Siirryinpä tänne tuolta juhlivan soturi elsin warriorhehkutteluista.
Ja tää taitaa olla mun juttu!
Vuoden alussa on alotettu karppaus ja tyyliä on etsitty ja varmaan etsittävää riittää edelleen. Karppausta on auttanut se, etten ole mitenkään sokeririippuvainen, suolasta mielummin oon suuhuni laittanut. Pasta ja riisi ei ole mitenkään kauheesti kuulunut entiseenkään elämään, peruna maistui kyl. Ruisleipä on ollut se ongelma, sitä kun tuppasi menemään aikalailla, oikeeta ruokaa vähemmän. No, eipä ole sekään enää häiritsemässä...no okei...joskus...
Puolisen vuotta sitten aloitin aamun kerma-kookosöljykahvilla ja manteleilla, kun huomasin, ettei mulla oo aamulla nälkä. Lounaan olen sitten syönyt ip joskus kahden paikkeilla, vaikka ois pitempäänkin jaksanut olla ilman. Illalla on maistunu silti turhan hyvin...
Oon huomannut, että paino putoo vaan n. 1000 kcal syömisillä (ikä + kilpparin vajaatoiminta + liikkumattomuus tietty vaikuttaa). Teen himassa duunia ja saatan olla useammankin päivän niin etten pistä nokkaani ulos

. Askeleita ei kovin montaa tuu päivän mittaan, joten liikunta jää lähinnä pilateksen varaan 2t/vk (ja sekin jää kohta tauolle). Kantiuntoainesta siis...
Eilen testasin ekan kerran warriorstyleä:
-
Aamulla normi kaffe ja mantelit + reilu puoli litraa vettä (koko päivän kyllä vesilasi työpöydän vieressä, mut jarruttelin sen kanssa)
-
Kahden aikaan keitin muutaman kupillisen yrttiteetä, johon hujautin lusikallisen kookosöljyä ja söin muutaman parapähkinän ja pari kuivattua aprikoosia
-
Vasta seitsemältä vetäsin lautasellisen salaattia/tomaattia/kurkkua/paprikaa/punasipulia/kermamajoneesikastikkeella. Ei kyllä ollut näläntunnetta vielä sillonkaan.
-
Pikku tauon jälkeen sitten höyrytettyä parsaa voilla, kaaliraastetta ja grillattua broileria + ecuadoria pala
-
Ja taas tauko, sitten partaäijää vattujen ja mustikoiden kera
Tähän syömiseen meni vajaa kaksi tuntia, pitäs varmaan vähän hillitä vauhtia. Noin tunti syömisen jälkeen masu oli edelleen täynnä eikä tehny mielikään mitään, vissyä vaan hiljakseen lipittelin..
Kaloreita tuli kalorilaskurin mukaan vähän yli 1600, 53 g protskuja/42 g hiilareita/139 g rasvaa. Saapi nähä miten tää vaikuttaa, mutta tästä iltasyömisestä voi hyvinkin pudottaa kaloreita, kunhan tottuu tyyliin ja oppii vähän pitkittää syömisiään

...
Tuo oli siis eilen.
En taida uskaltautua vaa'alle ollenkaan - aamulla oli vielä niin tuhti olo eilisillan syöminkien jälkeen!
Mutta onnistui hyvin tämänkin päivän panttaus, vaikkakin olin koko päivän liikenteessä. Kävin päivällä mutsille kaupassa ja siellä tuli hiukka hinku saada suuhunsa jotain, mutta kun tulin pois, se meni äkkiä ohi. Vähän vissyä ja pari mantelia lohduks masulle, manteleita (ja prossasuklaata) kun on aina laukussa. Ostinpa Etolasta pikkuisen purkin, johon laitoin kookosöljyä, laukkuun sekin meni hätätilanteita varten.
Tänä iltana oon syönyt fiksummin, siis hitaammin. Ei oo yhtään nälkä, mutta ehkä jotain vielä pistelen poskeeni. Just otin uunista peura-pekoni-metukka-feta-murekkeen (no jopas oli!), joudun sitä varmaan maistelemaan vähäsen. Kaloreita on mennyt suusta alas nyt n. 1500 ja vinkkuna menee vielä jonkun verran lisää

...
Vähän kyl jännittää tää viikonloppu. No, huomenna joudun tekee töitä, joten aika normi päivä kuitenkin. Ja opiskeluahan tää on...

••••••••••••••••••••••••••••
Näen porkkanan tunnelin päässä...

52 v. • 163 cm • 68 kg • kilpparin vajaatoiminta