Jaa, mullahan on jäänyt päiväkirja ihan unholaan. No, eipä tässä mitään uutta, hyvää ruokaa on syöty joka päivä, eilen sain jonkun keväthullutuksen ja järjestelin kotia uuteen uskoon. Nyt sataa taas lunta, mutta eiköhän se kevät sieltä kohta oikeasti tule. Huomenna ensimmäinen ajotunti!
Olen nyt tosiaan syönyt kaksi kertaa päivässä, ja se tuntuu sopivalta. Liikuntainnostus tuntuu vain kasvavan, tekisi niin mieli harrastaa kaikkea kivaa, valitettavasti vain täälläpäin en pääse suosikkilajejani (sähly ja kuntonyrkkeily) harrastamaan. Pitää siis yrittää keksiä jotain muuta, onhan täällä kaikkea jumppaa ja kuntosalia, missä voisi käydä..
Mietin tuossa toissayönä (heräsin valtavaan janoon enkä saanutkaan enää unta) kaikenlaisia asioita, muun muassa tavoitteitani tämän laihdutuksen ja karppauksen suhteen. Kilotavoite mulla edelleen on, mutta se on täysin sivuseikka; saavutan sen tai en, olen tyytyväinen kunhan pääsen muihin tavoitteisiini. Taustaksi voisin vähän kertoa, että olen silloin "nuoruudessani"

eli yläasteaikana harrastanut hevostelua, mulla oli oma hevonen omassa pihassa, ja sen lisäksi koira. Noihin aikoihin olin loistavassa kunnossa, kun ratsastin, tein tallityöt ja lenkkeilin joka päivä, koulunkäynnin ohella. Olen n. 170cm pitkä, rakenteeltani ihan sopusuhtainen, mutta missään nimessä kovin 'pientä' ja siroa minusta ei saa, ainakaan menemättä liiallisuuksiin. Niin, olen siis laittanut tavoitteekseni saavuttaa tuon vuosien takaisen kunnon, haluan urheilullisen ja naisellisen kropan, ilman ylimääräisiä löllyköitä.

Tähän tavoitteeseen ei mun mielestäni ole järkevää laittaa mitään tiettyä kilomäärää ehdoksi. Vaaka siis saa jäädä tauolle, joskus voisi käydä tarkistamassa mikä on tilanne, mutta pääasiassa seurailen muutoksia vaatteiden, peilin ja olon mukaan. Ja onhan niitä muutoksia jo tapahtunutkin, välillä olen ollut katsovinani, että reidet on ehkä vähän kaventuneet.
Taas tämmöistä sekavaa ajatusten virtaa, koittakaa kestää..