Hei vaan!
Olen 53 vuotias muorin mörkö savonmualta.Karpannut olen reilut kaksi vuotta. Enimmäkseen olen palloillut tuolla pallokalojen puolella, mutta nyt tunsin tarvetta avata päikyn täällä pätkäpaasto-osiossa. Pätkäpaastoilin viime talvena tammikuun alusta tuonne toukokuulle saakka. Sitten tuli kesä , noh , kesä kuitenkin, ja lopetin pätkistelyn.
Minun tyylini on se, että syön vain kaksi ateriaa/vrk, aamiaisen ja lounaan ja siinä kaikki. Ei mitään välipaloja eikä napostelua. Vettä, kahvia ja vissyä tietenkin menee n. 3 litraa päivässä. Sain pätkistelyllä pudotettua painoa n. 5,5 kg, mutta kesän aikana ne tulivat takaisin kun olin huolimaton syömisten suhteen - lomalla siis
Nyt sitten olen pikku hiljaa aloitellut uudestaan. Muutama viikko on mennyt ihan nappiin, lomaviikko elokuussa ja sairastelu viime viikolla sotkivat kuvioita, mutta nyt on sitten tosi kysymyksessä.
Paino näyttää hissukseen lähtevän laskuun. Hiukan on iltaisin pientä nälän tuntua, mutta ei sietämätöntä.
Liikuntaa harrastan sen verran, että pyrin käymään kuntosalilla pari kertaa viikossa ja satunnaisesti sauvakävelyllä.
Aloitin myöskin tipattoman syyskuun. Jo on ihme jos ei näillä konsteilla paino ala tippua.
Vielä tuosta, että miksi valitsin nimenomaan tällaisen paaston

Valitsin siksi, että iltasyöpöttely on ollut aina minun paheeni ja sen saan nyt pidettyä kurissa tällä systeemillä.
Tämmöisiä turinoita. Minua saa käydä jututtamassa, olen melko sosiaalinen luonteeltani ja kommentit ja neuvot otan kiitollisena vastaan!
Tsemppiä kaikille