karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-23 12:50:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-02-15 13:39:25 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Jaahas, täytyyhän tätäkin kokeilla :) . Karppausta takana noin puoli vuotta, mutta nyt kun ei tuloksia oikein synny niin kokeilenpa warrioria. Paino pysyy sitkeästi samoissa lukemissa ja sitten mä aina alan repsuilemaan kun ei paino putoa. Nyt olen kyllä pysynyt aika hyvin ruodussa, mutta elopainoa on ihan liikaa!

Iltasyöminen on ollut aina kivaa, mulla on paha tapa syödä telkkarin ääressä :roll: . Mutta nythän sitä saa tehdä luvan kanssa.

Tänään on siis eka päivä. Aamu alkoi klo 6.30 muumimukillisella kermakahvia ja otin myös teelusikallisen kookosöljyä.

Klo 13 toinen mukillinen kermakahvia, laitoin myös voita. Aika erikoisen makuista! Jälkkäriksi iso ruokalusikallinen kookosöljyä.
Mies pyörittelee päätään ja pitää mua ihan hulluna :lol:

Illalla aion tehdä ainakin karppipizzaa. Onko sillä väliä mihin aikaan illalla aloittaa syömisen?

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-02-15 17:45:28 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

neilikka kirjoitti:

Illalla aion tehdä ainakin karppipizzaa. Onko sillä väliä mihin aikaan illalla aloittaa syömisen?

Ei ole. Tosin mitä pidempi paastopätkä on, sitä tehokkaampi varastojen käyttökin. Ainakin teoriassa.

Toiset syö viidestä kymmeneen... toiset taas kymmenestä yhteentoista.

Itse olen pitänyt aika vapaata rytmiä eli fiiliksen mukaan - useimmiten kuitenkin vasta kahdeksan maissa. Mutta esim. tänään testailin avocadojuttuja ja söin jo tunti sitten ekan kerran.

Ja lihapata on porissut jo nelisen tuntia eli kyllä illallakin tulee syötyä.

Minkälaiset hiilarit Sinulla on?

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-15 18:04:22 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Äsken söin siis ekan kerran tänään. Aloitin viiden jälkeen ja hitaasti nautiskellen olen syönyt. Täysi olo tuli tosin hyvin äkkiä.
Karppipizza jäi kyllä tekemättä, kun en viitsinyt pohjaa tehdä. Laitoin vain leivinpaperille metukkaa, juustoa ja kebablihaa ja paistoin ne uunissa. Rasvaa ainakin oli paljon. Alkupalaksi söin kiinankaalia ja majoneesia. Jälkkäriksi meni paahdettuja ja suolattuja manteleita noin 50 g.

Hiilarit pyrin pitämään mahdollisimman alhaalla. Normaalisti hiilarit on olleet noin 20-40 g. Eiköhän ne nytkin aika alhaisiksi jää.

[/url]

neilikan kampanjasivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-15 18:20:26 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

Kuulostaa oikein hyvältä! :D

Warrior ei välttämättä ole nopein tapa laihtua - mutta mikäs kiire tässä on? Tähän rytmiin kun tottuu ja syö tarpeeksi niin monet normipainoisetkin kiinteytyvät ja voivat hyvin. Paino ei välttämättä putoa hirveästi mutta kiinteytymistä tapahtuu.

Kaloreita ei kannata ainakaan alussa alkaa rajoittamaan, toki sitten voi hienosäätää myöhemmin kun rytmiin on tottunut. Jos siltä tuntuu.

Oliko Sulla paljonkin ylipainoa? Minulla lähti kymmenen kiloa tosta vaan vuoden alusta näillä ohjeilla, aivan simona kaloreita eikä ollenkaan liikuntaa. Ja siinä se mun ylipaino melkein olikin.

Aion pitää ravinnon saannin turvattuna tästä eteenpäinkin. Lihakset alkaa jopa näkyä pikkuhiljaa, ei niistä pidä laihduttaa.

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-15 18:57:38 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Mulla on ylipainoa ihan reilusti, yli 20 kg haluaisin pudottaa. Eihän tässä sinänsä mikään kiire ole, mutta olisihan se kiva jos ennen kesää saisi jotain pois.

[/url]

neilikan kampanjasivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-16 15:20:32 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Tänä aamuna heräsin jostain ihmeen syystä jo puoli viideltä, enkä saanut enää unta :shock: . Kuuden aikaan join muumimukillisen kahvia kuohukerman kera.
Seuraavan kerran join kahvia yhdentoista aikaan ja otin myös ruokalusikallisen kookosöljyä.
Kahden aikaan olo oli nälkäinen. Otin ruokalusikallisen kookosöljyä ja 6 mantelia. Eilen ei päivällä tullut varsinaisesti nälkää, mutta tänään jostain syystä on. Paleleekin koko ajan.
Syömisen aloitin puoli kuuden aikoihin. Eilisen metukka-kebab-juustopaistoksen loput. Iso annos salaattia meni myös, tein sen jo iltapäivällä valmiiksi että varmasti tulee syötyä kasviksia. Pieni pala luomuleipäjuustoa. Pari palaa savujuustoa, jota mun vanhemmat toi Tallinnasta tuliaisiksi ja oli muuten tosi hyvää :) . Täytyypä vihjata niille, että saa tuoda toistekin.
Saunan jälkeen taas kaksi sokeritonta siideriä. Paahdettuja ja suolattuja manteleita ja cashewpähkinöitä kourallinen.

[/url]

neilikan kampanjasivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-16 15:23:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Pakko kysyä että oletko juonut riittävästi? Mulla viikonloppu sotkee aina juomisetkin kun töissä menee rutiininomaisesti vettä päivänmittaan, viikonloppuna en vaan muista ellei todella ole jano.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-16 15:42:02 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

^^En ole muistanut juoda tänään riittävästi, myönnetään. Se on näköjään jäänyt ihan liian vähälle. Kun en syö, niin en muista juodakaan.

[/url]

neilikan kampanjasivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-17 10:49:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa, ja kiitos vierailusta. :) Me on näköjään samana päivänä aloitettu, tässä onkin hyvä katsella miten toisella menee ja tsempata. :mrgreen:

Mä olen tehnyt sellaisen juomisrytmin, että aamupalaksi menee puoli litraa vettä ja kupillinen teetä, sitten joskus päivällä toinen tuopillinen (+teetä tai kaakaota jos tekee mieli), ja sitten illalla syömisen lomassa menee yleensä litra.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-17 12:44:39 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Moi noway ja kiva kun tulit vierailulle! :)
Tämä päivä ei sitten mennyt hyvin. Aamulla heräsin taas aikaisin, jo kuudelta. Puoli seiskalta join yhden muumimukillisen kahvia kuohukerman kera. Ruokalusikkallinen kookosöljyä. Heti oli aamusta nälkäinen olo :? Join paljon saskiaa, melkein litran. Sen jälkeen mua alkoi palelemaan ihan hirveästi, ei auttanut vaikka oli villatakki päällä. Olo oli muutenkin ihan väsynyt ja muutenkin huonolla tuulella kun paino oli noussut :evil: .

Klo 11.30 söin salaattia (jääsalaatti, kurkku, kirsikkatomaatti). Siitakesieniä ja munakasta (2 munaa, kermaa, broiskun suikaleita, pinaattia, gruyere-kuutioita). Jälkkäriksi chiliomena ja kermavaahtoa. Kaksi muumimukillista kermakahvia.
Olo parani heti kun söin, ei palele enää. Jotain sopeutumisvaikeuksia mulla taitaa olla uuteen ruokailurytmiin. Sitäkään en vielä tiedä miten töissä toteutan tämän. Siellä en taatusti kehtaa syödä voita ja manteleita muiden nähden. Sitten jos en syö mitään, niin sitäkin tulee heti kyselyä. Eihän se tietysti muille kuulu, mutta ärsyttää välillä tuo toisten ylenpalttinen kiinnostus mun syömisiä kohtaan. Mulla on tänään huono päivä :evil: Valivali....

[/url]

neilikan kampanjasivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-17 13:00:55 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

Omaan kuvioonsa kun muutaman viikon tottuu niin tämä menee ihan itsestään, ei tarvi miettiä mitään. Vanhat tavat unohtuvat ja häipyvät päänupista.

Rennosti vaan , tässä ei ole mitään syytä kiusata itseään. Ota vähän rasvaa jos paleltaa ja muista juoda. :D

Taidanpa täräyttää voikahvit ihan muuten vaan just nyt. Just ton kahvin takia juon pitkin päivää reilusti vettä, sopii mulle.

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-17 18:05:39 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Kiitos hyvistä neuvoista Karbureettori! :)
Tänään syötiin iltaruoaksi Karbun pähkinäistä kanaattia eli pinaattikanaa. Oli tosi hyvää! :D

Huomenna yritän päivän selvitä ilman ruokaa. Saas nähdä miten onnistuu, kun pitää mennä töihinkin. Jotain on otettava varuulta töihin mukaan, ehkä manteleita ja voita. Ja villatakki :lol:

[/url]

neilikan kampanjasivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-02-18 17:30:35 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Tämä päivä on mennyt tosi hyvin :) . Aamulla join kuuden aikaan kaksi muumimukillista kermakahvia ja paljon vettä. Puoli ysiltä otin ruokalusikallisen kookosöljyä ja lisää vettä. Menin jopa kävellen töihin (30 min.).

Vähän jännitin etukäteen töissä mitä muut sanoo kun en syö, mutta tänään söinkin yksin niin ei tarvinnut selitellä mitään. Otin ruokatauolla klo 12 ison ruokalusikallisen kookosöljyä ja vettä kaksi isoa mukillista. Mulla oli varuulta mantelipussi mukana, mutta ei tarvinnut niihin koskea. Kahvitauolla klo 14.30 join mukillisen maitokahvia ja otin taas kookosöljyä ja join taas vettä.

Olo oli tosi hyvä, ei väsyttänyt eikä heikottanut, eikä edes palellut :D . Nyt olen varmaan juonut tarpeeksi ja öljylisästäkin on kai ollut jotain hyötyä.

Äsken aloitin syömisen eli klo 17 jääsalaattia 70 g, päälle loraus oliiviöljyä ja jauhelihakastiketta 100 g. Puolikas verigreippi.
Myöhemmin syön vielä lisää...

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-02-21 18:28:55 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Palataanpa takaisin soturoinnin pariin :) . Pari päivää meni ilman soturointia, söin kolmesti päivässä. Tänä aamuna ei sitten ollutkaan nälkä, joten en syönyt mitään paitsi ruokalusikallisen kookosöljyä ja join kaksi mukia kermakahvia.
Töissä oli aamupäivällä nälkä, siispä ruokatauolla klo 11 lusikallinen kookosöljyä ja 5 mantelia. Puoli litraa vichyä ja lisäksi vielä vähän vettä. Iltapäivällä oli taas nälkä! Kahden aikaan kahvitauolla join mukillisen kahvia, seassa kevytmaitoa. 6 mantelia ja lusikallinen kookosöljyä.
Töistä kävelin kotiin (30 min.). Neljän aikaan oli nälkä, join vettä reilusti.
Puoli viiden jälkeen otin muutaman siivun juustoa ja kaksi metukkasiivua alkupalaksi. Viiden aikaan söin wok-vihanneksia 200 g seassa pari lusikallista ranskankermaa. Saksanhirvikäristystä noin 100 g (en viitsinyt enää punnita). Tunnin päästä chiliomenaa ja kermavaahtoa ja kaksi mukia kermakahvia.
Nyt on hyvä olo eikä palele. Sain taas kauhean palelukohtauksen kotona ennen kuin aloin syömään. Mutta se meni ohi kun söin.
Söin vielä kahdeksan aikaan 5 kirsikkatomaattia, 5 oliivia, 5 saksanpähkinää. Turkkilaista jogurttia 1 dl johon sekoitin vähän heraproteiinia.

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-02-22 17:26:40 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Aamu alkoi taas kahvilla klo 6.30, kaksi muumimukillista ja kuohukermaa seassa. Lusikallinen kookosöljyä. Lasillinen beroccaa. Vettä.
Töissä aamupäivän aikaan muutama lasi vettä. Ruokatauko klo 12. Manteleita (10 kpl) ja voita. Paljon vettä.
Klo 14.30 mukillinen kahvia kevytmaidon kera. Vettä.
Klo 16.30 kaksi cevapicciä pahimpaan nälkään. Tomaatti-kookoskeittoa lautasellinen. Pakasterehuja pussillinen (200 g), ranskankermaa, seitiä. Saskiaa.
Jostain syystä oli ihan heikko olo tuon syömisen jälkeen :shock: . Kun olin kauppaan menossa, jalat ja kädet vapisivat. Mutta onneksi tuo meni ohi.
Kasin aikaan söin kreikkalaisen salaatin, nam! :) Illan kuluessa meni vielä kolme light-siideriä.

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-02-23 13:51:50 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Aamulla heräsin päänsärkyyn ja muutenkin paha olo ja vain muutamasta siideristä! Heräsin jo kuudelta :evil: , väsytti vielä kauheasti mutta en saanut enää unta. Puoli seiskalta kaksi mukia kermakahvia. Beroccaa. Vettä. Aamupäivällä kookosöljyä, palanen lohta, vettä.
Puoli kahden aikaan kaksi mukia kermakahvia, lusikallinen kookosöljyä. 6 mantelia ja nokare voita. Saskiaa.
Kohta pitää lähteä töihin. Otan evääksi jääsalaattia, gruyere-kuutioita ja lohta. Syön ne varmaan viiden tai kuuden aikaan. Syön sitten lisää kun pääsen kotiin.
Kotona söin vielä hornetteja ja join kaksi light-siideriä ja yhden kaljan (hyi minua!).

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-02-24 15:14:38 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Kävin aamulla vaa'alla, paino 95,3 kg eli mun paino nousee! Viime viikon perjantaina painoin 94,6 kg. Mä kuvittelin että warrior olisi pelastus tähän mun painon jumittamiseen, mutta ei se näköjään onnistu näinkään :( . Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä? :? Rasvaa syön mielestäni ihan tarpeeksi. Pitäiskö alkaa punnitsemaan ruoat ja laskemaan mitä mä oikeasti syön :roll: Määrällisesti kyllä syön vähemmän kuin jos söisin kolmesti päivässä.

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-02-24 15:34:17 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

neilikka kirjoitti:
Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä? :? Rasvaa syön mielestäni ihan tarpeeksi. Pitäiskö alkaa punnitsemaan ruoat ja laskemaan mitä mä oikeasti syön :roll:

Ekaks lopeta se vaakaan tuijottelu. [-X

Muutaman kilon heitot on ihan normaaleja. Mulle tulis mieleen laskemisesta lähinnä hiilareiden määrä, se kannattais selvittää.

Rauhassa vaan. 8)

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-02-24 19:39:11 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Karbureettori kirjoitti:

Ekaks lopeta se vaakaan tuijottelu. [-X

Kai se täytyy vähäksi aikaa lopettaa tai ainakin vähentää, mä nimittäin käyn vaa'alla melkein joka päivä.
Lueskelin tänään tuota Fast-5 diet -kirjaa. Huomisesta alkaen jätän kermakahvit aamulla ja päivällä pois. Pakko kai jättää koko aamukahvin juonti, kun ei se mustana mene alas. Pitänee siirtyä teen juontiin. Rasvalisää otan kuitenkin aamulla ja päivällä jos on tarvis.
Tänä iltana syön reilusti ettei aamulla ole nälkä. Olen kyllä tänään syönyt aamulla ja päivälläkin :oops: .

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-02-25 06:53:19 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Tänään alkaa tiukempi linja. Aamulla vain teetä ja vettä. Kermakahvi olisi kyllä maistunut, mutta ehkä juon sen illalla. Töihin otan kookosöljyä ja manteleita, mutta yritän olla koskematta niihin ellei ole ihan pakko.

[/url]

neilikan kampanjasivu

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00