Vihdoinkin löysin jotain joka tuntuu luonnolliselta ja helpolta: warrior.
Pidin painonseurannassa kirjaa syömisistä ja liikkumisista, valitin jo siellä aamulla syömisen vaikeudesta. Yhtäkkiä huomasin onnekseni soturoinin, ja huomasin ettei halussani syödä kerran vrk ole mitään outoa. Lapsenakaan en halunnut syödä aamulla tai päivällä, illat kyllä ahmin ja olin pyöreä lapsi...
Tavoitteena on siis nyt syödä karppiruokaa kerran vrk illalla treenien jälkeen, päivällä en laita suuhuni mitään, ainoastaan lattea. Muut ruuat pienissäkin määrin aiheuttavat nälkää. Tämä tulee olemaan ruoka ja liikuntapäiväkirja kun en jaksa niitä erikseenkään pitää.
Nyt olen siis tietoisesti syönyt näin kaksi päivää ja toisena vedin hillittömän määrän makeaa, tämä on ikäänkuin uusi alku. Saa nähdä miten käy kun treenaan viikottain 10h ja oheisharjoittelua päälle, urheilijanhan pitäisi syödä hiilareita ja säännöllisesti. Minä en tee kumpaakaan, tai syön säännöllisesti, aina 24h välein
En ole aivan noobi tässä, vuoden 2006 syksyllä söin myös kerran vuorokaudessa, tosin se ei ollut karppia. Laihduin 10kg, terveydenhoitaja painosti säännölliseen ateriarytmiin, ja vaikkei energiaa tullut enempää paino nousi 10kg

Siitä lähtien olen yrittänyt syödä säännöllisesti suurta kuvotusta tuntien ja yleensä skippasin ainakin aamiaisen.
Tavotteista: Pituus 170cm ja paino 75kg, painoa pitäisi saada alaspäin ainakin se 10kg jos haluan joskus kisoihin. Lihasmassaa olisi kiva saada lisää, mutta en pysty panostamaan salitreeniin joten se jää kesäksi. Nopeutta ja kestävyyttä pitäisi hakea nyt keväällä. Ruuan energiamäärän yritän pitää välillä 1000-1500kcal, siihen se varmaan asettuu luonnostaankin.
Kommentit ja ehdotukset otetaan mielellään vastaan, toistaiseksi en ole karppaamalla (aloitettu joulun jälkeen) laihtunut

Kilpirauhaskokeet odottavat...
P.S Osaako joku suositella kirjaa warriorista, suomeksi tai englanniksi. Vielä jos sellaisen saisi kirjastosta.