Tänään otin aamulla totuttuun tapaan kookosöljyä, joskus mittasin niin se mun lusikallinen on n 20g. Joskus iltapäivällä oli mukamas nälkä, mutta tajusinkin että janohan se vain, join vettä ja meni ohi. Töiden jälkeen menin suoraan kuntosalille ja tein vähän vajaan tunnin treenin. Kuntosalilta lähdettyä viiden jälkeen tajusin että mulla ei ole yhtään nälkä ja ja mitään muuta ei ole mennyt tänään suuhun kuin se aamuinen kookosöljy ja ehkä litran verran vettä. Tiedän tiedän, vedenjuonti on mulla heikkous, en vaan muista juoda

. Kyllä se nälkäkin sitten tuli kun kotiin pääsi ja ennen seitsemää vihdoin söin tomaattista lihapullapannua ja kukkismuusia. Kaloreita tuli joku 1400, päivän hiilarit 15.
Pyrin siis syömään alle 20g hiilareita, riittävästi proteiinia ja rasvaa, jota en pelkää. Proteiinien kanssa pitää vähän taistella, sillä niitä tulee helposti liian vähän. Viime viikolla (aiemmin en kirjannut syömisiä ylös) näyttäisi tulleen rasvaa useimmiten 130-140 grammaa/pvä, eilen sunnuntaina jopa 190g

. Oli synttärit ja piti vähän herkutella, laitankin tähän ohjeen

. Alkuperäinen ohje trendi-lehdestä nimellä salainen juustokakkujäätelö, karpinnos: minä. Syötiin miehen kanssa puoliksi.
3 munaa
2 dl sokeria -> laitoin 1/2 dl makeutusjauhetta, mutta vähempikin olisi riittänyt
200g mascarponea -> laitoin 250g kun purkki oli sen kokoinen ja oli menossa vanhaksi joten en viitsinyt säilyttää avattuna
3 dl kermaa
1/2 tl suolaa
1/2 tl vaniljasokeria
päälle ripoteltavaksi kaksi digestive-keksiä ja kanelia -> ripottelin vain kanelia
- erottele valkuaiset ja keltuaiset
- vatkaa keltuaiset sokerien ja suolan kanssa
- lisää viimeiseksi hiukan lämmennyt mascarpone hellästi (ei vatkaimella)
- vispaa kerma ja lisää joukkoon
- vispaa valkuaiset kovaksi vaahdoksi ja nostele vaahto lusikalla varovasti toiseen seokseen
- kaada vuokaan ja ripottele päälle kanelia
- laita pakkaseen vähintään neljäksi tunniksi ja ota sulamaan puoli tuntia ennen tarjoilua
Tämän syöminen vaatii sitten sen että päivän kaloriraja ei ole ihan lähellä