Päätin aloittaa karppailun ihan tolla pätkäpaastolla. Aikasemmin olen laihduttanut rasvojen ja kalorien määrää laskemalla, silloin kiloja lähti -10kg joista ikävä kyllä heti dieetin loputtua palasi takaisin n. puolet. Silloin siis söin viljatuotteita yms. Paastonnut olen ennenkin, tosin noita mehupaastoja lähinnä ja pisin kesti 2 viikkoa. Mehupaastoa en enää huoli paastoksi, koska kilot tulee melkein heti takasin.
Karppailusta olen lukenut täältä paljon ja olen kuullut siitä pelkkää hyvää, joten päätin itsekin siirtyä ihan kokokarpiksi ja unohtaa viljat yms. loppuelämäkseni. Vaikeaahan se on nyt heti alussa, kun olen entinen peruna ja maissihirmu

noita kahta tuli tankattua aina. Leipää ei ole niinkään ikävä, koska olen aikasemminkin elänyt ilman leipää.
Mutta siis asiaan

ensimmäinen päivä menossa pätkäilyä ja ite pätkäsen klo 12 ruokailun, koska en itse ole mikään iltasyöjä. Seuraan nyt tilannetta tarkkaan ja mahdollisimman pitkään (2-5viikkoa) ja jos alkaa kilot karisemaan niin todennälöisesti jään tälle tielle

Ainoa missä olen tosi huono, on veden tankkaaminen

en ole koskaan pahemmin vedestä välittänyt ja yleensä olen pärjännyt sillä nesteellä mikä ruuasta on tullut. En normaalisti edes tunne janoa.
Tänään söin aamupalaksi rahkan ja pähkinöitä ja sitten söin ennen klo 12 kaksi minuuttisänpylää voilla ja juustolla.
Nyt alkaa tuntua jo nälkä

tai sitten se voi olla janoakin...en ole aivan varma, koska janontunne ei ole kovinkaan tuttu minulle. Maha ei kurise ainakaan vielä.
Ai niin, tiedoksi etten syö ollenkaan muuta lihaa kuin kalaa. Kanamunia syön aivan mielelläni, mutta maitotuotteet jää yleensä kokonaan poes kun minulla on erittäin paha laktoosi-intoleranssi. En kestä edes hyla-tuotteita. Millä minun kannattaisi korvata se kerma? Onko soijakerma hyvä korvike sille lainkaan? Onneksi suurin osa juustoista on nykyään laktoosittomia niin siinä ei ainakaan tule mtn ongelmaa, mikä on hyvä koska rakasta juustoa

Kommenkoikaa ihan vapaasti ja neuvoja otan aina mielelläni vastaan ^_^ päivitän tätä mahd. usein!

[/url]
http://nunisbuddhabelly.blogspot.com/