karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-02 06:50:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Minäkin soturiksi
ViestiLähetetty: 2007-11-22 07:27:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tämä juttu kolahti myös meikäläiseen siinä määrin, että päätin kokeilla, onnistuuko. Kokemusta takana yksi vuorokausi ja hienosi meni. Olen tähän asti pitkään toteuttanut apsoluuttisesti kolmen aterian rytmiä, joka on kyllä ollut helppoa sikäli, ettei nälkää ole ollut välillä, mutta vaikka keikunkin normaalipainon ylärajoilla, haluaisin vielä vähän keventyä ja niinpä tämä warriointi tuntui kokeilemisen arvoiselta, miltei jännittävältä. Eilisen päivän syömiset:
Aamulla kivennäisvettä alle, 2 isoa mukia kahvia kermalla ynnä reilu rkl kookosöljyä.
Iltapäivällä teetä kookosöljyllä ja muutama saksanpähkinä.
Klo 15 - 16 aikaan oli aika nälkä, mutta sinnittelin ajatuksella, että 3 tunnin päästä saa ruokaa :? . Työaikani on klo 17:ään ja työmatkakin on n. 40 km, joten ruoka saa kyllä luvan olla melko valmiina kotiin tultaessa, kunhan vaan lämmitän. Sitten "juhlat" voivatkin alkaa.
Juhlat onkin sitten joka ilta, jos vaan jaksaa jatkaa. Ihanaa, kun voi oikein herkutella kaiken iltaa. Siis illalla porsaanpaistia, kukkismuusia, kaalisalaattia, porkkanaa, iso omena, pari viikunaa, hieman pros.suklaata.
Huh!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-23 09:55:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ei tästä päiväpaastosta mitään tullukkaan. Kaksi päivää se kesti ja tänään hain jo savukalasalaattiannoksen varmuuden vuoksi työpäivän ajaksi. Tämä minun työnikin on sellaista päivystysluontoista, että on liian paljon aikaa miettiä, onko mulla nälkä, vaiko ei? Aamiaista en syönyt kotona. Siitä tavasta tuntuu helpommin pääsevän eroon, niinettä kokeilen nyt 2 ateriaa päivässä. Vaaka kyllä näytti nätisti :D , mutta siitä huolimatta en jaksa kiusata itseäni ihan niin rajusti. Katsotaan, sano.....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-23 11:26:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllähän se tosi on että muutama päivä ainakin menee että kroppa tottuu uuteen syöntirytmiin. Eka viikolla otin nälkään lounasaikaan lihalientä, oli muka vähän ruokaisempaa, mutta nyt pärjään hyvin teellä, kermalla (mahd manteleilla) ja kookosöljyllä iltaan asti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-28 09:58:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Oli lyhyt pinna! Nyt olen palannut entiseen kolmen aterian rytmiin ja tuntuu hyvältä. Ei tarvi ajatella koko ajan ruokaa. Tuosta veden kittaamisesta koetan luopua niin, että noudatan elsin ohjetta avaamalla suun kolmesti päivässä myös vedelle. Se siitä warrioinnista.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-28 12:10:09 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Ei se soturointi välttämättä kaikille sovi. Minäkin lopetin kolmannella viikolla kun ruoka oli mielessä liian paljon ja sentit sen kun kasvoi. Siirryin kans kolmeen ruokailuun ja oon juonut vain ruokailujen yhteydessä.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00