Meillä on nyt miehen kanssa takana viisi päivää eräänlaista warrioria: aamulla latte (mulla maitoa pari desiä, miehellä vähän enemmän) ja illalla klo 18-21 runsas illallinen. Melko kivuttomasti nuo viisi päivää menivät, vaikka välillä taisi iltatankkaus jäädä vajaaksi kun päivällä heikotti ja ihan rehellinen nälkäkin vaivasi useampaan kertaan. Mies oli eilen niin nälkäinen, että osti paistinpannun ja sähköllä toimivan veitsenteroittimen
Ajattelimme ottaa viikonloppuna rennommin ja lisätä ohjelmaan aamumunakkaan. Kirjoitan tätä kylläisellä vatsalla ja kysymys kuuluukin: sekoittaako tämä rennompi viikonloppu pahasti tätä systeemiä vai toimiiko tämä jonkinlaisena lepuutus- ja tasausvaiheena? Warriorilla paino lähti kivasti laskuun enkä tietenkään toivoisi, että pari munakasta nostaa sen painon takaisin ylös. Onko muilla kokemusta warriorin pätkimisestä?
Liikunnalle en ole löytänyt oikein sopivaa saumaa. Yhtenä päivänä intouduin kuntoilemaan ennen iltaruokaa, mutta touhu oli hieman väkinäistä enkä jaksanut ollenkaan samaan tahtiin kuin normaalikarppauksella. Mies on kulkenut fillarilla töihin (11 km suuntaansa) ja kertoi myös, ettei matka ole sujunut normaaliin tahtiin. Missä välissä muut warriorin harrastajat kuntoilevat? Heräättekö aamulla viideltä, että ehditte vetäistä aamuaerobisen ennen töihinmenoa vai mikä on salaisuutenne? Itse toivon näiltä viikonloppumunakkailta puhtia kuntoiluun.
Jos joku osaa sanoa, onko väliä syökö klo 18-21 tai 17-19 niin tämäkin kiinnostaisi tietää. Mattsonin tutkimuksessa muistaakseni syötiin klo 16-19. Pitäisikö tuo syömisjakso jotenkin suhtauttaa nukkumaanmenoaikaan? Itse menen nukkumaan klo 22.30 aikoihin ja herään klo 6.
Joku sanoi ihanasti, että yrittää säätää paastoa elämään sopivaksi eikä päin vastoin. Ehkä tätäkin täytyisi harkita vakavasti ja miettiä syömisjakson siirtämistä niin että sen jälkeen jaksaisi illalla vielä kuntoilla. (Crosstrainer ja soutulaite kotona, näillä kiloilla en lähde saleille hyllymään

)