Vastaanpa nyt sitten itselleni. Torstaina aloitin tuota ekaa viestiä kirjoittaessani, ja nyt on siis päivä #6 menossa. Eilen aamulla olin kilon kevyempi kuin torstaina, joten kovin huonosti tämä ei voi mennä.

Typerä minä en tuota munkki-dieettiä ollut edes löytänyt ennen kuin kyselin aamupainotteisuudesta, mutta sitäkin ketjua olen nyt innoissani lueskellut. Oma versioni toimii siis sillä tavalla että syön lounaan viikolla, yhden (minkä tahansa) aterian viikonloppuna. Eli päivän ainoa ateria tulee syötyä viikolla klo 11-13, viikonloppuna klo 14-18 aikoihin. Havaitsin, että rytmi sopii minulle ihan hyvin... vuorokauden paastoamisen jälkeen verensokerit ovat jo niin tasoittuneet, että paastoa jatkaa helposti viikonloppuna vielä sen pari tuntia aina 18kin asti. Jos jollain on jotakin tietoa että tämä sotkisi warriorin toimintaperiaatetta niin kertokaa toki.
Eilen söin tosin lounaaksi vain runsaan salaatin, joka kostautui siinä, että jouduin illalla popsimaan pari suikaletta keitettyä kieltä. Noh, hiilarit 0 joten eivät varmaan sotke ihan kamalasti ainakaan sitä verensokeripuolta. Muuten en tiedä.
Välillä on ollut karpimpaa, välillä vähemmän. Eli sunnuntaina jouduin juhlissa syömään pastaa ja juustokakkua, mutta edes tämän kauheuden en havainnut mitenkään vaikuttavan dieetin toimivuuteen. Nimenomaan seuraavana aamunahan mittasin tuon kilon pudotuksen. Voisin hyvin kuvitella, että huomiseksi (mittauspäivä) on tipahtanut toinenkin kilo, koska housut alkavat jo tippua. Pitää etsiä jostain hakaneula...
Mutta edelleen arvelluttava kysymys; miksi ihmiset puhuvat täällä rasvalisästä? Pitääkö sellaista ihan tietoisesti ottaa, vai vaan jos tuntuu ettei ravinto muuten riitä?