Ainakin miä oon juonu paljonkin teetä paastopätkinä. Mutta siis ihan pelkkää teetä, ei mitään maitoa tai sokeria joukossa. Mut tääkin riippuu ihan siitä mikä kullekin sopii. Kokeilemalla löytää.
Tosta syömisestä. Tapoja taitaa olla melkein yhtä paljon kuin syöjiä. Minä syön 24 tunnin aikana 3-4 ateriaa ja sitten seuraavan 24 h paastoan. Mulla tuo paasto-syömisvaihto tapahtuu n. klo 14. Tosin luennot hieman vaikuttavat siihen miten syöminen rytmittyy. Joskus aloitan paaston jo klo 12 ja lopetan seuraavana päivänä klo 14 ja sitten toisinaan taas lyhennän paastoa. Miten se nyt päivän aikatauluihin sopii.
Toinen suosittu tapa täällä vaikuttaisi olevan sellainen, että paastotaan esim. 20 h ja sitten syödään 4 h. Itse en ole kokeillut, eikä minun elämäntyyliin ja mieltymyksiin varmaankaan sovellu. Minä kun haluan nauttia joskus kunnon aamiaistakin
Tärkeitä on kuitenkin sisäistää ajatus, että paasto-syönti-pätkä ei katkea puolilta öin vaan se voi katketa koska tahansa, mikä itselle sopii. Käytännössä, jos paastoaa kalenterin mukaan paastosta tulee huomattavasti syöntipätkää pidempi. (Nukkuessaan voi paastota, muttei syödä).
Toivottavasti selvensi edes jotain.