Vajaat pari viikkoa on nyt takana.
Olen todennut että virallisen pätkiksen noudattaminen on minulle vaikeata - syömispäivien pito nimenomaan.
Eli olen syönyt vain kerran päivässä , iltaisin. Hyvää monipuolista matala hh ruokaa, riittävästi ja nautiskellen. Ennen pätkistä minulla saattoi useinkin olla lähes samanlaiset ruokailut.
Olotila on ollut hyvä ja esim. viime viikonlopun hirvijahdissa hämmästelin kuntoani. Jännitti etukäteen että kuinka selviän noinkin kovista päivistä. Aika rankkoja päiviä olivat ja sokerit illalla silti normaalit. Ja olo, jaksoin oikein mainiosti. Poikkeuksellisen hyvin peräti, syynä on osittain myös tupakoinnin lopetus pari kuukautta sitten.
Induktiolla kun olen ollut muutenkin niin ei tässä sen kummempaa tunnu olevan, vähän olen juonut kahvia toisinaan, tänäänkin jopa kermalla aamusta. Ei ehkä tarpeen, tiedä sitten pilaako se paastoa..? Salaattia tein äsken ja maistoin sitä lusikallsen... en minä tuollaisista oikein osaa nipottaa. Pitäisikö?
Paino näytti alussa nousevan mutta taisi olla totuttelua. Näissä viimeisissä vatsan kiloissa voi mennä piiitkään, en ota ressiä kun bmi on alle 23 jo.
Tänään menee hirvipihvi, kermaista sienikastiketta, vihannesmuusia ja munasalaattia. Luultavasti myös punaviiniä pari lasillista. Ja oliiveja voi mennä että saan rasvaa, pähkinöitä, Aurajuustoa... on oikein mukavaa väsätä kokonaisvaltainen juhlapäivällinen joka ilta.
Tuntuu hyvältä jutulta toistaiseksi. Mahdollinen ylläpitodieetti olis tästä tehtävissä parilla ruislepäpalalla, luulen ma.