Lauantai 1. maaliskuuta 2008Aamiainen klo 04:00Savumuikkuja, oliiviöljyä, lantturaastetta ja hapankaalia.
Jälkkäriksi kookoskermaa ja kaakaojauhetta.
Lounas klo 11:00Broilerin fileesuikaleita, kesäkurpitsaa ja munakoisoa kookosöljyssä paistettuna.
Kukkakaalia, tomaattia, keltaista paprikaa ja kurkkua.
Jälkkäriksi kookoskermaa ja kaakaojauhetta.
Lisäksi vettä, kahvia ja teetä.
Laskinpa muuten huvikseni tänään hiilarit: 44 g. Rehuja tuli syötyä vaatimattomat 1,2 kg

ja ihQ-tärkeää-pakollista
kuitua <3 jota-on-mahdoton-saada-muualta-kuin-täysjyväviljasta tuli 26 g. Proden määrä oli positiivinen yllätys, 67 g, sillä olen pelännyt sen jäävän liian alas. Muikkuja oli aamupalalla 110 g ja broilerin fileesuikaleita lounaalla 100 g, joten ilmeisesti tällaiset määrät onneksi riittävät
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Sunnuntai 2. maaliskuuta 2008Aamiainen klo 06:00Purkki tonnikalaa öljyssä, hapankaalia ja oliiviöljyssä uivaa lanttu-porkkanaraastetta.
Jälkkäriksi Fazer Ögonia, kookoskermaa ja kaksi palaa tummaa suklaata.
Lounas klo 14:00Pari rkl katkarapuja ja jääsalaattia
Ihana aamupala

Öljytonnikalan öljyn laadusta olen tietoinen, mutta onhan sitä joitakin paheita pakko olla

...vaikka olisihan tuo purkkitonnikala tietysti jo riittävä pahe, mutta täytyyhän niitä riskejä uskaltaa ottaa elämässä vähän reilumminkin

Lisäksi kaffeeta, teetä ja vettä. Toista kunnollista ruokailua ei tänään tule, sillä loppupäivä ja lounasaika menevät hiilarihuuruisilla syntymäpäivillä, mutta söinkin siksi tuhdimman aamupalan. No, toki ehtisin syödä lounasta vaikkapa nyt, mutta ajattelin tämän olevan sopiva hetki pienimuotoiselle ihmiskokeelle ja testata, pitääkö tuollainen aamupala nälkää iltaan asti. Jotain synttäreillä tosin tulee varmasti pistettyä suuhun, sillä tiedän pöydässä olevan allergiaruokien lisäksi tuorekurkkua.

Siispä kurkkua ja kaffetta tiedossa loppupäivänä.
(Olen syvästi pahoillani siitä, että hymiöidenkäyttö riistäytyy käsistä... Käytän niitä aina liikaa ollessani hyvällä tuulella, ja ongelma on siinä, että olen hyvällä tuulella lähes aina nykyään

)
EDIT: Jaah, enpä sitten syönytkään sitä kurkkua. Kahvia kyllä ja vähän katkiksia ja salaattia, päivitin ne tuohon vielä. Käytännössä päivä meni kuitenkin pelkän aamupalan voimin - ja hyvin menikin

Ties vaikka siirtyisin joskus yhden aterian systeemiin...
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Kuukuselle ja Dumpolle suuret kiitokset vierailusta ja tervetuloa uudelleen
Dumpo: Kookoskerma on kyllä mahtavaa.

Rakastuin kertaheitolla, sitä on saatava pian lisää. (Purkki ehti jo loppua, kun asuinkumppanikin tykästyi siihen - täytyy ostaa seuraavalla kauppareissulla vähintään kaksi purkkia

) Ja höpsis, totta kai voit herkutella kookoskermakaakaolla vaikka heti! Kyllä ne vararavinnot ehtivät lähteä aikanaan - ja kookoskerma ja sokeroimaton kaakaojauhehan ovat erinomaisen karppia
Kuukunen: Voi, kohtalotoveri

Ainakaan minulla tuo itsesuggestio ei oikein toiminut toivotulla tavalla, sillä YLLÄTTÄEN olen edelleenkin allerginen kaakaolle

Tällä hetkellä oireita tosin tulee suunnilleen kaikesta muusta kuin kookoksesta, kananmunista, lihasta ja kalasta, joten kaakaon vältteleminen ei jaksa paljon kiinnostaa - syön sitä siis hyvillä mielin

Toivotaan, että meidän molempien allergiat jonain kauniina päivänä katoavat!