No täytyyhän tätäkin kokeilla...te kun olette NIIN hehkuttaneet fiiliksiä!
Ei vaan syöminen on jotenkin kyllästyttänyt ;
aamuiset partaäijät ( en siis tarkoita rakasta aviomiestäni ) pellavarouheella, duunissa Rantaison pannaripala tai kaksi leipänä ja illalla ruoka. Ja paino sen kun taas noussut muutaman kilon...
ja kun muutenkin on karppailtu reilut pari vuotta, josta junnattu samoissa yli vuosi...
Taustoista vieraammille sen verran että olen 51 v, 160 cm ja aina ollut ylipainoinen(paitsi syntyessäni n. 1 kg)...aloittaessani karppauksen yli 100 kg, välillä olen päässyt 85 kg sitten taas nousee vaikka mitä tekisi...
Pari kertaa olen aiemmin laihduttanut lähes normaaliksi - mutta ei ole pysynyt...
Kuten tuolla pohdiskelin, minun rytmiini sopisi paremmin tuo kerran päivässä, jota olen nyt soveltanut kolme päivää.
Maanantaina aloitin kermakahvilla, duunissa vichyä je teetä ja 17,30-19 välillä suht normaali karppiateria, ei kauheaa herkuttelua tai ähkyä.
Pienintäkään vaikeutta ei ole ollut ???
Mutta minua mietityttää että jos jatkan näin, menen luultavasti huipputehokkaasti säästöliekille...joten siinä tuo pätkäily voisi auttaa kun tulee vaihtelua kalorimäärään ja aikatauluun ?
Toinen mikä hieman pelottaa on nuo kesäiset divertikkelivaivat...sen jälkeen olen joka päivä syönyt pellavarouhetta ja tuota ruisleeseestä tehtyä pannaria...minulle oli yllätys, miten vähän kuitenkaan tulee kuituja vaikka kasviksia on ollut isot kasat lautasella...
Nyt en tähän kerran-päivässä malliin saa oikein noita lisiä sopimaan...
En jaksa kirjata tänne sen enmpää syömisiä enkä joka päivä muutakaan - aika menee teidän juttujen lukemiseen...
kunhan kokeilen - luultavasti vähän vaihdellen tuota 24/24 + kerran päivässä...