27/10
pe syömäpäivä
Heips naapuri!
Juu, onneksi ei ole tollaista kärmestä. Huih!
Tänää on meikäläisellä syntymäpäivä! Avokki oli ollu niin kultainen ja oli ostanu mulle ryppyvoidetta syntymäpäivä lahjaksi

Onko teistä kukaan, mun päikyn lukija, käyttäny koskaan sellaista tuotemerkkiä kun
JURLIQUE? Kokemuksia siitä??
Eilinen meni syömisten suhteen ihan hyvin ja tietty muutenki. Talolla oltiin iltaan asti. Avokin homma oli levittää vesieristettä toinen kerros ja mulle jäi keittiön seinin tasoitus, hionta ja maalaus. Se oli kivaa hommaa. Ekan maalikerroksen jälkeen muistin, että vois jopa syödä jotain. Paastoa oli kulunut jo 25 tuntia. Piti oottaa, että maali kuivuu, niin söin siinä välissä. Makkaratikkuun mahtui sopivasti 3 juustonakkia, niin ne sitte paistoin takan hiiloksessa. Lisänä mulla oli 200g leipäjuustoa jonka söimme avokin kanssa puokkii. Lidlistä olin tullessa hakenu sen 6 plo:n pakkauksen sitruuna-vissyä.
Onneksi maali kuivui nopeesti, niin kerkesin maalata vielä toisenkin kerran. Väriksi valittiin maalarinvalkoinen. Tuli paljon parempi kun se vanha kusen keltainen väri. Avokki, (suht pikkutarkka) oli ihan tyytyväinen mun maalauksiin

Mun lemppavärit sisutuksessa on sininen, valkoinen ja kirsikka. Onneksi avokkikin tykkää samoista väreistä, niin eipähän ainakaan tule riitaa
Kotiin kun päästiin, niin söin vielä illalla 2 munan munakkaan pekoni-herkkusieni täytteellä.
Tänään olen juonu 3 kuppia kaffetta punamaidolla ja syöny yhden juustoleipäsen reiluilla päällisillä. Nyt lipittelen vissyä koneen ääressä istuskellessa.