no niin, teenpä ihan vähän jonkin näköstä koostetta, kun en o vielä tehny.
lauantaina aloitin puolivahingossa tai siis ihan täysvahingossa
sunnuntaina olin jo ollu 24 h paastolla, nyt puolivahingossa
su ilta ja ma aamu (hei sehän on tänään) söin. en hirsti, mutta kuitenkin.
maanantai on siis nyt illanvilakka ja kolmesta asti oon paastonnu. jatkuu huomiseen kolmeen saakka.
on sitten maanantaiks ollu taas tilanteet päällä. mitehnköhän joka maanantaina on joku show päällä? on taas ollu lähellä, etten o kirvestä kaivoon heittäny ja palannu teneriffalle asumaan. I HATE MONDAYS!!!!!! kissana kommentoin.....
paasto on kuitenkin sujunut ihan niinkuin se vaan voi sujua, eli ihan intona ja kehräten menemään. piäkipua on vähän havaittavissa ja semmosta huiputusta tuolla latvassa, kun on ollu pitkän tovin teen tai veden varassa. mutta mahaa sentään voi huijata, ja siellä ei tunnu mitkään nälät tai muutkaan kotkotukset, kun vaan juo koko ajan jotakin.
kertakaikkiaan oon elementissäni, kohan nuo työtilanteet vaan jollakin tavalla ratkeisi parempaan suuntaan. alkaa olla lähellä, että ei kerjuulle joudu....
ite halusin siis tilanteita elämään, kun oli muka puuduttavaa ja tylsää. ei ole enää!!!!! tilanteet on päällä ja eikun etiäpäin, vaikka läpi tsunamien....
rauli siis jatkaa. ja voi hyvin (ja paksustikin, tosin ei pitkääään.....). kaikille jotka eksytte näitä miun jonninjoutavuuksia lukemaan, niin muistakaa nauttia joka hetkestä elämässä. ja vaikka se tuntuukin monesti vaikealta ja ylipääsemättömältä ja vaikka miltä, niin se paistaa tuo mollukka lopulta risukasaan ja jopa sen taakse. (itteäni vissiin tsemppailen etupäässä