Taas on kohta paaston katko edessä. Edellisellä syömisjaksolla söin:
- kanasalaattia (kanasuikaleita, jääsalaattia, paprikaa, kurkkua, raejuustoa ja ruohosipulia + rasvaista kastiketta)
- pari näkkäriä + reilusti oivariinia ja savujuustoa
- mustikkarahkapiirakan (kyllä, koko piirakan

, se oli niin turkasen hyvää, että ois menny enemmänki, onneksi siinä oli vain n. 30 g hiilareita, niin ei harmita)
Hiilareita tuli n. 70 g, rasvaa reilut 220 g ja protskuja vajaa 140 g. Energiaa noissa on siis vähän vajaat 3000 kcal.
Nyt oon pari päivää ollu aivan tajuttoman väsyny, vaikka oon nukkunu ihan hyvin. Jouduin jopa eilen nukkuun päikkärit ekan kerran sen jälkeen, kun kesän lopulla taas alotin karppauksen. Mietin tuossa, että siihen voi olla useita syitä... Se, että alotin uudessa paikassa on jo itessään henkisesti ressaavaa, mutta lisäksi liikun myös enemmän päivällä (oon tottunu istuun koneen ääressä koko päivän). Huomasin tänään, että juon nyt vähemmän ku ennen, nyt oon juonu reilut kaks litraa päivässä, kun oon tottunu juomaan nelisen litraa normaalisti. Lihakset "tikkaa" --> magnesiumin puutos ja lisäksi vielä menkat alko tänään. Syitä on siis monia, mutta ekaks varmaan otan huomenna vesipullon mukaan ja marssin töitten jälkeen ostaan magnesiumtabuja. Toivotaan, että väsymys lakkaa...
Tämmöstä siis tänään. Hauskaa päivän jatkoa kaikille!
p.s. tuo kielenheiluttaja on Jemin oma jäniskevennys