Kiitti vinkistä, kaikki ruokavinkit muutenkin lämpimästi tervetulleita!

Pää lyö jo tyhjää.
Tänään klo 14 alkoi paasto. Sitä ennen söin pirtelön (2dl kermaa, avokado, puolikas bansku, kananmuna ja jäisiä mustikoita), sianpihvin voissa paistettuna, halloumia kookosöljyssä paistettuna, salaattia, kurkkua, paprikaa ja fetaa. Jälkkäriksi vielä pirtelö (samanlainen..). Nyt on maha niin täynnä, etten usko tarvitsevani ruokaa ennen huomista klo 14. Mietin just, että warrior voisi olla mulle paras vaihtoehto, kun en pysty aamuisin mitään syömään ennen puoltapäivää. Noh, testetaan ensin tämä pätkispaasto ja siirrellään vaikka kellonaikaa testausmielessä, jos tuntuu vaikeelta.
Ostinkin kaupasta valkoista teetä, kun tuntui kans että miten kahvi mahtaa maistua..tosin oon aina niin väsynyt (kolmen pienen äitinä) etten tahdo jaksaa ilman kofeiinia. Jos joisin kermakahvia paastoaikoina, meneekö koko paastolta idea kerman takia?
Oon kyllä ihan innoissani, aina täytyy olla joku into ja motivaattori, että nää toivottomalta tuntuvat läskit lähtis joskus! Tuntuu, että oon ihan tolkuttoman kauan jo laihduttanut, tahtoisin niin jo ylläpitovaiheeseen....