Kiitokset kommenteista, kamut!!!
Vähän kyllä meinasin hyytyä tuosta tuijakoon tarkennuksesta, että jo tänä jouluna....
Niinpä. Ja meinasi autokin hyytyä paluumatkalla, nykihän se toki jo mennessäkin, muttei se silloin niin haitannut kun tiesi että kyllä se perille kuitennii vie. Ja jos ei vie, niin joku tulee kuitenkiin hakemaan.
Takasin tullessa oli lumimyräkkää, ja jokin osa siellä liinukkani moottoritilassa ei siitä tykkää. Eli nyki, pätki, ja Pukaron jälkeen pääsin juur ja juur lumiauran alta pois bussipysäkille, nasta laudassa ja auto kulki sillai 20 mittarissa. Siihen se sitten tyssäs. Ja puolet kotimatkasta vielä jäljellä. Pyrytti ja tuuli. Pimeekin rupes tulemaan.
Kyllä kuulkaa uskoa koeteltiin

Vähän taisin kiukutakin Mikaelille ja suojelusenkeleille, että "kamoon, minähän pyysin apua, ja tässä sitä ollaan!" En ihan heti kuullut vastausta tai siis, se oli kai jo tullutkin, mutten ollut sitä huomioinut. Pakko oli sitten ruveta miettimään, että kellekkä soittaa jne. No, onneksi oli kännykkä (Kiitos!!!) ja onneksi löytyi joku vastaamaan soittooni (Kiitos!!!). Pienellä lämmittelyllä auto taas suostui toimimaan ja pääsin kotiin, aina välillä pysähtyen tyhjäkäyttämään autoa, että kosteus häviäisi moottoritilasta.
Siinä sitten ajellessani kotiin päin ajattelin, että kyllähän minä sain sitä pyytämääni suojelusta. Minuahan konkreettisesti opetettiin pyytämään apua myös ihan tässä maailmassa olevilta ihmisiltä. Ja luottamaan siihen, että kaikki järjestyy - kuten aina. En tiedä onko muilla samaa vikaa, mutta minulle avun pyytäminen on aina ollut vaikeaa. Ihan kuin pitäisi aivan yksin täällä pärjätä. Jos joku pyytää minulta, minähän autan ihan mielelläni. Vaan kun pitäis toisilta pyytää...
Tänään on syöty puoli kiloa jäävuorisalaattia ja kohta tuhoan ainakin yhden broiskunfileen majon ja voin kera.
Maailmankaikkeus päätti auttaa minua koneeni kovalevyn siivouksessa, joten viikonlopun aikana ovat kaikki kauan keräämäni ihanat suosikkini hävinneet taivaan tuuliin koneeltani. Nyt tämä teksti tulee siis ihan vakiohympin.
"Lumihiutaleita hiljalleen, sataa maahan lumivalkoiseen...."
Kaikkea kaunista elämäänne!