Tuo olisi kuin minun kirjoittamani juttu, jos siitä pari kohtaa muuttaisi.
Lainaa:
Joten; warrior + induktio? Toimiiko?
Olen kutakuinkin linjalla warrior+induktio, joskin warrior on itselläni tyyliä 23/1 (Kumpaakohan tuo nyt tarkoittaa? 23 tuntia syödään ja tunnin annetaan laskeutua..?) Koska mieltymykseni taitavat olla pitkälti sellaiset kuin sinullakin, ja hedelmiä tuli syötyä yhdessä vaiheessa "liikaa", jätin ne tylysti minimiin, joskin katson induktiooni mahtuvan satunnaisen omenan tai verigreipin tai jotain.
Sokerihimoihin tämä ei juuri vaikuta, ja muiden asunnon syömäreiden suklaat kaapissa kyllä houkuttelevat, valitettavasti. (Kun sanotaan, että suu karppiintuu, niin kyllä se kunnon makea maitosuklaa ainakin tässä suussa maistuu tarpeettoman hyvältä.) Mutta vielä enemmän mieli tekisi ehkä monia hedelmiä, kuten viinirypäleitä, vesimelonia jne, ja se on yksinkertaisesti vain kieltäydyttävä, vaikka mieli tekisi. (Mutta tarvitseeko sinun kokonaan suklaasta eroon päästäkään? Ei se ainakaan kuvasi perusteella näytä mikään ongelma olevan.)
Nälkä ei vaivaa oikeastaan koskaan. Aina ei ole myöskään ruokahalua, ja joskus paastojakso onkin venähtänyt parin vuorokauden mittaiseksi. Itselläni näyttää olevan niin, että jos en syö ollenkaan, olo on seuraavana päivänä ihan ok. Jos taas syön jotakin, mutta en riittävästi rasvaa ja proteiinia, nälkä tulee melkein varmasti.
Muilta osin voisin sanoa, että tämä on kyllä paras ruokavalio, jota koskaan olen kokeillut. Alakarppisoturi toimii myös itselläni huomattavasti paremmin kuin hyväkarppisoturi. Hyväkarppisoturilla saattoi olla satunnaista nälkää, nyt ei. En näe mitään syytä, mikset voisi tällaista linjaa noudattaa, paitsi jos siitä tulee ihan todellinen ongelma, ettei ole ruokahalua.