mutta se on aivan liian pitkä vielä tällä hetkellä edes harkittavaksi. olen tottunut elämään lunkimmin ja vähemmällä panostuksella.

ja tokihan siihen suomeen muuttamiseen olisi myös muita syitä kuin tuo mökki, ja myös on muita syitä olla muuttamatta suomeen. jorisen siitä sitten joskus lisää. se on monipiippuinen juttu, niin kuin moni muukin juttu tässä elämässä.

nyt on siis sunnuntai-aamu, ja pätkistä on takana neljä viikkoa. eilen tuli täyteen.

ajettiin kaverin autolla malesian rajalle ja takas, ja pätkis katkes eilen poikkeuksellisesti kahdelta, normaalisti klo 12, kun kaveri toi vielä broilerinkoiven syötäväksi, niin ei sitä voinut olla syömättä. eli kahdesta saakka oon siis paastonnu. arvelin tehdä poikkeuksen myös tänään ja paastota tuonne kahteen saakka, niin tulee vuorokausi täyteen. vaikka eihän se oikeesti niin tarkkaa ole.

ollaan tässä kateltu noita lentolippuja vaikka minne. tai siis lähinnä suoraan teneriffalle tai sitten jouluksi suomeen ja tammikuussa teneriffalle. siinäkin on hyvä vaihtoehto ja maksaa vain satasen enemmän, joten mennään tänään kaverille kattomaan saadaanko tehtyä varauksia. jos näin on, niin suomessa sitten pällyilen joulunajan. kai se olis jo aikakin. viimeks oon käyny kaks vuotta sitten kesällä. en oo edes nähnyt perheemme uutta taloa valmiina. äiti ja isä sentään kävivät vuosi sitten teneriffalla meitä morjestamassa, joten heitä on tullut nähtyä viime visiitin jälkeen.

tuolle ukonköljäkkeelle se ois ainutkertainen kokemus tuo joulu suomessa. ei o elleissään nähny "oikeaa" joulua. argentiinassa on täys hellekesä joulunaikaan ja 40 astetta lämmintä. joten hän tässä on niinkuin etupäässä innoissaan lähössä anoppia tapaamaan.

itellä kiiluu vissiin partaäijä silmissä. ajatella, miekin pääsisin maistamaan partista!!!!ekaa kertaa elleissäni!!!!! ihan voisin olla foorumin partiskoekaniini. "no, mitkä ovat kokemuksenne parta-äijästä näin ensi tuttavuutena?" ai ai ai ai. :smt110 vähän vissiin viiraa päässä... niin ja entäs sitten ne oltermannit, joista punikselle oon ihan vihreenä, tai meetvursti tai rahka tai marjat tai tai tai.....

joo, viiraa oikeesti.. :smt080

mutta varmasti ihan lähitulevaisuudessa teille kerron, mitä tulee tapahtumaan. mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmaa.

fiilarit on siis tänä aamuna melko mukavat. aurinko on pilvessä ja vatsa on omituinen, kun alkaa nuo kuukauden parhaat päivät.... ja pää on pilvissä kans, kun alkaa paastoajan viimeset tunnit. humisee jo kovasti....ei kun vaan teetä naamaan, niin kyllä se siitä.

mitä sitten oon koko viikon tehny? etupäässä muiden toimintojen ohella haaveillu. sitä teen jatkuvasti. elän jossakin ulottuvuuksissa. töitä olen tietenkin painananut, mutta se ei niin tärkeää. lenkkeillyt maanantaista perjantaihin joka päivä. syönyt ja ollut syömättä välillä. karppiruokaa tietenkin. ja pari kertaa tosi herkullista keittoa. serkkupoika väänti yhtenä päivänä kaalikeittoa ja se oli tosi nam. ja toisena päivänä tein itse kookosmaitokeittoa ja se oli tos!!! eli olen pyrkinyt syömään hyvin ja runsaasti, mikä ei aina onnistu, kun vatsaan ei mahdu. ja sitä tyypillistä: munasalaattia runsaassa majoneesissa, ihan miun suosikkeja, jugurttia ja siemeniä, jotakin vokkiruokia joissa lihaa ja kasviksia, ja munaa ja sen semmosta. ei siis mitään mullistavaa.

että semmottii. ukkokin tuossa vielä kuorsaa. nukkunu oon entistä vähemmän koko viikon ja entistä enemmän rampannu vessassa kaiken yötä. ja entistä enempi kaipaan kissaa elämääni ihan joka päivä. elämä ilman kissaa ei ole elämää.

:smt050 muistakaahan nyt nauttia tästä ihanasta sunnuntaista! ja kaikki vaan kehräämään!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-30 15:52:54 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

täällähän minä taas istun työpäivän päätteeksi.

serkkupoika jäi sinne malesiaan ja tulee keskiviikkona takas, joten tänään ja huomenna teen sitten kahden ihmisen työt. tänään ainakin onnistu aivan mainiosti. tulosta tuli. se on tärkeää.

joten nyt sitten on varattu lennot suomeen ennen joulua. ja lennetään iki-ihanalla aeroflotilla. ihmiset on ihan kauhuissaan, kun siihen kyytiin noustaan, mutta onhan tässä tullut elleissään lenneltyä vaikka millä räppänöillä, itse asiassa oon pienkonetta pilotoinut itekin, joten tuskin se niin vaarallista on sillä aeroflotillakaan lentää. ja onpahan ainakin yks kokemus lisää. en o ainakaan ikinä kuullu, että oikeesti niille sattus enemmän onnettomuuksia, kuin muillekkaan. ja sitäpaitsi, elleissään on elettävä ja jos tulee lähtö muihin ulottuvuuksiin, niin sitten on aika mennä. ja se lähtö saattaa koittaa myös turvallisesti kotona oman katon alla, joten...so not!

voitte uskoo, että äiti on innoissaan!! ja viittä vaille alottamassa karppausta. kerran jo karppaskin ja hyvin meni, joten katotaan nyt.

pätkislinjalle kuuluu hyvää. pätkäsin tuossa puolen päivän kieppeillä ja siitä eteenpäin sitten olen ollut tällä vesi-tee-linjalla. päähän koskee, mutta se ei johdu pätkiksestä. oli vähän tuossa aamulla tilanteet päällä, kun koneet ei meinannu toimia ja minun pitää kuitenkin tehdä töitä. joten verenpaineet sitten nousi jonkin verran ja se pamautti pään kipeäksi. olen tilannut ukon hierontapalvelusta iltahieronnan. tuskin maltan odottaa. tämä minun umpipöljyyteni näiden koneiden kanssa saa kaiken kansan raivon valtaan. joskus tuntuu, että jopa naapurit joutuvat kärsimään vähäisestä tietämyksestäni. onneks tuo ukko on ex-pertti. ja ex-patti, mutta ei onneks ex-ukko. eipä kummastuta, jos joskus kyllästyy ja tulee ex-ukkokin. joutuu kovia kestämään tämän hippikarpin mukana.

eli siis uutiset on siinä, että minutkin voi kohta bongata suomesta ostelemasta partista ja oltermannia. onkohan mentävä kauppaan lusikka kädessä, että voi ekat partikset vedellä jo hyllyjen välissä? tiedättekö savonlinnalaiset, saako sitä prismasta? toivotaan. eli siis, kun näette yhden aurnigon paahtaman blondin savonlinnan prisman hyllyjen välissä joulun aikaan vetämässä partista suoraan sankosta suuhun hullunkiilto silmissä, niin se olen minä. jos tulet oman lusikan kanssa, niin tervetuloa seuraan.

:smt051 hyvät kanssakarpit, mukavaa iltaa teille kaikille!!! ja rauhaisaa yötä!!!

minulla alkaa kohta uni hiipiä silmään. kello on kohta yhdeksän, ja pian painan sänkyyn vain herätäkseni kymmenen kertaa yön aikana pissille. jee jee,

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-30 16:41:13 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Näen sinut selvästi sieluni silmillä siellä kylmähyllyn edessä syömässä partaäijää lusikalla purkista suoraan Kuva ... pitääkin tulla sit ihan kahtomaan sitä touhua sinne :)

Tervetuloa jouluksi kotiin, toivotaan että on ihan julmettu 30 asteen pakkanen ja lunta reiteen asti, että se ukkokultasi saa toden tästä talvesta! Vie se sit miun mieliksi avantoonkin, jookos ja sanot että näin suomessa kaikki tekevät :smt045

Mukavaa pätkäjatkoa tällekin viikolle!
Voi hyvin ituhippi!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-30 16:52:51 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Kuva

tältä sitten näytän siellä hyllyjen välissä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-31 14:45:12 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

joo, tosiaankin toivon, että ois paljon lunta ja paljon pakkasta. siinä sais ukko kylymee kyytiä.

exän kerran vein jouluksi suomeen, niin lopputulos oli se, että ei elleissään uudestaan. ainoastaan kesällä ois kuulemma lähtenyt, mutta ei keretty sinne asti. ja sinä jouluna oli kaksi viikkoa koko ajan pakkasta melkein kolmekymmentä.

paastonkin piti katketa klo 12, mutta jatkui sitten yli kahteen. sillon oli kyllä semmonen nälkä, että ihan näköä haittas. syöpäsin pari kurkkua, avomaan, porkkanan ja yhden makkaran raakana. ja tuossa seittämän kintaalla sitten valmistin soijapapu-jauheliha-mössön ja kaalisalaattia runsaan öljyn kera. lautasellinen naamaan ja nyt taas jaksaa huomiseen saakka.

parasta on tosiaankin pätkiksellä, kun ei tarvia koko ajan olla miettimässä, että mitähän sitä seuraavaks söis. ei minulla mitään kauheita mielitekojakaan ole ollut. voishan sitä syödä vaikka mitä, mutta ei ole tähän asti ollu pakottavaa tarvetta. paitsi sillon aika alussa, kun meinasin mäkkäriin mennä ihan väkisellä. onneks on tuo tahto aika kova, niin siltäkin säästyin.

joku joskus kirjotti, että kihelmöi silleen jännästi ja sitten laihtuu. minulla silleen jännästi, sanoisinko, hytisee sekunnin läski, ja tätä tapahtuu vain laihdutusvaiheessa. ei koskaan lihoessa. joten olen tullut siihen lopputulokseen, että se läski hytisee hyytelönä menemään ja pienenemään. ja viimeaikoina on hytissy. sehän on vaan mukavata.

olen tässä suunnitellut pilates liikkeiden aloitusta. pitääkin ihan ottaa itteään niskasta kiinni ja käydä harjottelemaan. kuntoplussan sivuilta löysin ohjeet. saa nähä, miten pitkä on tämä harkinta-aika, ennenkuin tapahtuu. lenkin jälkeen ois täydellisen hikinen tekemään hetken vaikka aluks sitä vatsapilatesta ja siitenhän aikanaan sitä voi laajentaa pikkuhiljaa ihan joka paikkaan.

kaikkea sitä tuleekin pohdittua. tänään taas olen tehnyt kahden hengen työt, kun serkkupoika tulee vasta huomenna kotiin. onneksi kerkeää hän itse kans töihin, niin ei niin paineet kerry minun niskoille.

hyvät ihmiset, toivotan teille mukavaa iltaa, ja onnellista pätkistä tai karppausta tai mitä suuntaa sitten edustattekin!!! pääasia, että ollaan kaikki tyytyväisiä elämäämme.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-31 15:30:29 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Pilateksen aloitusta suunnittelen minäkin. Haluaisin ensin käydä jonkun kurssin, että oppis ne varmasti tekeen oikein. Kun ei tuo muu liikunta tunnu tuota vatsaröllyä pienentävän, niin jos siitä sais avun...

Ehkäpä vielä joku päivä menen...

Lumisadeterveisin

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 06:30:25 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

hyvät hörhökarpit, tarvitsen apuanne!!!!! :smt100

tilanne on nyt tämä. meidän on maksettava matkaliput suomeen 22.11. ja ne lippurahat on kiinni moottoripyörässä. se on siis myytävä. olemme ilmoitelleet monessa paikassa, mutta halukkaita ei ole ilmaantunut. siis tähän pyytäisin apua. voisitteko ihanat karppisiskot laittaa tänne sellasta energiaa ja toivomusta, että marssis se oikea ostaja esiin, ja pyörä menisi kaupaksi. olemme muuten aika lirissä, jos sitä ei saada myytyä. uskon kyllä, että se ostaja tulee, mutta apu ei olisi pahitteeksi.

ja minullekkin saisi laittaa energiapaukkuja tulemaan. tuntuu, että kaikki on omilla hartioilla ja taakkaa on liiaksi. alan nuutumaan. ja en saa nukuttua öisin. viikko on mennyt tosi huonoilla nukkumisilla.

vaan pätkis se menee hyvin. nyt tämä alkaa olla jo helppoa. ja lenkkeily kanssa. tänäkin aamuna kävin kahden tunnin lenkillä ja puolet matkasta pitkin rantaa, joka on tosi rankkaa, kun ranta vähän upottaa. oottakaa vaan, niin saatan laittaa muutaman ennenjälkeen kuvan tuossa joulukuulla. siis ennenväliaika-kuvan. en varmaan pääse velä tavoitteeseen joululomaan mennessä.

isot energiahalit kaikille!!!! :smt049

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 09:23:51 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Huomenii raulinen

Aamulla tuossa äsken petissä makoillessa peiton alla meditoin, mietiskelin, rukoilin ja pyytelin apua sieltä ja täältä ja lähetin voimia niille jotka tarvitsevat.... Raha-ongelmat on nyt itsellekin enemmän kuin tuttua joten tiedän tunteesi ja voin siihen mielelläni reikiä laittaa tulemaan, lämpimiä ja tukevia ajatuksia täältä puoli metrisestä hangesta

Kaikkea hyvää tähän päivään, sellaista voimaa ja energiaa että asiat kääntyvät parhain päin ja onnistuvat meidän hyväksemme ja teidän motskarillekin ilmaantuu pian uusi onnellinen omistaja Kuva

Olemme kiitollisia kaikesta avusta ja asioiden kuntoon saamisesta, kiitämme siitä miten hyvin raha-asiamme ovat, että saamme tärkeät asiat hoidettua ja mielemme on levollisen hyvä!

Tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia! Kuva

Ja tietysti sulle hyvää pätkäpäivää! Nauti auringosta, kiitä ääneen sitä valoa ja lämpöä, täällä on pakkasta ja lunta, mutta kivaahan sekin on vaihteeksi ja pitää muistaa pukea paljon!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 10:01:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

rauli kirjoitti:
hyvät hörhökarpit, tarvitsen apuanne!!!!! :smt100

tilanne on nyt tämä. meidän on maksettava matkaliput suomeen 22.11. ja ne lippurahat on kiinni moottoripyörässä. se on siis myytävä. olemme ilmoitelleet monessa paikassa, mutta halukkaita ei ole ilmaantunut. siis tähän pyytäisin apua. voisitteko ihanat karppisiskot laittaa tänne sellasta energiaa ja toivomusta, että marssis se oikea ostaja esiin, ja pyörä menisi kaupaksi. olemme muuten aika lirissä, jos sitä ei saada myytyä. uskon kyllä, että se ostaja tulee, mutta apu ei olisi pahitteeksi.

ja minullekkin saisi laittaa energiapaukkuja tulemaan. tuntuu, että kaikki on omilla hartioilla ja taakkaa on liiaksi. alan nuutumaan. ja en saa nukuttua öisin. viikko on mennyt tosi huonoilla nukkumisilla.

vaan pätkis se menee hyvin. nyt tämä alkaa olla jo helppoa. ja lenkkeily kanssa. tänäkin aamuna kävin kahden tunnin lenkillä ja puolet matkasta pitkin rantaa, joka on tosi rankkaa, kun ranta vähän upottaa. oottakaa vaan, niin saatan laittaa muutaman ennenjälkeen kuvan tuossa joulukuulla. siis ennenväliaika-kuvan. en varmaan pääse velä tavoitteeseen joululomaan mennessä.

isot energiahalit kaikille!!!! :smt049

Laitan teidän asiallenne reikihoitoa ja sinulle myös.

Terveisin toinen hörhökarppi :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 10:13:47 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Lainaa:
Laitan teidän asiallenne reikihoitoa ja sinulle myös.

Kuva

T. kolmas hörhökarppi Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-02 15:33:46 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

kiitos rakkat hörhöt!!!

ihan tippa silmään tulee, kun luen vastauksianne. Kyllä te ootte ihania!!!!!

minäkin laitan meille kaikille valonenergiaa ja jaan sitä violettia valoa, joka on aurassani (en ole tutkituttanut, mutta kaikki indigon viitteet löytyy).

kyllä elämä meille hymyilee!!!!

T.peaceandlovekarppi :smt051 :smt049 :smt051

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 09:34:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eletään tämä päivä sillain kuin se meille annetaan, huomenna voi olla toisin. Näin neuvoi ihana anoppini aikoinaan.

Yritäpä saada pyörä pyörimään! Itse tulostin juuri lentolippuni Patong Beachille, jos olet "kulmilla" loppukuusta, tuon sulle partista lohdutukseksi!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 10:58:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joko on Rauli mopo myyty? Siellähän niitä kelejä on vuoden ympäriinsä, joten luulis ottajia riittävän. Meillä on mopo talviteloilla, tungettuna autotallin perälle, jotta toinen auto mahtuu talliin lämpimään. Nyt vaan odottelemme kevään saapumista Suomeen.

Kiva kun pääsette jouluksi Suomeen. Onhan täällä joulun vietti ihan toista kuin lämpimässä - oli täällä sitten lunta tai ei (toivottavasti on). Pimeänä vuodenaikana on ihan eri tunnelma kynttilöineen yms.

Nythän täällä on täys talvi, aamulla pakkasta 7 astetta, lunta maassa ja lisänä kauhea viima. Syksy on muisto vaan. Tänään on erittäin kaunis ja aurinkoinen päivä ja yritänkin tuosta ikkunasta imaista kaikki mahdolliset auringonsäteet, jotta saan siitä energiaa ja mahdollisen saapuvan taudin taltutettua.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 16:33:43 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

ei o vielä mopo myyty, mutta toivoa en menetä. ja patong piitsillekkin on pitkä matka. eikö se oo siellä phuketin kupeessa? phuket on muuten jääny tältä karpilta kokonaan käymättä, vaikka paljon olenkin tätä maata kiertänyt. on kuulemma mukavaa seutua.

joo, nyt alkaa uni hiipiä tähän akkaan. ja kello on vasta puol kymmenen. en o koko viikkoon nukkunu kuin ihmiset. jospa tänään. ja huomenna mennäänkin heti aamulla tapaamaan italialaista massimoa, sieltä tescoon ostoksille ja illalla loi kratong juhlaan laskemaan kynttiläveneitä mereen. kerron siitä sitten, kun olen siellä käynyt. bangkokissa ainakin oli upea tuo juhla. niin varmaan täälläkin.

on tosi kiva, kun ootte käyny kommentoimassa. yksin kun vaan höpisee ja höpisee, niin jutut alkaa olemaan aika sumeita, kuten tuolla yllä hyvin huomaa.

paastosta sen verran, että huomenna tulee viisi viikkoa täyteen, ja tämä on vain helpottunut koko ajan. ja karppia olen syönyt. tänään pätkäsin tuossa kahdentoista ja yhden välillä ja päivän ainoaksi ateriaksi semmonen wokissa tehty muna-kasvis-kinkku sekamelska ja kurkkuja lisäks. jääkaappi on nyt täysin tyhjä, ja huomenna saadaan ostaa lisää ruokaa.

mukavaa viikonloppua koko konkkaronkalle!!!!!! ja niillekkin, jotka eivät edes tiedä, että täällä toivottelen mukavaa viikonloppua.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-03 21:07:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, Patong on Phuketissa. Itse olen käynyt Phuketin Karon beachilla ja tykkäsin kovasti. Patong on enempi hulinamesta, sielläkin yhtenä iltana visiteerattiin.

Karonia ja Kataa voin lämpimästi suositella (ovat ihan vieretysten) sikäli kun haluaa hieman rauhallisempaa menoa - tuollakin iltaelämää löytyy ja kauppoja yms.yms.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-04 09:43:54 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Oikein mukavaa viikonloppua myös sinulle, Rauli!!!

Mulla vaan ei lähtenyt oikein hyvin viikonloppu käyntiin, kun paino on nousussa! ja laskua taas tietty odotin. Nyt tuntuu vaan seilaavan tällä viikolla eestaas ja millään en pääse uuteen alhaisempaan lukuun enkä edes siihen alhaisimpaan lukuun jossa se jo kerran kävi. On tää sellaista taistelua!

Sori kun tuun sulle valittaan mutta kun pännii :( . Enää ei ois montaa kiloa mutta ovat sit sitäkin sitkeämmässä :evil:

Joko mopo on myyty? Toivottavasti. Odottavan aika on pitkä! Sä varmaan odotat, että sais mopon myytyä, mä odotan maanantaita ja päätöstä työhön pääsystä tai sit ei.

Kirrimirri

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-05 06:23:47 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

viisi viikkoa tuli täyteen eilen!!!!

niin se aika vaan hurahtelee ohi, että ei itse oikein mukana tahdo kestää. en ois ikinä uskonu, että pätkistely vaan helpponee, kun aikaa kuluu. ja sopii tuo pitkä ruokavalio ainakin tälle sielun temppelille. tuntuu, että suolikin toimii paremmin, kun sinne ei olla koko ajan työntämässä jotakin apetta sulateltavaksi. minulla taitaa olla hidas tuo suolipuoli....

just, eli eilen siis tuli viis viikkoa täyteen. lenkkeilly oon koko viikon taas, paitsi la ja su, kun ovat relax-päiviä. ei siis tehdä töitä, eikä mitään, paitsi siivota voi vähän ja käydä vaikka kaupassa. minnekkään ei tarvia mennä, jos ei oo hittara päällä ja voi vaikka surffata netissä tai mietiskellä syntyjä syviä.

tiiättekö kannsa paastoilijat, oon ollu ihan mahottoman väsyny koko viikon. no, alkuviikosta en oikein saanu nukuttua kun tuo isännänkölteri on yöeläjä ja kattelee nettiä pitkälle aamuyöhön ja minun pitäs sillon nukkua. no, sitten sille vähän konahin ja siitä se tokeni ja laitto konee toisin päin ja poistui sängystä. sen jälkeen oon nukkunu kyllä, mutta väsymys vaan jatkuu. tänäkin aamuna heräsin ihan luonnollisesti joskus seittämän jälkeen. menin nukkumaan yhentoista kantturoissa ja nukuin hyvin. mutta silmät on kauheen väsyneet. väsyttää, silleen että nukuttaa, mutta unta ei kuitenkaan tule lisää. voi johtua monestakin asiasta, mutta rasittaa jo kohta, jos väsymys vaan jatkuu. ja nousen ylös aina luonnollisesti, en siis herätyskelloon tai muuhun,vaan herään, kun olen nukkunut tarpeeksi. pätkiksellä on kyllä unentarve vähän vähentynyt. mikä on vaan hyväksi.

syömiset on menny hyvin. karppiruokaa ja eilenkin grillattiin. ei o edes tehny mieli mitään muuta. edes viinivirtaan en ole koskenut. ei tee mieli. ja nyt täytyy mennä vääntämään päiväsalaattia, muuten en saa syötyä, ennen paaston alkua. ja illalla loi kratong-juhla.

iloista sunnuntaita kaikille!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-05 06:50:58 
Poissa
yökarppi
yökarppi

Tsemppiä Raulille sinne kauas!!
Sulla on ihana Avatar! Tuo valoa meille tänne kylmään pohjolaan (lunta tulee...)
T: Camilla :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 610 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00